Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

META M750A1 podłączenie, potrzebny dobry schemat.

SlaweK 25 Jan 2009 14:19 3449 7
  • #1
    SlaweK
    Level 43  
    A właściwie to odłączenie. Ktoś partacko, w złym tego słowa znaczeniu, poprzrabiał instalację przy podłączeniu go w Lancia Lybra. Ani dobrego schematu do auta ani do alarmu nie mam. Przydał by się opis podłączenia.
    Nie montuję tego, wolę wywalać, jak jest partacko podłączony ale w dobrym tego słowa znaczeniu to szybko można rozpracować.
    Schemat podłączenia go ułatwiłby mi rozgryzienie zagadki i wyrwanie chwasta, wystarczająco już dopiekł właścicielce otwierajac auto w nocy.

    SławeK
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    SlaweK
    Level 43  
    Dzięki, zaczynam go kumać. Szkoda że auto stoi na serwisie a tam jutro będę. Coś poprzerabiali w bezpiecznikach i tu jest kłopot. Z wtyczki syreny są same czarne kable. Pilota nie ma ale jest kluczyk z gniazdem, coś jak kluczyk IR w mercedesie tylko mniejsze. Poproszę o montażówkę to będzie już łatwo. I tak po zachowaniu wiem że tnie pompę tylko.

    SławeK
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    SlaweK
    Level 43  
    Powiem szczerze, ten opis z pw tak samo powalony był jak alarm, tak samo jak to auto i jak sposób jego montażu. Dziś dopiero się temu przyjrzałem i wywaliłem chwasta. Okazało się że ktoś dołożył dodatkowy przekaźnik który odcinał pompę bezpośrednio a nie przekaźnik pompy jak to się zwykle robi. Alarm załapał wodę i dlatego głupiał. Z ciekawostek to kontrolkę CHECK kolega skasował przez otwarcie drzwi a KTSem dumali godzinę i nie skasowali. Na oryginalnym pilocie do tego auta są dwa klawisze, jeden do otwierania i zamykania drzwi a drugi do bagażnika a ten zaś nie zamykał a tylko otwierał, Straciłem trochę czasu nim zorientowałem się dlaczego nie zamyka drzwi... bo klapa była otwarta. Chore to auto. Z tymi kolorami pod czarnym to ciekawe bo nie zauważyłem tego ale post ten przeczytałem już po fakcie oddania auta.

    SławeK
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    bysztof
    Level 10  
    Mam podobne pytanie do norbert.s. i innych kumatych. W Doblo posiadam alarm Meta System M751A. Kupiłem samochód bez pilota z jednym kluczykiem z immobilizerem, który działa. Centralny otwiera kluczyk. I to wszystko co działa pomimo zamontowanego alarmu i czujników. Po wypięciu alarmu samochód jeżdzi. Czy można (gdzie) dokupić pilota. Jak go zaprogramować. Czy w razie czego pod istniejącą instalację można podpiąć coś innego (co). I nie rozumię jak działa alarm "bez pilota" jeśli dobrze wyczytałem. :?: Pozdrawiam Bysztof