Rozwiązanie tego probleblemu jest takie:
dla tych co mają takie przyczyny:
1.nie kręci pompą paliwa
2.nie tyka moduł BSM po przekręceniu kluczyka
3.nie ma prądu na wtryskach cewce czujniku prędkości
4.męczymy się i nic (podajemy + na cewkę i nic a pompa wtedy kręci)
Sposób to podanie + na przekażnik bsm pod warunkiem że ecu sterownik saegem ma sprawną instalację czyli pin YB4 ma nap.aku. piny YL4, Ym4, ZH4 ma masę.Wystarczy wtedy że podamy plusa na pin ZA4 usłyszymy tyknięcie bsm odpalimy.Plusa trzeba pociągnąć po stacyjce.Jeśli to nie zadziała ecu jest do wymiany.Stojąc na wprost wtyczek sterownika kolejne od lewej X, Y, Z.W systemie wtrysku marelli trzeba dać masę na wejściu sterownika 52 zaś w boschu nr 15.Temat zamykam.
dla tych co mają takie przyczyny:
1.nie kręci pompą paliwa
2.nie tyka moduł BSM po przekręceniu kluczyka
3.nie ma prądu na wtryskach cewce czujniku prędkości
4.męczymy się i nic (podajemy + na cewkę i nic a pompa wtedy kręci)
Sposób to podanie + na przekażnik bsm pod warunkiem że ecu sterownik saegem ma sprawną instalację czyli pin YB4 ma nap.aku. piny YL4, Ym4, ZH4 ma masę.Wystarczy wtedy że podamy plusa na pin ZA4 usłyszymy tyknięcie bsm odpalimy.Plusa trzeba pociągnąć po stacyjce.Jeśli to nie zadziała ecu jest do wymiany.Stojąc na wprost wtyczek sterownika kolejne od lewej X, Y, Z.W systemie wtrysku marelli trzeba dać masę na wejściu sterownika 52 zaś w boschu nr 15.Temat zamykam.