Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

rdza i elektroniczny odstraszacz rdzy...

ngawlik 31 Sty 2009 18:16 1523 1
  • #1 31 Sty 2009 18:16
    ngawlik
    Poziom 9  

    mam pytanie ostatnio wszedlem na strone glowna allegro i patrze a tam cos o zatrzymaniu rdzy przez elektroniczny moduł... znalazlem nawet strone http://www.firmanet.pl/firma/hyper/strony/WizytowkaPro.htm . Mam pytanie czy to wogole dziala, lub ma szanse zadziałać? Mam troche skorodowane nadkola i chetnie bym kupil cos co zatrzyma w pewnym sensie rdze, o ile nie jest to kolejny bubel dla mas. Szczerze to kiedys słyszalem o jakims elektronicznym zabezpieczeniu montowanym seryjnie w Tico, ale jak one tak rdzewieja to co o tym myslec?! pozdrawiam i czekam na jakies opinie, moze ktos cos wie, lub zna sie... prosze najpierw odwiedzic strone tam mniej wiecej jest opisane na jakiej zasadzie ten moduł dziala bo by mi tu troche zajelo skopiowanie wszystkiego co napisal sprzedawca.

  • #2 31 Sty 2009 19:26
    kierbedz4
    Poziom 33  

    To nic nowego.Już w roku 1989 urządzenie to produkcji amerykańskiej było w sprzedaży w byłym ZSRR i przyjechało na nasz rynek w bagażach zajmujących się bazarowym handlem rosjan.Urządzenie nosiło nazwę Rust Veder Nazwa urządzenia jest zastrzeżona.W zestawie były 2 elektrody z gumy przewodzącej naklejane w odpowiednim miejscu na oczyszczone z lakieru miejsca karoserii w odległości od siebie około 120cm,podłączone przewodami do centralki która była przez bezpiecznik podłączona bezpośrednio pod zasilanie i centralka pracowała nieprzerwanie przez cały okres exploatacji samochodu. Centralka wysyłała impulsy do elektrod powodując wyeliminowanie występujących na różnych częściach karoserii i podwozia gromadzące się ładunki elektrostatyczne powodując ich neutralizację.WW urządzenie posiadałem zabudowane w Fiacie 126p którego exploatowałem 13 lat i śladów korozji nie było a samochód przez tak długi okres exploatacji nie wymagał napraw blacharskich.Tylko trudno powiedzieć czy ze względu na zabudowane urządzenie czy też z powodu dobrej jakości blach.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME