Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nasze Car Audio - wrażenia

Woolly24 07 Kwi 2010 14:30 74432 98
  • #61 07 Kwi 2010 14:30
    wakar
    Poziom 11  

    Witam
    Autko: Honda Civic Vgen.
    Radio: Pioneer deh-p88rs zakupione po bardzo okazyjnej cenie:D
    Głośniki przód: Pioneer TS-A170Ci oraz wysokotonowe Pioneer TS-S15 (bi-amping)
    Głośniki tył: JBL GT5-500C
    Subwoofer: 2x Pioneer ts-sw1241D w zamkniętej (narazie własność brata ale już nie długo:D )
    Wzmacniacz przód: JBL GTO400 (głośniki przednie)
    JBL GTO 75.2 (głośniki tylnie)
    Wzmacniacz pod subwoofery: Imuplse sd 500 (planowana zmiana)
    Kondensator: 2F Dietz
    Gra wyśmienicie moc jak najbardziej wystarczająca, jakość dobra ale mam zamiar trochę ją poprawić:)

  • Sklep HeluKabel
  • #62 09 Kwi 2010 13:41
    Italiano1981
    Poziom 12  

    Witam.Troche sie pozmienialo takze napisze jeszcze raz.
    Auto:Passat 2003
    Radio:Clarion DRX 9375R
    Przod:Infinity Kappa
    Wzmak Przod:Phoenix Gold QX 2180
    Sub: Jl 12w3 w closed
    Wzmak tyl mono:Audison LRX 1.400
    Rca Vibe Flat + Zasilajace ACR
    Drzwi:Dynamat+Skinz+Dystanse MDF

    Najwazniejsze ze gra czysto i detalicznie nawet przy bardzo glosnym sluchaniu.Mi narazie wystarcza.Pozdro

  • #63 12 Kwi 2010 14:52
    Krzesi80
    Poziom 9  

    Skoda Felicia hatchback.

    Prosty montaż dobrego i taniego zestawu:
    radio: JVC KD-G351
    przód: Pioneer TS-A1731
    tył: Pioneer TS-A6903A
    Słucham różnego typu nowoczesnej muzyki, głównie house, chillout.
    Nie polecam tego radia do muzyki klasycznej, moim zdaniem dziwnie słychać.

    Przód można łatwo zamontować na 4 tulejach dystansowych (z rurki grubościennej - ja spasowałem 2 o różnych grubościach razem), niestety fazowane o różnej długości i było trochę zabawy w dopasowywanie. Nie trzeba nic wycinać w plastykach drzwi, bezszkodowo można cofnąć przeróbki w 30minut. Oczywiście to mało profesjonalne rozwiązanie. Obudowa głośnika pasuje na obudowę drzwi a nie wewnątrz, ale głośnik jest też głębszy więc schować by się nie dało.
    Tylne głośniki można zamontować w zwykłej tylnej półce (tu trzeba koniecznie wyciąć otwory), ale znowu są potrzebne elementy dystansowe pomiędzy oba plastiki (można wykonać ze sklejki lub czegokolwiek innego byle na grubość pasowało na wcisk), wyciąć filc pod obudowę dla skasowania luzów. Z resztek filcu zrobić podkładki pod boki półki tylnej, bo skacze. To już wszystko.

    Przy tym układzie głośników balans przód-tył wychodzi mi na 0, jednak przednie głośniki przydały by się z większym zapasem mocy. Nie lubię subwoofera i basy jakie generują tylne kotły są zupełnie wystarczające dla mnie. Przednie dają radę, ale średnica mniejsza więc efekt nie ten sam.
    Słyszałem dla porównania ten sam komplet głośników z 13'' z przodu i niestety są zagłuszane przez tył. Moim zdaniem to bez sensu.

    Przy dobrych utworach można sobie lekko plecy rozmasować, a wątroba gardłem nie wyskoczy.

  • Sklep HeluKabel
  • #64 14 Kwi 2010 00:13
    kiceq
    Poziom 14  

    Auto Seat ibiza 2003, 5 drzwi
    Jednostka sterująca JVC KD-AVX22
    Kable zasilające 25 mm2
    Sygnałowe ACR
    Przód
    Przód FOCAL 165 A1
    Wzmacniacz przód STEG K9
    Tył
    Rockford RFR-1415 w 50 L skrzyni BR (wymagana 77 L)
    Wzmacniacz
    Caliber CA510 PRO
    KONDENSATOR 1 F

    Przód pierwotnie grał pod SOUNDSTREAM P204E(na sprzedaż).
    Grało to wystarczająco, osobiście polecam na początek zabawy z car audio, niestety trochę wyostrzało górę co może przeszkadzać przy głośniejszym odsłuchu.
    Ogólnie konfiguracja była dobra, ale pod STEGIEM wszystko się zmieniło, scena pełniejsza, dynamiczna, góra niekłuje, w sam raz do szybkiej nowoczesnej muzyki.

