Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DISA w ALCATEL 4200E

05 Kwi 2004 13:17 1632 6
  • Poziom 28  
    Witam mam problem z disa w 4200 E. Czy ktoś wie jaki parametr Ac lub CM odpowiada za czas dzwonienia po wybraniu numeru po disie?
  • Poziom 28  
    Bonmis dynamic routing ustawiasz na abonencie i to jest oczywiste. Mi chodzi o to,że jeśli skierujesz linię (analogową oczywiście)na disa, dodzwonisz się na nią, wybierzesz nr wew,ale abonent nie odbierze rozmowy, to mimo, że dzwoniący się rozłączył to abonent dzwoni do uśmiechniętej... To musi (chyba) być jakiś parametr w pamięciach AC lub CM, ale nie wiem który.
  • Poziom 21  
    To jest niestety ułomność DISY,a polega ona na tym(jakby ktoś nie wiedział) że przy linii analogowej centrala nie wie kiedy klient z drugiej strony odłożył słuchawkę. Inni producenci czasem jakoś kombinują ale timout wiąże się z tym że rozłączy jakiegoś upartego dzwoniącego :)
    W 4200 jak napisał cici nie ma takiego parametru. Jedyny sposób zrobienia takiego timeout-u to skorzystanie z samej zapowiedzi,przy Disie to chyba nie działa. Parametr jest w Abonenci->Zapowiedzi->Czasy

    Bonmis
  • Poziom 11  
    jest to czas po jakim ma trafić do operatora
  • Poziom 28  
    Problem rozwiązany. Zamykam.