Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B3 1992 silnk 1,8 - zalewa się paliwem

lust1 26 Sty 2009 19:29 8488 11
  • #1 26 Sty 2009 19:29
    lust1
    Poziom 9  

Mam VW Passata B3 z 1992 z silnikiem 1,8 RP benzyna/gaz, monowtrysk, gaz II generacji. Jeżdżę nim od 3 lat, nie miałem z nim żadnych problemów ani w zimie ani w lecie, chodził jak zegarek. Aż do poniedziałku, podjechałem do pracy, zgasiłem, a gdy ponownie chciałem odpalić już nie zagadał - na sznurku zholowałem go do garażu. Nie odpala ani na benzynie ani na gazie normalnie ani w sposób wymuszony. Rozrusznik kręci dobrze. Sprawdziłem pompę paliwa - daje paliwo, monowtrysk - podaje ładnie paliwo, świece (pół roku pracują) dają iskrę, aparat zapłonowy - nic tam nie widać.. Przewody wysokiego napięcia wymienione latem. Po wykreceniu świec chlusnoł benzyną przez otwory swiec, cylindy były pełne paliwa. Monowtrysk leje paliwo jak głupi. Sposobem odpaliłem i przłączyłem na gaz, na gazie chodzi jak pszczółka - wystarczy, że przełaczę na benzynę natychmiast gaśnie, chyba że pedał gazu jest w podłodze - silnik che się wyrawć z samochodu. Dlaczego wtrysk zalewa?

0 11
  • #2 26 Sty 2009 22:24
    mariolee
    Poziom 17  

sprawdź zasilanie wtryskiwacza (wykręć go są na nim gumowe oringi może któryś jest uszkodzony może to być przyczyną) ewentualnie centralka wtrysku :D

0
  • #3 26 Sty 2009 22:35
    sadek1979
    Spec od samochodów

po pierwsze mógł gaz się cofnąć i został uszkodzony rozdzielacz wtrysku (pasuje od audi 80 ) a poza tym sprawdz kompa u mnie było podobnie i komp do wymiany bo daje za dużą dawkę paliwa

0
  • #4 26 Sty 2009 23:06
    chomika
    Poziom 15  

sprawdz regulator ciśnienia paliwa. obok wtryskiwacza go znajdziesz możesz spokojnie odkręcić i sprawdzić jak wygląda membrana czy jest cała i czy sprężyna nie pękła

0
  • #5 27 Sty 2009 01:31
    szarak
    Poziom 17