    Co do tyłu to skrzynia jest sporo mniejsza, ale ten głośnik to mistrzostwo świata, jest po regeneracji, ma już swoje lata ale nadal robi to co powinien. W mniejszej skrzyni jest szybszy, można się zdziwić jak dobrze sobie radzi w szybkich bitach, ale minusem tego jest słabe zejście, chociaż mi taki kompromis odpowiada.
    Głośnik dostaje około 500-600 W, co w przypadku IBIZY, która jest małym samochodem robi masakrę.

  • #65 16 Kwi 2010 18:29
    ponte999
    Poziom 10  

    Auto Hyundai Coupe 1997r
    Jednostka sterująca Sony Xplode MP40
    Kable zasilające 50 mm2
    Przód Vibe se-k60
    Wzmacniacz przód Boschmann pch-888atx 5-kanałowy- 3-kanały wolne
    Bagażnik 1x Sony xplode sx-l121p5 i 1 x xplode xs-l126p5 skrzynia 130l dzielona na 2x65l
    Wzmacniacz Boschmann pch-990atx

    Gra naprawdę dobrze bas dużo lepszy niż zestaw 2x alpine sbe-1243br i do tego 2x wzmacniacz alpine MRP-M350
    Planowane jest kupno drugiego pch-990atx i zmiana glosnikow na 2x600rms :)

  • #66 24 Kwi 2010 17:07
    d3viCe
    Poziom 9  

    Honda Civic 3D HB VIIgen

    Przod: Infinity Kappa 65.9
    Tyl: Infinity Kappa 652.9
    Zapiete na cztero kanalowym wzmacniaczu Alpine V12 MRV-F407

    Caly tyl (brak kanapy):
    Skrzynia basowa otwarta 260L z glosnikiem FI BTL 18" cewki 2x2, cooling pack, hiX coil itd. (model 2010)
    Dwie mniejsze skrzynie zamkniete po bokach bagaznika (na wymiar z wlokna szklanego) w ktorych siedza dwa Rockfordy P3S 10"
    FI chodzi na monobloku Hifonics Brutus BXi 2008D (zapiety na 1Ohm 2000W RMS)
    Rockfordy nie sa podlaczone bo czekaja az Hifon zostanie zastapiony czyms mocniejszym bo FI ma niezly apetyt na moc :)

    Zasilanie: fabryczny alternator chyba 75A, bateria zwykla Varta dla silnika, natomiast 230Ah dla audio w bagazniku. Kable 25mm,
    ktore wraz z zakupem mocniejszych wzmacniaczy i nowego alternatora wymienie na 50mm.

    Procesor dzwieku jeden z najlepszych dostepnych na rynku (ICE/VIA o ile pamietam) na karcie ESI Gigaport HD. Caloscia zarzadza Linux
    (na razie z laptopa bo przednia konsola nie jest jeszcze skonczona - trwa montaz dotykowego LCD).

  • #67 26 Kwi 2010 22:36
    696267
    Użytkownik usunął konto  
  • #68 09 Cze 2010 12:15
    ramhost
    Poziom 12  

    VW Golf 5D 95 VR6
    Radio - Alpine CDA 9887R
    Przód - ESX Quantum 6.2c
    Przód wzmak - Harman/Kardon CA 5250 (póki co...)

    Wzmak tył A6000 GTI
    Skrzynia wymierzana przez znajomego BR pod Oriona HCCA 15.4 (póki co wiem, że za słaby do pieca) zajmuje cały bagażnik
    Kable 50mm2
    2x aku stinger - 2150 MAX Power2 i 1700dB Power2
    Kondek - Stinger 12F
    Alternator - 140A zamiast seryjnego 70A

    Znajomi jak wchodzą mówią, że jest masakra. Osobiście już chyba tego ja tak nie odczuwam, przód jak ładnie dostrojony nadrabia z tyłem, natomiast albo wzmak niestabilny przy 1ohm bądź dalej za słabe zasilanie. Prawdopodobnie to 2 ponieważ przygasa podświetlenie w nim... ale swoje wyciska. Przymierzam się do zakupu innego głośnika pod ten piecyk oraz muszę wymyślić jakieś zasilanie. Sprzęt niesie się z daleka natomiast uważam, że jeszcze powinienem nawet z tego Oriona więcej wycisnąć :)

