Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf ll 1.3 na wielopunkcie przerywa na wysokich obrotach

27 Sty 2009 22:36 3098 9
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z golfem ponieważ przerywa na wysokich obrotach szczególnie zauważalne jest to na biegu jałowym.Wymieniłem świece i przewody.Proszę o pomoc.
  • Poziom 13  
    A kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Czy to benzyny czy też gazu?
  • Poziom 39  
    jeśli te wysokie obroty to 6,5-6,7 tys. rpm to normalne - działa ogranicznik obrotów
  • Poziom 9  
    Witam golf to benzyna,nie wiem dokładnie przy jakich obrotach przerywa bo nie ma obrotościomierza ,gdzieś 3/4 wciśniętego pedału gazu zaczyna szarpać.Zaczęło się od tego że poszła benzyna do oleju po objechaniu kilku mechaników jeden coś tam zrobił no i było nieżle.Jeszcze jedno że zaczął mi bardziej kopcić ,wspomnę że płynu dolewam z 50 na jakieś 1000 kilosów.Czy może powodem tego szarpania i kopcenia być uszczelka pod głowcą?
  • Poziom 13  
    Szarpania i przerywania niekoniecznie ale jeśli chodzi o kopcenie i ubywanie płynu chłodzącego to napewno uszczelka pod głowicą, a wiadaomo że wszystko razem możę się kumulować więc szarpanie również może tym być spowodowane.
  • Poziom 39  
    ja myślę że żadna uszczelka - że kopci to przyczyn kilka a ubytki płynu pewnie gdzieś jest drobna nieszczelność
    jaka była przyczyna beny w oleju? myślę że należy zacząć od tamtej historii i metody jaką mechanik "usunął" usterkę
  • Poziom 9  
    Mechanik ,który to naprawiał nie chciał dokładnie powiedzieć co naprawił jakiś czujnik wymienił,jaki czujnik nie wiem.ale jeśli by poszła uszczelka pod głowicą to chyba powinien być słabszy tak mi się wydaje,dzisiaj zrobiłem mu mały trening i mnie zdziwiło że na 3 miałem 130km/h i jeszcze by chciał iść przed naprawą 110 i pedał wciśnięty do końca nie wiem co jest grane może mechanik coś mu przestawił.Byłem u jednego dzisiaj to powiedział że pompa paliwowa słabe ciśnienie daje ale skoro idzie 130 bez przerywania to chyba nie takie złe prawda.
  • Poziom 39  
    wynik dobry hehehe
    co mógł mechanior zrobić? czujnik temperatury, sonda, przepływomierz ewentualnie regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy (mało prawdopodobne)
    myślę że powinieneś sprawdzić te elementy bo możliwe że jedzie na bogatej mieszance i stąd problemy ale i osiągi hehehe
    sprawdź przedewszystkim czy wszystko jest podłączone a potem miernik do rączki i badaj czy wszystko sprawne
  • Moderator Samochody
    Jak benzyna w oleju to odrazu kojarzy mi się z uwalonym sterownikiem przez brak masy.