Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Carina Alternator i kontrolka ładowania akumulatora

18 Sty 2009 16:03 4725 12
  • Poziom 9  
    Potrzebuje informacji na temat alternatora. Dokładniej mówiąc chce znaleźć + po uruchomieniu silnika (nie chodzi mi o zapłon). Alternator daje + na kontrolkę ładowania akumulatora wiec może właśnie tego szukam. Tylko teraz mam takie pytanko. Czy ta kontrolka jest sterowana przez jakiś przekaźnik? Alternator BOSH
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 31  
    Jeśli mnie pamięć nie myli to w obwodzie kontrolki jest przekaźnik.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    czyli do deski rozdzielczej dochodzi prąd i tam jest kontrolka rozłączana?
  • Poziom 16  
    nie ma w ukadzie kontrolki przekaznika kontrolka gasnie ponieważ pojawia sie prad jak alternator zaczyna ładować
  • spec od auto-elektro
    A skąd wiesz że nie ma przekaźnika.P
  • spec od auto-elektro
    W toyotach przekaźnik to standard no ale jak masz schematy.P
  • Poziom 16  
    miedzy alternatorem a kontrolka nie ma przekaznika w wiekszosci toyot przekaznik jest miedzy stacyjka a kontrolka ładowania tym bardziej że jest to alternator bosch wiec jest to carina angielska a nie japonska
  • Poziom 9  
    łukasz 1 możesz napisać pod który przewód mogę sie podpiąć, który przewód łączy stacyjkę, przekażnik i kontrolkę.
  • Poziom 16  
    Czy chodzi o przewód miedzy kontrolka a alternatorem na którym pojawia sie napiecie jak alternator zaczyna ładować czy zasilanie tej kontrolki po zapłonie
  • Poziom 9  
    chodzi mi o przewód na którym pojawia sie napięcie jak alternator zaczyna ładować. Dokładniej mówiąc chce znaleźć + po uruchomieniu silnika (nie chodzi mi o zapłon).
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    jest to przewód żółto czerwony na 5 miejscu w kostce licznika przed opdpaleniem jest masa po odpaleniu pojawia sie plus oddiel sygnał dioda i możesz wysterować np. przekażnik
  • Poziom 9  
    Dzieki serdeczne i pozdrawiam