Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie od początkującego :)

lukss07ns 29 Sty 2009 22:37 2228 32
  • #1 29 Sty 2009 22:37
    lukss07ns
    Poziom 19  

Witam mam 16lat i prawie nic nie znam się na car audio lecz wg. wielu tematów na forum idzie się pogubić. Jakie rady dacie początkującemu. Chodzi mi konkretnie jak miałbym zamiar robić CarAudio to jakie radio do tego jak patrzyć na te wyjścia potem jakiś subwoofery, wzmacniacze kable i widziałem że jeszcze trzeba patrzeć na akumulator i alternator i wszystkie podstawowe info na ten temat :) Bo w ogóle nie rozumie o co chodzi z tymi wszystkimi bajerami.

i mam jeszcze jedno pytanko :

jaka firma na świecie robi najlepszy sprzęt audio do samochodów i jakiegoś linka tak z ciekawości :) (chodzi mi konkretnie o radia)

0 29
  • #2 29 Sty 2009 22:45
    Invalid
    Poziom 23  

lukss07ns napisał:

jaka firma na świecie robi najlepszy sprzęt audio do samochodów i jakiegoś linka tak z ciekawości :) (chodzi mi konkretnie o radia)

Boschmann

Wszystko masz w FAQ.

0
  • #4 29 Sty 2009 22:55
    tasiorsko
    Poziom 9  

JBL INFINITY ALPINE Blaupunkt TO A NIE Boschmann

Dodano po 35 [sekundy]:

Magnat tez dobry jeszcze !

0
  • #5 29 Sty 2009 22:57
    skibaolsztyn
    Poziom 12  

tasiorsko napisał:

Dodano po 35 [sekundy]:

ja sie wywale zaraz..

0
  • #6 29 Sty 2009 23:10
    Invalid
    Poziom 23  

skibaolsztyn napisał:
    tasiorsko napisał:

Dodano po 35 [sekundy]:

ja sie wywale zaraz..

Boeing czy Pjeijng też robi kultowe odtwarzacze.

0
  • #8 29 Sty 2009 23:18
    disaster3
    Poziom 13  

tasiorsko napisał:

Dodano po 35 [sekundy]:

wywrota....... :shocked!:

dokąd ten swiat zmierza???? Dodatkowo jeszcze proporczyki zawiesiłbym na szybie przy lusterku wstecznym plyte CD bo to podobno dobry antyradar.......

0
  • #9 29 Sty 2009 23:44
    Runcajs
    Poziom 25