Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z centralnym zamkiem Seat Toldedo 1995

24 Sty 2009 21:31 3073 5
  • Poziom 2  
    Ma ktoś schemat elektryczny podłączenia zamka centralnego w seacie Toledo z 1995roku
    Od paru dni zaczął mi świrować centralny zamek
    Najpierw w ogóle przestał działać (wymieniłem bezpiecznik -działał)\
    Teraz jest objaw jest taki otwieram drzwi kierowcy zamek się otwiera (pompka pompuje -siłowniki na powietrze)
    i nie mija sekunda i pompka zmienia kierunek pompowania i zamyka drzwi)
    Co może być tego powodem (sterownik-pompka czy siłowniki w drzwiach do nich też dochodzą przewody elektryczne)

    Miał już ktoś taki problem Może poradzi mi jak sprawdzić instalacje
    Dziękuje z góry za pomoc!
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 20  
    Odłśczaj drzwi na kostkach i sprawdzaj Sprawdż przewody na przelotkach drzwi oraz płytkę pompy
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 32  
    może drugi master w drzwiach pasażera za długo sie podnosi
  • Poziom 10  
    w tego typu zamkach problem jest tylko jeden zbyt oporna praca siłownika w drzwiach pasażera zamknij drzwiami pasażera i zobaczysz że zamknie bez problemu. Rozbierz drzwi PASAŻERA wyjmij zamek i dobrze wysmaruj pracujące częsci pomoże napewno identyczny problem szkoliłem w polo pneumatyku POZDRO
  • Poziom 2  
    Dziś wyciągnąłem pompkę
    Płytka czysta zero jakichkolwiek uszkodzeń przynajmniej oceniłem wzrokowo
    ale zrobiłem mały test zwykła próbówką :
    odpiąłem kostkę: dochodzi do niej przewód trzy żyłowy i tak dedukując jeden środkowy to masa a dwa skrajne do plus na pompowanie w jedną stronę a drugi w druga
    gdy wszystkie rygle wistnąłem ręcznie to prąd dochodził mi na jeden skrajny pin a gdy wszystkie rygle od zamka podniosłe (otworzyłem) to napięcie miałem na dwóch stryjnach pinach
    Czy to normalne ze na dwóch pinach pokazało się napięci czy nie powinno być tak że na tym co było przy zamkniętych drzwiach powinno zniknąć a pokazać się na tym drugim???
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Oj chłopie pokombinowałeś zanadto, zerknij na schemat. A zrobiłeś co koledzy radzili? pewnie nie, bo gdybś zrobił, zamki by działały.
    P>S> W Twoim aucie sterowanie pompy jest z każdego mastera osobne i na zmianę plus i masa.