Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 406 1.8 16v '96 LFY - rozrząd

25 Sty 2009 13:57 19455 24
  • Poziom 10  
    witam, mam problem z ustawieniem rozrządu. Jeśli się blokuje wał to jest on po środku miedzy GMP a DMP. W jakiej pozycji powinny być krzywki wałków przy tym ustawieniu?? Ewentualnie w jakiej pozycji jak by 1 tłok był w pozycji GMP.
  • Poziom 13  
    Mam wrażenie że o tym pisałeś?
    peugeot 406 1.8 16v '96 LFY - rozrząd
  • Poziom 10  
    Witam, chodzi mi o to że: jak się ustawi wał na znakach to jest on ustawiony tak że wszystkie tłoki są razem. Jak powinny być ustawione wałki rozrządu??? Najlepiej prosiłbym o jakieś zdjęcie na którym będą pokazane krzywki które się otwierają a które zamykają i w jakim są położeniu.
    Jak ustawiłem na znakach takich jak na zdjęciu wyżej to silnik odpala ale w jeździe niema mocy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Jutro dalej będę się z tym męczył, wydaje mi się że dobrze jest rozrząd na znaki ustawiony (3 razy ustawiałem). Co może być jeszcze nie tak z tym rozrządem ?? koła zamienione czy wałki ???
    Jest to wersja z śrubą centralną w wałku.
  • Poziom 9  
    Witam,jeżeli to jest silnik w którym kołek jest w kole pasowym wału ze sprzęgłem elastycznym to może być ono przestawione tzn.część z klinem na wał wzgledem części z kołkiem
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Problem jest w ustawieniu wału korbowego w odpowiednim położeniu, koło pasowe z tłumikiem drgań skrętnych przestawia się względem wewnętrznej części i blokowanie kołkiem nic nie daje. Ja ustawiałem za pomocą 2 jednakowej długości prętów włożonych w otwory świec 1 i 2 cylindra
  • Poziom 9  
    Witam, mam podobny problem. Gdy ustawie rozrząd na kołki czyli tak jak jest to przez produenta podane to przy próbie przekręcenia wałem tłoki spotykają sie z zaworami ;( Czy jest na to jakaś inna metoda?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Potwierdzam przestawienie znaku na kole wału ponieważ też tak mieliśmy .
    Dzięki za pomoc .
  • Poziom 9  
    Witam,

    Prosiłbym o wartość kątu wyprzedzenia zapłonu dla poszczególnych prędkości obrotowych w silniku XU7JP4. Powodem zainteresowania się kątem wyprzedzenia jest słaby dół, falujące obroty i zadławienie podczas ruszania oraz wartość kąta na poziomie 40 - 44.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Podczas jazdy przy stałej prędkości kąt wynosi plus 40 na wolnych obrotach wynosi od około plus 10 do plus 18. Mam problem z zadławieniem podczas ruszania, lekko falujące obroty i ogólnie auto nie ma swojej dynamiki jaką powinno mieć. Czyli spieprzony rozrząd dowiadywałem się w ASO i wymiana wynosi 350 zł (oryginalne blokady + czujnik naciągu paska) mają robić to 3,5 h i zrobić to porządnie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Części oryginalne? Jaki polecacie zamiennik?

    Dodano po 7 [minuty]:

    Wezmę pasek contitecha do tego rolki SKF wraz z pompa wody.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    georgesgr napisał:
    Przynosisz wlasne czesci do ASO? Dziwny kraj, ta Polska...


    Oj dziwny..
    Dobrze, że nie widzisz jak w ASO posiadajcym ISO-9001 tej marki mechanicy biją się o jedną sprawną lampę, podnośnik kopie gdy wilgotno, przy oparciu ramion między jego nożycami, napięciem 24v, a rachunki za prąd nie są zapłacone od 3 miesięcy wstecz.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Dla większości ASO to auto to "zabytek" i nawet spojrzeć się nie chcą nie mówiąc o naprawianiu, możesz napisać który to serwis?
    pozdr
  • Poziom 9  
    Słuchajcie mam pytanie czy rozrząd przestawiony o ząbek, półtora może namieszać w dynamice auta, odpalaniu oraz powodować mułka podczas ruszania i do trzech tysięcy?. Testy robione w takim samym aucie, podczas tej samej prędkości oraz jest zamontowany identyczny kalkulator wtrysku. Różnice to około 10 - 12 stopni (stała prędkość 70 km/h 11 stopni kąt wyprzedzenia do moich około 24), (podczas przyspieszania 24-27 do 36-40)


    Części które zakupie to pasek contitecha oraz dodatkowo dwie rolki rozrządu i pompa wody (skf wszystko) za 450 zł.
  • Poziom 39  
    Może i to robi, zacznij od sprawdzenia rozrządu.
  • Poziom 9  
    Rozrząd i tak będzie wymieniony z tego względu, że minęło 70 kkm a wole nie ryzykować.
  • Poziom 9  
    Rozrząd wymieniony okazało się, że niestety (albo) stety był dobry. Mechanik zablokował górne koła oraz ustawił małe koło rozrządu na takim małym wycinku o którym pisze georgesgr wg. nich jest to najbardziej miarodajny pomiar. Okazało się, że stare koło pasowe względem nowego było przesunięte o jakieś 4 cm!

    A więc dalej szukamy przyczyny zachowania auta, jutro może podjadę na wgranie nowej mapy oraz całego softu do komputera wtrysku Sagem SL96.