Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zastosowanie Mikrokontrolerów w Telekomunikacji

milleluk 28 Sty 2009 14:40 1062 2
  • #1 28 Sty 2009 14:40
    milleluk
    Poziom 10  

Pytanie w zasadzie zawarte w temacie, więc może napiszę skąd ono mi się wzięło. Otóż studiuję elektronikę i chciałbym w przyszłości zająć się mikrokontrolerami. Widziałem jak to działa, trochę wiem o co w tych chodzi, ale ogólnie jestem zielony. Do tej pory zajmowałem się tematami ogólnymi i rozwiązywałem zadanka. Jak to wszystko działa w praktyce niestety nie wiem. Jedyną specjalizację jaką mogę robić na mojej uczelni to sieci telekomunikacyjne, specjalności:

* budowy i eksploatacji komputerów, sieci komputerowych oraz zastosowań informatyki w różnych dziedzinach techniki,
    * systemów sterowania z zastosowaniem komputerów i robotów,
    * projektowania, realizacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych oraz urządzeń do transmisji danych, sygnałów, dźwięków, obrazu.

Czy w jednej z tej dziedzin da się wykorzystać mikrokontrolery:?:

PS. Pytanie jest pewnie śmieszne, ale w zasadzie ja dopiero przygodę z mikrokontrolerami zaczynam, więc jeszcze tak troszkę po omacku chodzę. Jedyny problem to to, czy moja specjalizacja (bądź co bądź narzucona) obejmuje te zagadnienia.

Za info z góry dzięki :)

• #2 28 Sty 2009 14:56
    Freddie Chopin
    Specjalista - Mikrokontrolery

poza pierwsza, w dwoch pozostalych DA sie zastosowac uC, pytanie tylko, czy bedzie to mialo zastosowanie [; ja mysle, ze tak, ale moge sie mylic.

4\/3!!

• #3 28 Sty 2009 16:03
    Kelas
    Poziom 18  

Mikrokontrolery idealnie nadaja sie do drugiego podpunktu.