Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy powinien pokrywać się ze znakiem na obudowie . Teraz musisz ustawić zapłon , ja korzystam z rurki wtryskowej zamontowanej na pierwszym króćcu - jest to prosty odcinek rurki na końcu zagięty łgodnym łukiem o 180 stopni której koniec jest scięty na kiełbasę . Po po solidnym odpowietrzeniu układu paliwowego możesz przystąpić do regulacji , pedał gazu wciśnięty do oporu , ręką pokręcasz za wał korbowy doprowadzając do suwu sprężania na pierwszym cylindrze w którymś momęcie zobaczysz jak z ostrego scięcia rurki spływa paliwo zaobserwuj wówczas przy jakim kącie na wale korbowym to ma miejsce . Jeżeli kąt nie jest zgodny z wymaganym musisz poluzować pompę i poprawić ustawienie , jeżeli nie możesz uzyskać odpowiedniego kąta i wypływ paliwa następuje w dużym oddaleniu od wymaganego kąta , trzeba wyjąć pompę i przestawić odpowiednio o 1lub 2 ząbki . Zamiast metalowej rurki możesz użyć innej przejrzystej im cieńsza tym lepsza , musi być naprawdę cieniutka (i w tym właśnie problem bo skąd jaką wziąć) wystarczy wówczas zaobserwować początek wznoszenia się paliwa jeżeli taką dysponujesz zapłon można ustawić dosyć dokładnie. Zapowietrzenie pompy zafałszuje ci pomiar , na bardzo zużytych pompach troche ciężko uchwycić momęt wypływu paliwa . Jak nie dasz rady tą metodą daj znać , podam ci inną . Pozdrawiam i życzę sukcesów .