Witam Wszystkich !
W chińskim skuterze (Kingway Coliber) planuje zamontować w przednim reflektorze palnik xenonowy o mocy 35W ... wiem ze to nielegalne, ze wg niektórych może oslepiać itp itd...
Skuter posiada prądnice która ma 2 uzwojenia przeznaczone na ładowanie akumulatora , 2 do zasilania WN świecy oraz 4 uzwojenia przeznaczone do zasilania prądem zmiennym przedni reflektor o mocy 35W oraz tylne światło oraz stop. ( z tyłu mam żarówkę -led )
Przetwornica HID musi być zasilana prądem stałym wiec najlepiej gdybym ją podłączył bezpośrednio pod akumulator...jednak na 100% ładowanie na da rady :/
jakich przeróbek radzicie dokonać ? czy przewinąc cały stator ? czy może da sie jakoś wykorzystać te 4 cewki zasilające teraz lampy + 2 z ładowania (po połączeniu ich bedzie 6 wiec chyba prąd ładowania bedzie większy)
Albo od razu przewinąc całość grubszym drutem ?
Pozdrawiam wszystkich i czekam na podpowiedzi
Taką własnie prądnice ma mój chińczyk...
W chińskim skuterze (Kingway Coliber) planuje zamontować w przednim reflektorze palnik xenonowy o mocy 35W ... wiem ze to nielegalne, ze wg niektórych może oslepiać itp itd...
Skuter posiada prądnice która ma 2 uzwojenia przeznaczone na ładowanie akumulatora , 2 do zasilania WN świecy oraz 4 uzwojenia przeznaczone do zasilania prądem zmiennym przedni reflektor o mocy 35W oraz tylne światło oraz stop. ( z tyłu mam żarówkę -led )
Przetwornica HID musi być zasilana prądem stałym wiec najlepiej gdybym ją podłączył bezpośrednio pod akumulator...jednak na 100% ładowanie na da rady :/
jakich przeróbek radzicie dokonać ? czy przewinąc cały stator ? czy może da sie jakoś wykorzystać te 4 cewki zasilające teraz lampy + 2 z ładowania (po połączeniu ich bedzie 6 wiec chyba prąd ładowania bedzie większy)
Albo od razu przewinąc całość grubszym drutem ?
Pozdrawiam wszystkich i czekam na podpowiedzi

Taką własnie prądnice ma mój chińczyk...