Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Twingo '99 - po wymianie baterii pilot nie działa

22 Sty 2009 17:40 25308 25
  • Poziom 9  
    Renault Twingo 1999 Rok
    Problem wygląda następująco:
    Wymieniłem baterie w pilocie radiowym (zakładam, że to radiowy bo mruga czerwona dioda, gdyby był na podczerwień to by nie było gołym okiem widać mrugnięcia).
    Pilot jest wbudowany w kluczyku, no i mam problem.
    Po wymianie owej baterii nie otwiera i zamyka mi centralnego zamku pilotem, co za tym idzie również mam odcinkę immobilajzera i nie mogę odpalić auta :cry:
    Centralny zamek działa normalne po naciśnięciu go w panelu środkowym.
    Proszę Was o pomoc,co mam zrobić? :|

    Dodano po 3 [godziny] 28 [minuty]:

    Ponawiam prośbę, jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ samochód teraz stoi i nie można im jeździć.
    A jest mi potrzebny do poruszania się nim.
    Jeszcze raz proszę o pomoc!
  • Poziom 9  
    DZIĘKI... Ale w sumie to zbytnio mi nie pomogło... Gdyby opis był po polsku uważałbym, żeby tego kodowania nie spie...rzyć a to jest opis po angielsku - nie chce zablokować sobie auta na dłużej.
    Dzięki wogóle za odpowiedź.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Zablokować już nie zablokujesz, a procedura jest tak prosta że parę podstawowych słów i jest ok
  • Poziom 9  
    Mógłbym prosić o spolszczenie tego tekstu? Bo nie dam rady... :/
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Ale to później na spokojnie siądę, bo teraz stroję Lancera Evo IX, i jeszcze się z Navigatorem i E60 rozgrzebałem...
  • Poziom 9  
    OK. Czekam z niecierpliwością.
    PS. A czy to wogóle zadziała u mnie w renówce?
  • Poziom 9  
    Dzięki Wielkie kolego. Jutro popróbuje, no w sumie to już dziś :)
    Dam znać jak poszło.
  • Poziom 9  
    Nic mi to nie daje bo mój pilot musi być zaprogramowany w stacji diagnostycznej... :cry: Byłem dzisiaj w owej stacji i powiedzieli mi, że to mnie będzie kosztowało 140zł (czyli 70zł zdobycie kodu, 70zł-odkodowanie, zaprogramowanie pilota). Rozbój w biały dzień... :|
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Jak sobie jeszcze nie poradziles.Pomogę.
  • Poziom 9  
    darek2505 napisał:
    Jak sobie jeszcze nie poradziles.Pomogę.

    Nie dałem rady i chyba nie dam - proszę Ciebie o pomoc :cry:
    Sam widzisz jakie info powyzej dostałem od kolesia z ASO jak u niego byłem...
  • Poziom 2  
    Poszukaj w necie jest program do generowania kodów
  • Warunkowo odblokowany
    Po prostu użyj drugiego pilota jeżeli masz i zobacz co się będzie działo
  • Poziom 2  
    witam serdecznie
    mam też problem z immo w twingo, nawet z drugiego kluczyka(kluczyk jest radiowy bez transpondera) nie chce odpalić. dzieje się tak jak by nie rozłączał immo. jak można go wyłączyć
  • Poziom 10  
    Witam, mam taki sam problem. Po zmianie baterii nie mogę odtworzyć centralnego za pomocą kluczyka i przez to też nie mogę odpalić auta, bo jest zabezpieczenie ;/ Jakieś konkretne rady? Bo w tym temacie nic nie ma konkretnego. Proszę o pomoc.

