Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C++, Programowanie, Mikrokontrolery?

19 Sty 2009 16:47 4486 8
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    1. Ponoć można ale do tego potrzebujesz konkretny kompilator, a najlepiej środowisko całe (zapoznaj się z tematem AVRStudio). Poza tym musisz mieć programator, procka, a jest ich kilka, z podłączonym zasilaniem itd.
    2. Patrz 1. Kompilator generuje Ci hex.
    3. Teoretycznie takie same, ale cpp to język wysokiego poziomu (w sumie basic też z tym że basic jest prostszy niż cpp) tak więc łatwiej go ogarnąć i prościej coś napisać.
    4. Na wysterowaniu odpowiednich wyprowadzeń mikrokontrolera. Podajesz 0 i 1 w odpowiedniej kolejności a taki np. lcd interpretuje to jako rozkaz i sam już wie co ma robić. Odpowiednie rozkazy znajdziesz w specyfikacji wyświetlacza.
    5. i 6. Nie znam się na botach

    Na początek polecam Ci opanowanie zwykłego C i ogarnięcie uC z poziomu WinAVR na prostych przykładach typu dioda, button itp.
  • Poziom 11  
    Po drugim i trzecim pytaniu widać, że nie ma sensu tłumaczyć Ci zasady działania botów, bo niezrozumiesz.
    A to jest bardzo dobra rada:
    webmortiz napisał:

    Na początek polecam Ci opanowanie zwykłego C i ogarnięcie uC z poziomu WinAVR na prostych przykładach typu dioda, button itp.


    Jak chcesz zaszpanować c00l 1337 czitem to weź jakiś memhack i zrób sobie trainer do innej gry.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    z servera do klienta wysyłane są polecenia zakodowane najprawdopodobniej hexy a bot je odczytuje itd.
  • Użytkownik usunął konto  

  • Poziom 37  
    Przede wszystkim gra zawiera kod binarny który tworzy całość obsługującą wszystkie postacie i zasady gry - takie coś to silnik.
    Za fizyke ruchu postaci, lot kuli, spadanie liści, ich falowanie na wietrze, wyświetlanie i obrazowanie na ekranie oraz wykrywanie zderzeń i kolizji obiektów odpowiada silnik gry. A to jak mają się zachować osoby to wyższy poziom działania - najczęściej jakiś scrypt - zestaw poleceń do silnika, co jak ma działać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    tlock napisał:
    No Dobra to znaczy jak bym pisał aimbota do call of duty 1 to musiałbym znać oznaczenie głowy przez silnik i skrypt który steruje reką ?
    a wh Wallhack to ze widac przz sciany to trzeba było co zrobic?
    i może ktoś zna takie kody(adresy)?do call of duty 1 albo innej części?

    Ze względów bezpieczeństwa tylko serwer powinien znać pozycję innych graczy, a klient powinien jedynie komunikować serwerowi co robi, a serwer odpowiadać jaki jest efekt akcji.
    Niestety ze względu na opóźnienia w komunikacji między klientem i serwerem oraz na dużą ilość danych jaką trzeba by było przesłać, część danych klient przechowuje w pamięci i jedynie je aktualizuje dostając nowe dane od serwera.
    Większość modyfikacji w stylu aimbot/wall hack itd korzysta właśnie z tych danych.
    Inną możliwością jest przechwytywanie i modyfikacja danych w pakietach, które gra wysyła do serwera.

    Ogólnie temat jest rozległy i na pewno nie dla początkujących programistów ;)

    Pozdrawiam,
    Dr.Vee