Może ktoś ma taką kombinację lub może pomóc.
Mam instalkę LPG tartarini ze sterownikiem TEC97 w skodzie felicii 1.3 mpi ze sterownikiem simos2p.
Podejrzewam że sterownik TEC97 rozprogramował się gdyż miałem dziwne objawy: po osiągnięciu 2000obr samochód słabł , dusił się i gasł pomimo wyłączonej instalacji gazowej. Nawet wyciągnięcie bezpieczników od LPG nie pomogło. Dopiero odłączenie kabelka od TPS załatwiło sprawę. Dłuższy czas jeździłem na NoPb, a teraz po podłączeniu instalki z powrotem nie przełącza się na gaz.
Pytanie, jak powinna być ustawiona centralka TEC97 dla feli 1.3 mpi:
1. Typ układu zapłonowego: a) 4 cylindry, b) 5 cyl, c) 6 cyl, d) 8 cyl, e) podwójny zwój, f) cewka pojedyncza jedna na każdy cylinder.
2. Rodzaj czujnika położenia przepustnicy (TPS) : a) 0-5V, b) 5-0V (ten obstawiam), c) 0-12V, d) 12-0V, e) mono Bosch, f) emulator TPS(pojazd bez TPS).
3. Typ sondy lambda: a) 0-1V, b) 0-5V, c) 5-0V, d) 0,8--1,6V.
Rodzaj emulacji sondy lambda: a) sonda na masę, b) emulacja balansowa, c) sonda odłączona(obwód otwarty).
4. Sygnał obrotomierza: a) standardowy, b) słaby.
5. Opóźnienie odczytu sygnału sondy lambda po uruchomieniu silnika : a) natychmiastowy, b) opóźniony o 2min.
6. Zapamiętanie pozycji DAT'a przy całkowicie otwartej przepustnicy: a) wyłączona, b) wzbogacenie mieszanki, b) zubożenie mieszanki, c) wskazuje na pozycję DATa zaprogramowaną przy wykorzystaniu komputera.
7. Opóźnienie wyłączania zasilania paliwem benzynowym: a) 0,4s b) 0sek. c) 0,26s, d) 0,52s, e) 0,65s.
Mam instalkę LPG tartarini ze sterownikiem TEC97 w skodzie felicii 1.3 mpi ze sterownikiem simos2p.
Podejrzewam że sterownik TEC97 rozprogramował się gdyż miałem dziwne objawy: po osiągnięciu 2000obr samochód słabł , dusił się i gasł pomimo wyłączonej instalacji gazowej. Nawet wyciągnięcie bezpieczników od LPG nie pomogło. Dopiero odłączenie kabelka od TPS załatwiło sprawę. Dłuższy czas jeździłem na NoPb, a teraz po podłączeniu instalki z powrotem nie przełącza się na gaz.
Pytanie, jak powinna być ustawiona centralka TEC97 dla feli 1.3 mpi:
1. Typ układu zapłonowego: a) 4 cylindry, b) 5 cyl, c) 6 cyl, d) 8 cyl, e) podwójny zwój, f) cewka pojedyncza jedna na każdy cylinder.
2. Rodzaj czujnika położenia przepustnicy (TPS) : a) 0-5V, b) 5-0V (ten obstawiam), c) 0-12V, d) 12-0V, e) mono Bosch, f) emulator TPS(pojazd bez TPS).
3. Typ sondy lambda: a) 0-1V, b) 0-5V, c) 5-0V, d) 0,8--1,6V.
Rodzaj emulacji sondy lambda: a) sonda na masę, b) emulacja balansowa, c) sonda odłączona(obwód otwarty).
4. Sygnał obrotomierza: a) standardowy, b) słaby.
5. Opóźnienie odczytu sygnału sondy lambda po uruchomieniu silnika : a) natychmiastowy, b) opóźniony o 2min.
6. Zapamiętanie pozycji DAT'a przy całkowicie otwartej przepustnicy: a) wyłączona, b) wzbogacenie mieszanki, b) zubożenie mieszanki, c) wskazuje na pozycję DATa zaprogramowaną przy wykorzystaniu komputera.
7. Opóźnienie wyłączania zasilania paliwem benzynowym: a) 0,4s b) 0sek. c) 0,26s, d) 0,52s, e) 0,65s.