Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

META M750A1 podłączenie, potrzebny dobry schemat.

SlaweK 25 Jan 2009 14:19 3422 7
Ochrona Domu
  • #1
    SlaweK
    Level 43  
    A właściwie to odłączenie. Ktoś partacko, w złym tego słowa znaczeniu, poprzrabiał instalację przy podłączeniu go w Lancia Lybra. Ani dobrego schematu do auta ani do alarmu nie mam. Przydał by się opis podłączenia.
    Nie montuję tego, wolę wywalać, jak jest partacko podłączony ale w dobrym tego słowa znaczeniu to szybko można rozpracować.
    Schemat podłączenia go ułatwiłby mi rozgryzienie zagadki i wyrwanie chwasta, wystarczająco już dopiekł właścicielce otwierajac auto w nocy.

    SławeK
  • Ochrona Domu
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • Ochrona Domu
  • #3
    SlaweK
    Level 43  
    Dzięki, zaczynam go kumać. Szkoda że auto stoi na serwisie a tam jutro będę. Coś poprzerabiali w bezpiecznikach i tu jest kłopot. Z wtyczki syreny są same czarne kable. Pilota nie ma ale jest kluczyk z gniazdem, coś jak kluczyk IR w mercedesie tylko mniejsze. Poproszę o montażówkę to będzie już łatwo. I tak po zachowaniu wiem że tnie pompę tylko.

    SławeK
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    SlaweK
    Level 43  
    Powiem szczerze, ten opis z pw tak samo powalony był jak alarm, tak samo jak to auto i jak sposób jego montażu. Dziś dopiero się temu przyjrzałem i wywaliłem chwasta. Okazało się że ktoś dołożył dodatkowy przekaźnik który odcinał pompę bezpośrednio a nie przekaźnik pompy jak to się zwykle robi. Alarm załapał wodę i dlatego głupiał. Z ciekawostek to kontrolkę CHECK kolega skasował przez otwarcie drzwi a KTSem dumali godzinę i nie skasowali. Na oryginalnym pilocie do tego auta są dwa klawisze, jeden do otwierania i zamykania drzwi a drugi do bagażnika a ten zaś nie zamykał a tylko otwierał, Straciłem trochę czasu nim zorientowałem się dlaczego nie zamyka drzwi... bo klapa była otwarta. Chore to auto. Z tymi kolorami pod czarnym to ciekawe bo nie zauważyłem tego ale post ten przeczytałem już po fakcie oddania auta.

    SławeK
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    bysztof
    Level 10  
    Mam podobne pytanie do norbert.s. i innych kumatych. W Doblo posiadam alarm Meta System M751A. Kupiłem samochód bez pilota z jednym kluczykiem z immobilizerem, który działa. Centralny otwiera kluczyk. I to wszystko co działa pomimo zamontowanego alarmu i czujników. Po wypięciu alarmu samochód jeżdzi. Czy można (gdzie) dokupić pilota. Jak go zaprogramować. Czy w razie czego pod istniejącą instalację można podpiąć coś innego (co). I nie rozumię jak działa alarm "bez pilota" jeśli dobrze wyczytałem. :?: Pozdrawiam Bysztof