Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochód do koło 4, 5 tysięcy

sZfedo 23 Lut 2009 15:02 9584 42
  • #31 23 Lut 2009 15:02
    sZfedo
    Poziom 10  

    No właśnie i to w sumie martwi. Bo nie wiem czy będę w stanie utrzymać tą brykę...

  • #32 23 Lut 2009 15:15
    Roli
    Poziom 25  

    Cytat:
    Co będzie wymagało mniejszej opieki finansowo-mechanicznej?


    Jeżeli szukasz auta małoawaryjnego to kup jakiegoś popularnego niemca. Mam astre F 1.6 8V (X16SZ), uszczelka pod głowice ok 60 zł, komplet tarcz i okładzin 130 zł (brembo/ferrodo), cylinderek hamulcowy 20 zł, komplet okładzin hamulcowych 70 zł, gumy wahaczy przód 50 zł/komplet - a tych elementów nie zmieniasz raz na rok. Auto o budowie cepa - proste bez zbędnych fajerwerków.

  • #33 23 Lut 2009 17:26
    sZfedo
    Poziom 10  

    Ale trudno urwać jakąś astre za 2-3 tysiące. z Renaultem nie miałbym takiego problemu.

  • #34 23 Lut 2009 18:08
    Roli
    Poziom 25  

    Ale nie rzucaj sie na jakieś usportowione/sportowe edycje modelu ponieważ potrzebują one intensywniejszej opieki i dobrych materiałów eksploatacyjnych i graty do nich są droższe niż do normalnych wersji.

  • #35 23 Lut 2009 18:13
    blackrage
    Poziom 14  

    Oczywiście kolega pamięta, że po kupieniu samochodu musi go jeszcze przerejestrować i ubezpieczyć - zależnie od zniżek, może to te 3 tysiące nieco uszczuplić.

  • #36 23 Lut 2009 19:40
    sZfedo
    Poziom 10  

    no tak właśnie niestety odchodzę powoli od sportowych wersji jednak.. A co proponujecie niekoniecznie sportowego, ale żeby się jakoś dość sprawnie kulało po ulicach?

    a co do ubezpieczenia to mam na to gotowy około tysiąc bo coś koło tego wyjdzie gdy wezme z ojcem współwłasność ;)

  • #37 23 Lut 2009 19:55
    Roli
    Poziom 25  

    Wysłałem Ci priv. Za tą kase nie ma co oczekiwać cudów trzeba wybrać najkożystniejszą ofertę, na wyposażenie dodatkowe też nie ma co patrzeć.

  • #38 24 Lut 2009 11:45
    bobojad
    Poziom 12  

    Toyota Starlet 1.3 12V 89 - 95 rok. Autko bez fajerwerków, oszczedne i silnik 75 Km, po wycięciu zwężki we wlocie powietrza 82 Km. Troche hałaśliwe, ale na orginalnych gumach z zawieszenia wyciąga ponad 200k km, bo nie ma sie co psuć. W ocynku. Trafisz za 2 - 2500 egzemplarz w porządku. Mały ubytek oleju jest normą, ale jak silnik pracuje równo i cicho, do tego na półsyntetyku można brać śmiało.

  • #39 25 Lut 2009 15:04
    sZfedo
    Poziom 10  

    Ok dzieki wszystkim ;) Jeszcze cos poszperam i obczaje kilka gield ;D

  • #40 28 Lut 2009 19:30
    sZfedo
    Poziom 10  

    Dobra nie ma co za 2000 i tak szrot będzie, czaję więc jakiegoś Poldona Caro 1.4

  • #41 03 Mar 2009 18:07
    tractor
    Poziom 9  

    Ja bym dołożył kilka stów i kupił mazdę mx3. Ładne, szybkie, nieawaryjne. Za 5 tys. kupisz całkiem fajną.

  • #42 04 Mar 2009 23:10
    sZfedo
    Poziom 10  

    hyhy taaa ale ja nie mam tyle siana ;P 2000 no max 3000 ;p dlatego poldon. To pierwszy wóz. Walne kogoś to nie będzie szkoda, a bryki za 5 tys bym zalowal.

  • #43 30 Wrz 2009 22:31
    degename
    Poziom 18  

    Kolega pewnie już kupił samochód ale wtrącę swoje 3 grosze o Polonezie...
    1. Mi Polonez z silnikiem 1.4 palił do 11l LPG w mieście przy dość dynamicznej jeździe. Dynamicznej bo ten silnik ma prawie 100 KM i jest dość przyjemny w eksploatacji.
    2. Trzeba uważać na blachę bo szybko rdzewieje. Zwłaszcza drzwi kierowcy od dołu.
    3. Polonez jest słabo wyciszony i ma zwykłe, niezbyt dobrze wyprofilowane fotele. Po usunięciu kawałka gąbki w pewnym miejscu były dla mnie wygodne.
    4. Zawieszenie Poloneza jest jakby to powiedzieć... pancerne. Mój ojciec robi dziennie około 130 km po różnych drogach, i jego Polonez od nowości ma wszystkie elementy (oprócz amortyzatorów przednich) sprawne. Auto ma 9 lat. Raczej jest tanie, resory piórowe do fiata 125 kupowaliśmy po 90 zł sztuka.
    5. Drugi raz o silniku. Jest mocniejszy niż wpisują w katalogu, przyspiesza do 100km/h w 12s i mniej (w zależności od rocznika, starsze były mocniejsze) a prędkościomierz zatrzymuje się na 187 km/h. To autentyczny wynik mojego znajomego (1,4 rover 94r), ja swojego Poloneza szanuje.
    6. Trzeba naprawdę dbać o niego i uważać na wszystko, wybrać się czasem do garażu, posiedzieć z nim, sprawdzać styki na wtyczkach, itp. Z półrocznego używania mojego Poloneza widze że to dobra praktyka, wiem co może siąść, wiem co trzeba wymienić... Ojciec tego nie robi w swoim i ma problemy przez to.
    7. Jak jeździsz Polonezem miej przy sobie 10, 13, 15, 17 i paski klinowe... A i dobry śrubokręt...

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo