Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes S W220 problem ze stacyjką nie reaguje na pilot

pepe50 27 Sty 2009 22:49 7324 8
  • #1 27 Sty 2009 22:49
    pepe50
    Poziom 13  

    Witam mam wielki problem a mianowicie pilot w mercedesie w220 99r otwiera i zamyka drzwi, swiatełka swiatła fotele (elektronika działa) ale jak włoże pilot do stacyjki to nic sie nie dzieje a powinna sie najpierw obniżyć kierownica do zaprogramowanej pozycji no i najważniejsze nie da się przekręcic stacyjki.
    mam 2 kluczyk ale nie wiem czy od tego auta bo nigdy niedziałał.
    W czym problem, co może być przyczyną tej usterki
    proszę o pomoc jakąkolwiek bo jestem bezradny, i gdzie mogę coś takiego zrobić na podkarpaciu, małopolsce

    0 8
  • #2 28 Sty 2009 00:02
    autoelektronika.ns
    Poziom 15  

    Najprawdopodobniej EZS się Tobie wysypał - bez ciężkiego sprzętu nie ruszy :) Jeśli oferty z małopolski Cię interesują to zapraszam do mnie do Zakopanego - dysponuję sprzętem serwisowym do Mercedesa i znam ten temat.

    Pozdrawiam

    1
  • #3 28 Sty 2009 00:37
    jupiter2580
    Poziom 11  

    kolego z małopolski można do ciebie jakiś kontakcik telefoniczny na pw

    -1
  • #4 28 Sty 2009 00:54
    pepe50
    Poziom 13  

    dobrze ale jak teraz ruszyc auto jak lewarek jest na P a bez zapłonu silnika tego nie zmienie? prosze o kontakt na priv

    1
  • #6 28 Sty 2009 13:30
    autoelektronika.ns
    Poziom 15  

    Samo założenie stacyjki nie rozwiąże problemu, bo musi ona być zsynchronizowana z resztą samochodu. A bez StarDiagnosis nie ruszysz tematu :) Można wyczyścić EZS i zaadaptować go do auta - o ile to EZS

    0
  • Pomocny post
    #7 28 Sty 2009 14:19
    TxT
    Poziom 23  

    Do uruchomienia stacyjki nie potrzebne są baterie w pilocie.Pilot zasilany jest pętlą
    indukcyjną w stacyjce.To właśnie pętla w pilocie (urywająca się od wstrząsów) jest
    najczęstszą przyczyną kłopotów.Wystarczy mała lutownica lupa i kluczyk hasa.

    1
  • #8 28 Sty 2009 14:25
    autoelektronika.ns
    Poziom 15  

    Ja akurat zawsze miałem tak, że jak przywlekli jakiegoś mietka, to pilot był zawsze ok, i musiałem w EZSie dłubać :) Widzę, że kolega TxT ma przyjemniejsze wersje tego przypadku :)

    0
  • #9 28 Sty 2009 15:34
    pepe50
    Poziom 13  

    Wielkie dzięki TxT masz u mnie dobrą flache winną była przerwa na druku w pilocie wystarczył mikroskop + lutownica i kapke cyny dokładnie jak napisałeś-TxT-PROFESJONALISATA

    0