Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zamiana lamp ECL82 na 6F3P

Mocny Klient 24 Jan 2009 18:14 5769 11
    Mocny Klient
    Level 11  
    Witam !

Nie znam się na lampach zupełnie , stąd moja prośba o weryfikację poczynań .
    Mam mały i fajny wzmacniacz stereo SE na lampach Siemens ECL82 .
    Wzmacniacz jest fabryczny , ma prawie 50 lat , i gra tak , że na żaden inny go nie zamienie . Gra z wysokoefektywnymi odgrodami .
    Ale matwię się o jego lampy , a mianowicie chciałbym wymienić te dwie ECL 82 , na radzieckie odpowiedniki 6F3P , i tutaj moja wiedza się kończy .
    Wiem , że ta radziecka lampa to odpowiednik lampy ECL82 , ale czy jest to dokładnie taka sama lampa , mówiąc wprost czy mogę je z czystym sumieniem włożyć zamiast lamp Siemensa , bez żadnych modyfikacji w architekturze wzmacniacza .
    Nie pytam o różnice soniczne ( pewnie będą ) , a jedynie o prostą zamianę . Nowe Siemensy są nie do zdobycia , a do 6F3P dostęp jeszcze mam .
    Proszę o informację .
    Mocny Klient
    Level 11  
    Dziękuję za informację .
    Odnośnie lampy ECL82 POLAM , nigdy nie miałem dostępu do pary tych lamp.
    Futrzaczek
    VIP Meritorious for electroda.pl
    ECL82 jakiejkolwiek produkcji (Polam, Polamp, Telam czy zagraniczne np. Tungsram, RFT) będą dobre. Najlepiej kupić nieużywane, odpadnie problem ich zgrubnego dobierania, no i będą żyć długo. Są one osiągalne np. :arrow: tutaj lub tutaj.
    Mocny Klient
    Level 11  
    Dziękuję za informację .