Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel corsa 1,2 b 94r problem z odpaleniem w wilgotna pogode

dar_on 16 Feb 2009 21:05 12398 36
  • #31
    mar-cin
    Level 11  
    ten samochód to kompletny GOLAS bez wypasów
    na krótko -- czyli + z akumulatora do czerwonego przy pompie .

    ten -przekaznik pompy paliwa jest przy bezpiecznikach ?
  • #32
    mar-cin
    Level 11  
    wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i po kręceniu kluczykiem jest napięcie - pompa w dalszym ciągu milczy
    czyli jednak padnięta pompa i czeka mnie wymiana

    możne macie jeszcze jakieś sugestie przed jej wymiana
  • #33
    DJ Max
    Level 30  
    Quote:
    możne macie jeszcze jakieś sugestie przed jej wymiana

    Mam jedną możną - oryginalną dawaj, broń Boże jakieś tanie zamienniki
  • #34
    emeryt2
    Level 42  
    Jest napięcie na bezpieczniku i na konektorze pompy na baku?
  • #35
    mar-cin
    Level 11  
    jest napięcie na wtyczce na baku 11-12V - jak kręcę kluczykiem
    wygląda na to iż przekaźnik pompy paliwa miał pośniedziałe styki
    ale na wszelki wypadek kupiłem drugi fioletowy (bo siedział tam zielony) zapewne już wcześniej padł jak wymieniał go francuz

    pompę kupiłem dzisiaj oryginalną ale używkę z miesięczną gwarancją rozruchową - teraz czekam na paczkę
    zapewne przyjdzie we czwartek to wymienię i napiszę o efektach -- czy pomogło

    brałem pompę na krótko +,- z akumulator pompa milczała zero reakcji

    bardzo wam dziękuję za dotychczasową pomoc jaką mi udzielacie
  • #36
    mar-cin
    Level 11  
    witam panowie - koledzy

    sukces pompa wymieniona - corsa zapaliła od 1-go strzału
    właścicielka (mama) skacze ze szczęścia

    serdecznie wam wszystkim dziękuję za udzielone wskazówki.
  • #37
    vipkwiecien
    Level 12  
    Koledzy posaidm corse gsi 1.6 16V 106KM 94r,pare dni temu robiłem jej mały remoncik blacharski- spawałem podstawe akumulatora migomatem. Akumulator oczywiście był wyjęty, mprzeowod masowy odkrecony od karoserii, klakson (chyba alarmu) odkrecony i położony na silniku (podpiety). Podczas spawania słyszalem jak by ten klakson wydawał na poczatu z siebie dźwięki a potem przestał - zignorowałem to i z bananem na twarzy spawalem dalej.
    Po skonczonych działaniach zmontowałem wszystko i probuje uruchomic auto...niestety nie udało sie.
    Spawidziłem czy nie przypaliła sie instalacja elektryczna i wszystko jest Ok, sprawidziłem czy jest iskra niestety brak. sprawidziłem bezpuieczniki i wszystkie sa ok. Kolejne sprawdzenie to zasilanie na cewce na czarnym kablu +12V, brazowy masa, kolejne dwa kable miały odpowiednio 2.5V oraz 1.4V - wartosci mierzone po przekreceniu kluczyka w pozycję zapłon. Cewke podmieniłem od Vectry B 1.6 i również nie było iskry.
    Dodam ze auto ma "fabryczny alarm" ktory raczej nie działa ale ostatnio zdarzyło sie ze odciał zapłon - wystarczyło zamkąc drzwi od kierowcy kluczykiem i otworzyc i pomogło. Alarm jest bezpilotowy niby uruchamiany z kluczyka i posiada klakson oraz czyjnik ruchu chyba obok swiatełka w kabinie z takim przyciskiem małym. Auta nie moge odpalic. Co mam zrobic ?? Gdzie ewentualnie szukac centralki alarmu zeby ja wywalic ?