Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mam pytanko o dvb-t

26 Sty 2009 22:40 5050 8
  • Poziom 12  
    Witam serdecznie mam take pytanko do was posiadam lcdka 32lg5700 znalazłem ze posiada tuner dvb-t i tu moje pytanko co ma zrobic zeby odbierac cyfrowa telewizje naziemna czy cos musze jescze dokupywac itp jestem laikiem w tej dziedzinie. Posiadam jeszcze do tego tuner cyfrowy cyfry plus pvr philips czy on tez posiada tuner dvb-t z gory dziekuje za odpowiec. I przepraszam za kłopot..

Proszę poprawić temat zgodnie z regulaminem forum!
    [_P_]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Czy Twój LG odbiera fonię na kanałach digital? Jeżeli jest fonia, a brak obrazu to telewizor ma zamontowany tuner DVB-T systemu MPEG-2 a w Polsce obecnie używany jest system MPEG-4
  • Poziom 23