    Dodano po 18 [minuty]:

    prosze o pomoc :(
  • Poziom 33  
    Podaj więcej danych, rok,nr Ecu silnika. i jak zachowuje się lampka od immo i kontrolka silnika po próbie rozruchu?
  • Poziom 10  
    98r. nr ecu silnika niestety nie wiem. Lampka od immo miga ciagne jak jest zablokowana. Gdy otwieram samochod kluczykiem i klikam przycisk na pilocie to lampka immo pali sie ciaglym swiatelkiem i potem znow miga. Lampkla w pilocie dziala, wiec to nie wina baterii, bo wlasnie je wymienilem na nowe.
  • Poziom 33  
    Na Ecu koło akumulatora pisze np. Iaw 6R 30. Czy na zapłonie świeci lampka pomarańczowa, czy miga?
  • Poziom 10  
    Niestety teraz nie mam jak tego sprawdzić niestety, bo już w domu jestem, a auto zostało pod biurem. Pilot poszedł do naprawy, facet skasował 40zł i dalej nie działa ;/ Mówił, że zimne luty się porobiły i je poprawił, ale dalej jest to samo.

    Do tego mówił, że jak nie będzie działać to trzeba będzie zdobyć kod pin (90zł sobie naliczył za to i mówił, że będzie go miał na jutro (potrzebny był mu do tego nr nadwozia auta). Da się samemu ten kod jakoś zdobyć bez płacenia tych 90zł? Słyszałem coś o jakiś generatorach kodów. Zawsze to te 90zł mniej przy naprawie...

    A przy zapłonie to nie wydaję mi się, żeby jakaś lampka pomarańczowa się paliła. Wiem, że lampka miga, ale czerwona i to od immobilaizera.
  • Poziom 33  
    No to jak po przekręceniu zapłonu nie zapali się pomarańczowa lampka na chwilę, takie ,,spiralki,, to nie szukaj nic w pilotach i immo. Tylko w instalacji i bezpiecznikach.
  • Poziom 1  
    Witam
    megane 1.9 tdi 1998r
    ten sam problem, kluczyk sprawny, nowa bateria a mimo to nie działa
    jak go zaprogramować???

    Dodano po 3 [minuty]:

    pomoże odłączenie akumulatora??
  • Poziom 1  
    Witam.
    Ja mam problem z moim Twingo,mianowicie:
    centralny zamek dziala tylko z przycisku CPU-z kluczyka nie,kontrolka od immo nie swieci wogóle ale samochod pali bez problemu.
    Byl wymieniony sterownik nad lusterkiem bo stary sie spalił na skutek zepsutego regulatora napiecia ale po wymianie jest tak jak napisałem powyzej.Prosze pomóżcie!!!P.S kluczyki sprawne.:cry:
    Przyuczanie i kodowanie pin kodem nie działa.
  • Poziom 14  
    Witam.

    Wiem, że wątek stary jak świat, ale nie został zamknięty.
    Po pierwsze zakładający wątek powinni być karani za nie podawanie rozwiązania,
    jeśli w ogóle problem został jakkolwiek i przez kogokolwiek rozwiązany - inaczej brak walorów edukacyjnych.
    Po drugie raczej tępy nie jestem, ale niewiele praktycznych rzeczy wynika z wypowiedzi w tym wątku.
    Po trzecie konia z rzędem dla tego, kto jest w stanie skorzystać z rad w załącznikach przesłanych praz autoelektronika.ns oraz cremon. I jeszce postawili sobie po 2 punkty. Za co???
    Dla mnie opis procedury kodowania powinien wyglądać tak
    (nie jest to mój tekst, znalazłem go na innym forum, nie gwarantuję , że jest poprawny, ale tak powinien wyglądać przepis):
    "Programowanie Pilota Renault Twingo

    Wlaczyc zaplon i nie wylaczac. (dioda miga bardzo szybko)
    Wcisnac raz przycisk zamykania drzwi. (mozna i wiecej)
    A - nacisnac i trzymac wcisniety przycisk, którym zmieniamy wskazania licznika. Lampka kontrolna (ta migajaca na desce - czerwona) gasnie, po czym zaczyna migac (miga juz powoli);
    B - odliczyc ilosc migniec lampki odpowiadajaca pierwszej cyfrze kodu i puscic przycisk, przy wlasciwej liczbie.
    Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyc czynnosci A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.

