Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada, ADSL Home Gateway WAG200G, wi fi na 2 laptopy

robertms1 26 Sty 2009 09:38 3976 18
  • #1 26 Sty 2009 09:38
    robertms1
    Poziom 12  

Witam
    Chciałbym się dowiedzieć jak dołączyć możliwość korzystania neostrady na drugim laptopie z Windows Vista, router jest skonfigurowany i neostrada chodzi na jednym laptopie, chciałbym aby można używać jej też na drugim.
    Ruter skonfigurowany był przez kogoś innego a ja jestem zielony w tym temacie.

0 18
  • #2 26 Sty 2009 09:50
    DriverMSG
    Admin grupy komputery

Jeśli ten ktoś nie wprowadził ograniczeń do jednego klienta lub filtrowanie MAC to wystarczy drugim laptopem odszukać swoją sieć , połączyć się z nią i wpisać ewentualne hasło .

0
  • #3 26 Sty 2009 09:59
    mlassota
    Poziom 18  

Witam
    Nie jest to zbyt skomplikowane

Jeśli laptop 2 ma WiFi to należy 2 x kliknąć ikonę połączenia sieciowego, wybrać sieć do której chce sie połączyć i podać hasło WEP ustalone na routerze - jeśli go nie znasz powinna je znać osoba która konfigurowała router.... i to tyle

Pozdrawiam
    M

0
  • #4 28 Sty 2009 12:56
    robertms1
    Poziom 12  

Witam
    Nie udało mi się połączyć:
    Sieci jakie są do wyboru ("Select a network to connect to:") to
    "Broadband Connection PPPoE Connection" i potem pyta o User Name i Password.

0
  • #6 29 Sty 2009 16:31
    robertms1
    Poziom 12  

Wygląda na to że nie mam.

Dodano po 8 [minuty]:

Ten laptop w którym internet chodzi sąsiad zabrał i teraz nie mam do niego dostępu a w tym na którym internet chce uruchomić nie ma sieci do wyboru.

0
  • #8 29 Sty 2009 20:46
    robertms1
    Poziom 12