Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf 2 1.3 dziwnie nie zapala na gazie

gadzio123 28 Jan 2009 22:28 2242 5
  • #1
    gadzio123
    Level 10  
    Witam! Moja przypadłość z golfem jest dosc dziwna. Posiadam golfa II 1,3 na gazniku. Kiedy silnik jest cieply auto ma problemy z odpaleniem na gazie. Gdy zgadsze sielnik i probojac go odpalic zaraz po zgaszeniu zapala, ale gdy juz ponownie zgasze i zaraz zapale juz nie zapali, caly proces gaszenia i zapalenia odbywa sie w czasie 15 sekund. Gdy silnik chwile ostygnie okolo 10 min auto odpala bez problemu.
    Ponad to byl regenerowany reduktor, wymienialem rowniez uszczelke pod glowica, kostka stacyjki rowniez wymieniona w tamtym roku. Wczesniej nie odpalal gdy byl zimny ale mechaniory wimienili reduktor i gra! Co moze byc przyczyna takiego zachowywania sie silnika!
  • #3
    gadzio123
    Level 10  
    Dzieki jutro podjade do mechaniora i zmniejszymy mieszanke, jeszcze jedna taka uwaga przed regeneracja reduktora palil 10 po pali 13 l.
    Może ktos ma inne sugestie?

    regulamin 10.9 poprawić bo poleci w kosz Michu
  • #4
    robokop
    Moderator of Cars
    gadzio123 wrote:
    Dzieki jutro podjade do mechaniora i zmniejszymy mieszanke, jeszcze jedna taka uwaga przed regeneracja reduktora palil 10 po pali 13 l.
    Może ktos ma inne sugestie?


    A jakie chciałbyś te sugestie? Że co, że za mało powietrza w kołach , czy jak ? Należy poprawnie wyregulować wydatek reduktora, raz śrubą służącą do wstępnego napięcia sprężyny membrany 2 stopnia, a dwa registrem na przewodzie do miksera i to jest cała filozofia.
  • #5
    gadzio123
    Level 10  
    Moze i yc inna przyczyna takiego zachowania sie silnika , po prostu pytam a spotykam sie z jakims dziwnym objawem nieprzyjemnosci. Przepraszam za moja niewiedze mistrzu!
  • #6
    robokop
    Moderator of Cars
    gadzio123 wrote:
    Moze i yc inna przyczyna takiego zachowania sie silnika , po prostu pytam a spotykam sie z jakims dziwnym objawem nieprzyjemnosci.

    Nie nieprzyjemności, tylko zdroworozsądkowego podejścia. Dostałeś wskazówkę prawdopodobnej przyczyny niesprawności i logicznie rzecz ujmując należało by sprawdzić, a dopiero potem ewentualnie pytać dalej gdyby porada okazała się nieskuteczna. Kolega zwróci uwagę, że pokręcić śrubkami można samodzielnie, bez sprzętu i jakiejś głębszej wiedzy, co już się nie da w przypadku pomiaru kompresji czy luzu zaworów.