Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nice Robo- zmiana radiolinii

leors 19 Sty 2009 20:51 5151 19
  • #1 19 Sty 2009 20:51
    leors
    Poziom 11  

Witam

Mam napęd do bramy Nice ROBO, a w nim radio (chyba) smxi. Chcę zmienić radio na inne, pracujące z dobrymi, solidnymi pilotami ponieważ te od nice to straszne badziewie. Problem mój polega na tym, że jestem zielony i nie mam pojęcia co wybrać by nie było problemów z zamontować. Zależy mi także na jakości, oczywiście za rozsądną cenę. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą radę czy sugestię.

0 19
  • Relpol
  • #2 20 Sty 2009 21:31
    dedus2
    Poziom 12  

witam wsadzisz jaki chcesz odbiornik uniwersalny,jakiej tylko firmy chcesz(nie mylić odbiornik z pilotami kupuje sie komplet)montujesz i działa pozdrowienia

0
  • Relpol
  • #3 20 Sty 2009 23:03
    leors
    Poziom 11  

Dzięki za odpowiedź. Rozumiem że nie będę miał problemów z podłączeniem. Proszę jeszcze tylko o radę, jaką firmę najlepiej wybrać? Głównie chodzi mi o jakość pilotów.

0
  • #5 23 Sty 2009 09:53
    leors
    Poziom 11  

Zastosowanie radia Flor to pewnie najprostsze rozwiązanie, jednak to dalej Nice, do którego mam ostatnio awersję. Pewnie długo nie kupię nic włoskiego (szczęśliwie pozbyłem się fiata).
    Widziałem na allegro piloty Facc. Wyglądają na solidne, szczególnie te 3-4 kanałowe. Niestety nie miałem możliwości „pomacać”, więc mam pytanie czy radio+ piloty Faac to byłby dobry wybór? A może coś z „wiśniowski”?

0
  • #7 24 Sty 2009 17:02
    leors
    Poziom 11  

Dzięki serdeczne za rady. Tak więc jestem na 99% zdecydowany na Faac, tylko zastanawiam się jak to podłączyć. Ponieważ na razie jeszcze dwa albo trzy piloty Nice działają, czy jest możliwe podpięcie radia Faac nie odłączając radia Nice i jak ew. to zrobić? Jeśli nie to jak wymienić te radia tz gdzie co podpiąć?