Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler Voyager II 2,5TD 1996r problem breloczka

17 Jan 2009 18:49 2029 8
  • Level 28  
    Piloty(2 sztuki) działają tylko po solidnym podgrzaniu. Bateryjki podmienione reszta potraktowana hotairem-luzów nie widać. Co można jeszcze w temacie zrobić?
    p-m $$
  • Helpful post
    Level 42  
    Z Twojego nicka wyn ika, że znasz sie na elektronice , pomyśl co pod wpływem temperatury zmienia właściwości , ale nie mechaniczne i będziesz miał odpowiedz.
  • Level 28  
    To jest nieco inny temat od tego którym się na codzień param. Dlatego obawiam się, że Twoja podpowiedź niewiele zmieni w moim problemie. Opory 392 sprawdzone, jest jeszcze jeden element(wygląda na rezonator) ale tu mogę się mylić, kilka nieopisanych kondensatorów, tranzystor, scalak, zaekranowany nadajnik?
    ...hmm
  • Helpful post
    Level 42  
    Domyślam się , że to pilot radiowy. Sprawdz , czy bez podgrzania też , emituje. Nie na odbiorniku samochodowym.
    Działają tylko po podgrzaniu , adaptacji próbowałeś - myślę , że tak.
  • Helpful post
    Level 11  
    Stachserwis wrote:
    Piloty(2 sztuki) działają tylko po solidnym podgrzaniu. Bateryjki podmienione reszta potraktowana hotairem-luzów nie widać. Co można jeszcze w temacie zrobić?
    p-m $$


    witam ja mam dokładnie taki sam problem w swoim Vayager'ku, tylko nie bardzo wiem jak sie adaptuje piloty, bo teraz to juz w ogóle zachowują się jak martwe.
  • Level 28  
    emeryt2 wrote:
    Domyślam się , że ................ adaptacji próbowałeś - myślę , że tak.


    Podpowiedz, proszę jak się adoptuje pilot w chryslerku lub co może być przyczyną takiego zachowania pilotów.
    p-m $$
  • Helpful post
    Level 42  
    Z pamięci nie będę strzelał , wejdz na forum Zabezpieczenia i alarmy.... , tam jest specjalista z nickiem NORBERT S - skarbnica wiedzy w tym temacie.
  • Level 28  
    Dla podobnie chytrych jak ...ja.
    Z oszczędności włożyłem bateryjkę która już biegała w płycie głównej PC-ta.
    To był cały problem. Ale chętnie skorzystam z doświadczeń n/t Chrysler Voyager II 2,5TD 1996. W jaki sposób n.p. uruchomić szybkościomierz i drogomierz(obrotomierz działa) by nie korzystać z szybkościomierza nawigacji, jak zmienić rozmiar ogumienia by drogomierz nie kłamał i inne.
    p-m $$
  • Level 42  
    Ale wypuściłęś mnie w maliny , z tą bateryjką.
    W tych sprawach załóż nowy temat , sprawdz czy czasami nie mam podobnych.