    Po zakonczeniu wprowadzania ostatniej cyfry, jesli kod jest rozpoznawalny, mozliwe jest uruchomienie silnika (przy uruchamianiu silnika w ciagu 10 minut od ostatniego wylaczenia zaplonu, lampka kontrolna (ta na desce) zaswieci sie na kilka sekund, nastepnie zgasnie, po czym zaswieci sie ponownie na okolo 30 sekund - sa to sygnaly przypominajace uzytkownikowi o dzialaniu systemu w trybie awaryjnym).

    Jesli kod nie zostanie rozpoznany, lampka kontrolna (ta na desce) ponownie zacznie migac i niemozliwe jest uruchomienie silnika.

    Po 3 blednych wprowadzonych kodach immo blokuje sie na 15 minut!

    Przyuczanie Plip-ów Renault

    zamknac dobrym pilotem samochód, bedac w srodku auta (mozna tez przyciskiem centralnego)
    -wlaczyc stacyjke, dioda w przelaczniku centralnego zamka powinna
    szybko mrugac
    A - nacisnac i trzymac wcisniety przycisk, którym zmieniamy wskazania licznika. Lampka kontrolna (ta migajaca na desce - czerwona) gasnie, po czym zaczyna migac(miga juz powoli);
    B - odliczyc ilosc migniec lampki odpowiadajaca pierwszej cyfrze kodu i puscic przycisk, przy wlasciwej liczbie.
    Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyc czynnosci A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
    -wylaczyc stacyjke
    -nacisnac na przycisk centralnego zamka, zamki powinny zamknac sie i
    otworzyc, dekoder jest przygotowany do wprowadzenia kodu pilotów.
    -nacisnac dwa razy pierwszym pilotem, zamki powinny sie otworzyc i
    zamknac
    -nacisnac dwa razy drugim pilotem zamki powinny otworzyc sie i
    zamknac.
    Jezeli synchronizacja nie powiedzie sie z któryms z pilotów tzn. ze
    jest on zly. Kod mozesz próbowac wprowadzac 3 razy, potem dekoder sie
    zablokuje na 15-20 minut." Koniec cytatu.

    Rozumiem, że elektronicy samochodowi chronią swe "tajemnice" bo z tego żyją, ale w takim razie taki wątek traci sens, bo nikt nic nie powie, w obawie, że nie zarobi.

    A już zupełnie rozwalił mnie wpis: ..."a procedura jest tak prosta że parę podstawowych słów i jest ok ".
    Super, że jest taka prosta, wszyscy się cieszymy, i wszyscy nadal nie wiemy jaka.

    Dopranoc państwu.
    Życzę owocnych dyskusji, ... z których nic nie wynika.
  • Poziom 1  
    Witam.Czy ktoś z szanownych użytkowników forum mógłby podać mi kod awaryjny do Twingo 97?NIe ma zamiaru odpalić,mruga czerwona lampka od immo i nie reaguje centralny z pilota.Jakie dane muszę podać do wygenerowania kodu?
  • Poziom 1  
    Temat nie zamknięty więc i ja coś dodam..
    Oczywiście mam ten sam ******* problem z cudownym immo. Nie miałem pinu, ale go zdobyłem tym programem.... Renault test kit (i o dziwo zadziałało na win7 moich dziadków ^^) także już coś. Następnie, z instrukcją którą ktoś tam wyżej napisał udałem się do mojego żabojada i rozpocząłem walkę z tym potworem. Co udało mi się zrobić? Po wpisaniu tego pinu mogłem już go odpalić, ale immo nie dał za wygraną i utrzymał przy swojej władzy centralny. Zwracam się o pomoc bo już nie mam pomysłów co zrobić....