Witam kolegów. Na wstępie zaznaczam, że jestem muzykiem - nie elektronikiem, mam oczywiście jakieś doświadczenie. Jestem zainteresowany budową wzmacniacza lampowego. Taki sam temat założyłem w innej kategorii tutaj macie link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=5967178#5967178 . Tam kolega Driver polecił mi budowę wzmacniacza MV3, niestety od jakiegoś czasu nie mogę się z nim skontaktować. Proszę Was o opinie na temat tego czy jest to projekt warty zachodu. Mam nadzieje, że będę mógł liczyć na Waszą pomoc w trakcie budowy. Dodam tylko, że jestem już w posiadaniu lamp: 2xEL84 2xECC83 i 1xEL86 oraz transformatorów: TG 08 oraz TSL 80/T02 więc jeśli polecilibyście coś innego niż mv3 to proszę o coś na bazie tych transformatorów. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
budowa MV3 od podstaw jest nieopłacalna. Lepiej zbudować coś naprawdę innego. Oczywiście wszystko zależy od tego czego oczekujesz od wzmacniacza i co chcesz grać.
Jeśli chodzi o gatunek to zawsze miałem takie same zainteresowania, od czterech lat tłukę szeroko pojętego rocka i hard rocka, metal raczej nie. Marshalle raczej mi nie podchodzą, miałem kiedyś hybrydę VS8080, VOXa AD100VT, teraz chwilowo mam Peaveya Bandita i ten odpowiada mi najbardziej. Wydaję mi się, że coś na bazie Mesy powinno być całkiem ok. Problem jest taki, że schematów jest dużo, a wiadomo, niektóre DIY grają spoko, inne trochę gorzej. Akurat Ciebie Painlust dobrze kojarzę bo przegrzebałem już ogrom tematów o wzmacniaczach lampowych, zawsze się gdzieś wypowiadasz, tym samym dzięki za zainteresowanie.
Aha, jeszcze druga część odpowiedzi na pytanie. Czego oczekuję? Mocy małej coś koło 15W chwilowo gram w domu tak czy inaczej, szukam zespołu w Krakowie mój poprzedni się niestety rozpadł Problem jest taki kurczę, że mam już te transformatory o ile sieciowe może się nadawać (tak mi się wydaję?) to głośnikowe do czegoś a'la mesa niebardzo....