Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radmor 5102 te + Altusy 75 nie działają proszę o pomoc

MateszFree 22 Jan 2009 09:54 1347 6
    MateszFree
    Level 2  
    Witam

jestem dopiero początkującym i nie wiem czy jest to temat godny bycia na forum elektroda.pl ale nigdzie indziej nie ma odpowiedzi na moje pytanie.

Mam radmora 5102 te + 2 altusy 75 z nowymi głośnikami tonsila. Gdy podłączyłem wszystko i włączyłem wzmacniacz (czyli radmora) głośniki ruszyły się (robiły tak od początku od kiedy je zakupiłem) a gdy włączyłem podłączony do zestawu odtwarzacz CD PHILIPS muzyka pograła sobie 3-4 sekundy i nagle przestała grać. Próbowałem włączyć i wyłączyć. Głośniki nadal ładnie się ruszą przy włączeniu ale muzyka nie gra. Czy może to wina starego kabla? Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    MateszFree
    Level 2  
    Nic nie gra tylko tyle, że wtedy chwile pograło a teraz nic głośniki się rusza przy włączeniu a potem stoją w miejscu (przy włączeniu wciągną się trochę do środka, wypchną do pierwotnego ustawienia i na tym koniec).
    Dorian Olech
    Level 29  
    Nie sądzę aby były uszkodzone końcówki mocy ( brak napięcia na wyjściu) Musisz otworzyć sprzęt i posprawdzać napięcia. Jeśli miernik jest ci obcy oddaj do serwisu.
    apajak1988
    Level 19  
    Jeżeli głośniki tak się zachowuję to są oznaki że radmor jest raczej sprawny. Moim zdaniem przyczyna leży w złym podaniu sygnału i złym ustawieniu selektora sygnału.

I jeszcze jedno zasadnicze pytanie ;] Masz wpiętą zworę z tyłu ramorka( o ile dobrze pamiętam ma być w miejscu korektora).
    Dorian Olech
    Level 29  
    MateszFree wrote:
    Witam

muzyka pograła sobie 3-4 sekundy i nagle przestała grać. P
    .