Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piasta tył mercedes w202 potrzebuje informacji

25 Sty 2009 23:49 5414 4
  • Poziom 28  
    Mam do wymiany lozysko w tylnym prawym kole, dokladnie jest to mercedes w202, silnik 1800cm benzyna, kombi, 1998 rok
    Zamiast wymieniac lozysko mam zamiar kupic cala piaste z tej aukcji:

    Piasta tył mercedes w202 potrzebuje informacji

    Wg opisu, jest to piast MB W202

    Piasta z aukcji jest z innej wersji silnikowej (chyba diesla) i chyba od sedana.

    Mam pytanie do osob ktore orientuja sie w temacie czy:

    - Piasta z innej wersji silnikowej, kombi/nie kombi ma takie same mocowania do wahaczy i innych drazkow oraz zacisku hamulcowego ? W ksiazce "sam naprawiam" nic nie pisze ze sa rozne wersje tylnego zawieszenia wiec podejrzewam ze wszystkie sa takie same i powinno pasowac jednak pewnosci nie mam

    - Czy wielowypust w piascie jest we wszystkich wersjach taki sam czy wystepuja roznice w zaleznosci od roku produkcji, wersji silnikowej itp ?

    Musze byc pewny bo w ciemno nie bede kupywac zeby sie pozniej nie okazalo ze sa inne mocowania albo wielowypust nie pasuje

    Przypominam o p.10.11 Regulaminu. Poprawiłem post, zastępując link do aukcji zdjęciem przedmiotu. W opisie aukcji nie było więcej informacji. [MS]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 37  
    Witam
    A dlaczego chcesz wymieniać całą piastę ? Nie wiadomo w jakim stanie jest łożysko i tuleja pływająca koszt całości to ok. 100zł / łożysko i tuleja / a chyba tyle wyniesie prawie koszt transakcji z tą różnicą że będziesz pewny sprawności , kosztu wymiany nie znam .W zasadzie należy wymienić i jak to się mówi zapomnieć a nie za miesiąc podchodzić kolejny raz do tematu
  • Poziom 28  
    O tulei to nie pomyslalem. W tym problem że same lozysko kosztuje ponad 100zl, owszem sa tansze ale juz sie raz przejechalem na tanich lozyskach, moj kolega tez, tanie lozyska to mozna zakladac jak sie auto sprzedaje. W obu przypadkach zakonczylo sie na zalozeniu w moim przypadku bebna z demontazu z oryginalnymi lozyskami (ale to w innym samochodzie) a u kolegi wymiana calej piasty na uzywana z uzywanym oryginalnym lozyskiem.

    Co do kosztu to mam zamiar jeszcze pare rzeczy kupic i sie zastanawiam czy zaryzykowac strate tych 60zl, a moze uda mi sie nawet wytargowac taniej
  • Poziom 37  
    Witam
    Pozostawię to bez komentarza
    Jeśli chcesz jeździć to od czasu do czasu trzeba zapłacić./ Faktycznie cenę podałem z upustami za sami łożysko w tej cenie dobrego nie dostaniesz/
    Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Witam
    Co do sprawy używanej piasty, to kolego nigdy nie masz pewności co kupisz używanego, sam posiadam takiego mietka i nie bawie się w kupna używek bo można sie przejechać szybciej niż na podróbce. Po drugie takie rzeczy nie wymienia się codziennie toteż warto stracić parę groszy i mieć "święty spokuj" w końcu to mercedes. Pozdrawiam.
    P.S
    Zawieszenie sedam i kombi w kwestii półosi zacisków jest takie samo, wychodziły tylko drobne zmiany: wielkość klocków hamulcowych(grubość okładzin) oraz elementy mocowania zawiszenia do nadwozia (grubość tulejek metalowo gumowych) w zależności od rocznika