Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odpaleniem seat cordoba 2000r, 1.4 MPI

22 Sty 2009 16:41 7183 8
  • Poziom 2  
    mam problem z odpaleniem seata cordoba 2000 r, 1.4 MPI. zdarza sie ze raz na jakis czas, ostatnio dosyc często nie mozna go odpalic, tzn. jade normalnie, wsiadam po 20 minutach i problem, trzeba troche pochełtac i dopiero wtedy ruszy (podczas rozruchu wzkazówka paliwa skacze i inne kontrolki tez podejrzanie sie zapalają ale po kilku próbach zapala). dodam ze bylem juz u kilku mechaników i na kompie, ktory nic nie wykazał. pompa paliwa działa, ale przy rozruchu nie zawsze jest słyszana, filtr paliwa wymieniony. nikt nie wie co to moze byc, wiec szukam rady i magika ktory mial juz z czyms takim do czynienia. pomocy
  • Poziom 13  
    moze posprawdzaj wszystkie masy skoro wskazniki szaleją...
  • Poziom 29  
    Prawdopodobnie wkład (kostka) stacyjki. Spróbuj odpalić z pominięciem stacyjki.
  • Poziom 2  
    dzieki za podpowiedzi, czekam na kolejne. jak sie wyjasni to napisze co to za badziewie było. na razie jeszcze potestuje i w poniedzialek kolejny raz przywitam sie z mechanikiem.
  • Poziom 2  
    witam ponownie, podobno wkład stacyjki jest w porządku, mechanik wymienił czujnik chłodzenia, bez zmian, na kolejnej wizycie przekaźnik przy pompie paliwa. nadal auto nie dziala. Od 3 dni samochód jest w serwisie seata, gdzie na starcie wymienili cewke- koszt prawie 500 zl, na początku odpalał, ale został u nich na noc zeby rano jeszcze sprawdzili no i oczywiscie nie odpalil po nocy, wiec wyczyścili przepustnice- 200 zl, nadal bez zmian. teraz mają w planach wymienic jakies przekaznik przy cewce, i byc moze przewody zapłonowe- po 60 zł za kazdy. wychodzi na to, ze nie maja pojecia co to moze byc, wymieniają wszystko na ślepo jak leci, i jak tak dalej bedzie to sie okaze ze wymienili wszystko co tylko sie dało i ze samochód nadal nie bedzie dzialal.
    prosze o pomoc
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Mam nadzieję,że nie płacisz za te wymiany. Wskazówka do naprawy to "szalejąca deska"
  • Poziom 29  
    ziorock napisał:
    moze posprawdzaj wszystkie masy skoro wskazniki szaleją...


    enauto napisał:
    Prawdopodobnie wkład (kostka) stacyjki. Spróbuj odpalić z pominięciem stacyjki.


    Czy zrobiłeś to ?


    robertm1978 napisał:
    witam ponownie, podobno wkład stacyjki jest w porządku, mechanik wymienił czujnik chłodzenia, bez zmian, na kolejnej wizycie przekaźnik przy pompie paliwa. nadal auto nie dziala. Od 3 dni samochód jest w serwisie seata, gdzie na starcie wymienili cewke- koszt prawie 500 zl, na początku odpalał, ale został u nich na noc zeby rano jeszcze sprawdzili no i oczywiscie nie odpalil po nocy, wiec wyczyścili przepustnice- 200 zl, nadal bez zmian. teraz mają w planach wymienic jakies przekaznik przy cewce, i byc moze przewody zapłonowe- po 60 zł za kazdy. wychodzi na to, ze nie maja pojecia co to moze byc, wymieniają wszystko na ślepo jak leci, i jak tak dalej bedzie to sie okaze ze wymienili wszystko co tylko sie dało i ze samochód nadal nie bedzie dzialal.
    prosze o pomoc


    Ciekawe jaki będzie rachunek i za co.

    Zostało jeszcze wymienić skrzynkę bezpiecznikową może być używka.
  • Poziom 2  
    Na razie płaciłem tylko u zwykłego mechanika, ale w seacie przyjdzie mi płacic przy odbiorze, chociaz sam nie wiem czy jest za co, bo nie zdiagnozowali jednoznacznie (a za diagnoze liczą sobie 120 zl), tylko wymieniają różne czesci jak leci a samochod nadal nie odpala, czyli te naprawy nie byly konieczne. jak na dzien wczorajszy wyliczyli mi na 803 zł. nie mam ochoty byc ani frajerem ktory zapłaci za wszystko co mu wcisną ani awanturującym sie hamem.
    Poradzcie!!!
  • Poziom 1  
    niech ktoś sprawdzi czy czujnik prędkości obrotowej g 28 podaje impuls o obrotach silnika w silnikach o kodzie akk była to bardzo częsta usterka