Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z baterią (ASUS EEE 901)

27 Sty 2009 19:39 3739 16
  • Poziom 9  
    Witam!

Mam problem związany z baterią do Asusa EEE 901 (kupiłem go w USA, tak więc nie mogę oddać go na gwarancje). Bateria od pewnego czasu pomniejsza się. Miesiąc temu ładowała się do 85%. Za każdym razem, kiedy ją rozładowuje, jej pojemność się zmniejsza. Teraz maksymalne naładowanie to 30%. Nie wiem co w tej sytuacji. Wydaje mi się, że to nie jest wina zużytych ogniw (laptop ma 4 miesiące). Może to problem jakiejś pamięci? Nie znam się na tym za bardzo i nie chciałbym jej popsuć bardziej. Szukałem różnych rozwiązań, ale one były do innych laptopów (pliki wsad). Nie wiem jak się za to zabrać. Jak nic mi nie pomoże, to spróbuję "sposób z lodówką".

Bardzo proszę o pomoc. Przepraszam, jeśli w złym dziale umieściłem temat, albo jeśli moje słownictwo jest zbyt "laikowate" i kogoś będzie razić.

Z góry dzięki, pozdrawiam!

PS. Tak gdyby ktoś się pytał. W biosie nie mam żadnych opcji dotyczących kalibracji/regeneracji baterii.
  • Poziom 37  
    Asus ma gwarancję międzynarodową więc możesz w PL oddać do serwisu.

Na baterię jest gwarka 6 miesięcy. Jak masz dowód zakupu włóż go do paczki/jak nie masz sprawdź datę produkcji laptopa bo od tego będą liczyć czas trwania gwarancji.

Po laptopa przyjedzie kurier,ale najpierw musisz to zgłosić - wszystko powiedzą ci na infolini asusa.

PS-jesli bardzo często ładowałeś baterię to ją poprostu zajechałeś.
  • Poziom 9  
    EEE nie mają międzynarodowej gwarancji :(
    Już dzwoniłem do ASUS Polska i tak mi powiedzieli...
  • Poziom 9