  • #69 20 Cze 2010 12:43
    kabaruto
    Poziom 9  

    Auto to opel Vectra combi

    Radyjko-Alpine iDA-X303

    Przód: Wygłuszony dynamatem, panele robione przy pomocy wujka który jest stolarzem i miał odpowiednia narzędzia, (całość wyszła ponad 500zł)
    Głosniki na przód : Focal 165 kr2(używane kosztowały 900zł)
    Wzmacniacz na przód- JL AUDIO 300/2 (używany kosztował mnie 600zł)
    Subwoofer:2x Earthquake dbxi 15 strojona 32Hz(używana dałem według mnie bardzo mało bo 1500zł)
    Wzmacniacz do subwoofera: Rockford fosgate T1500-1bd(używany 1800zł-koleś dołozył mi kable sygnałowe)
    Akumulator- optima
    Alternator- niestety firmy nie znam ale jest 220A


    Całość z myślą o czarnych rytmach pożądnym zejściu i ostrej zadymie. Sprzęcik gra bosko jak dla mnie. Przesiadłem sie z low endu więc dla smnie bomba. Subwoofer schodzi bardzo nisko, jest potęznie potrafi poruszyć bez problemu dachem i przednią szybą. Przód gra super, efekt niesamowity nawet bez włączonych subwooferów(chyba to zasługa paneli w drzwiach i wygłuszenia)

    Jak dla mnie idealnie to gra. Jestem zachwycony. Daje 9/10

  • #70 22 Cze 2010 19:41
    suzuki.gsx
    Poziom 24  

    WItam
    Alpine CDE 9882ri
    Przód wygłuszony na dystansach mdf helix blue jr 2.370 tył Alpine SBE 1243 BP zasilane m650.

  • #71 06 Lip 2010 00:03
    voi12
    Poziom 2  

    Witam
    Aktualizacja systemiku
    jednostka: Blaupunkt MP 57 Hamburg
    Wzmak: Axton c500x4 po modyfikacjach
    Głośniki przód: vifa 18cm i wysokotonowe 25mm kopułka
    Sub: Phase Linear Highgrade 10 w bass reflex

    Swego czasu posiadałem Audisona lr604 xr, posiadał piękną górę i średnicę, jednak za nic nie był w stanie napędzić moich przodów o subie nie wspominając. Dlatego wziąłem się za przeróbkę poczciwego Axtona grającego sennym, usypiającym dźwiękiem. Wymieniłem prawie wszystkie kondensatory na panasonic fc, BC od vishay i tantalowe ROE. Wyautowałem również tl071 jednokanałowe operacyjne. W ich miejsce wstawiłem podstawki a w nie Analog Devices AD711. Dzwięk wzmacniacza nabrał szybkości i detaliczności, jak Audison tylko z kopem. Przód mam wymagający, bo jako prosty chłop z ograniczonymi funduszami wstawiłem głośniki i zwrotnice żywcem przełożone z kolumn domowych podłogowych TDL G20-8ohm, kupionych swego czasu za całe 168zł. A głośniczki tam wsadzone były zacne, wysokie vify, odlewane magnezowe kosze itp. Ostatnio do kompletu trafił mi sie sub Phase z pancerną skrzynia i terminalami za 200 zł z przesyłką...nic tylko brać. Gra to teraz szybko, detalicznie ale i potężnie.Scena jest wyraźna i głęboka. Następuje tzw. ufff factor po zakończonym utworze, czuć to masowanie wnętrzności, jak na prawdziwym koncercie. Pozdrawiam wszystkich dążących ku idee fix...

  • #72 11 Lip 2010 15:22
    dj dejw
    Poziom 2  

    może najpierw wymienię co mam
    radio alpine cda9887r
    2x subwoofer jbl p 1224
    2x wzmak jbl gto 3501
    wzmak jbl gto504 do reszty głośników
    przedni zestaw jbl power p6563c
    tylne drzwi jbl p6562

    ten zestaw jest zamontowany w BMW e36
    bagażnik i drzwi wygłuszone no jak widać zaufałem firmie JBLa no radyjko jak dla mnie nie mogło być inne
    Car Audio zamontowane w moim autku wydaje świetny dźwięk przy każdym rodzaju muzyki

  • #73 16 Lip 2010 16:02
    SynDmx
    Poziom 25  

    Małe uaktualnienie
    Auto- Chrysler Stratus (Sedan)
    -Pioneer DEH-50UB
    -u-Dimension Glow 4075
    -Rainbow Sax 265 + Sinuslive Neo28s
    -Hifonics Zeus Z6000
    -Re Audio SRX 12 D2
    -Dietz 1F
    -Dietz 35mm2
    -Sygnałówki DLS
    Całość gra bardzo mocno a zarazem przyjemnie, Yakuze zastąpił RE SRX. Pierwszy odsłuch dokonany w skrzyni closed- bas szybki i punktualny ale bardzo słaby... Jednak wsadziłem głośnik do skrzyni po Yakuzie (około 70 litrów szczelina) i wtedy poczułem moc :) Jakościowo rewelacja a ciśnienie porównywalne z Alphardem :) Szczerze mogę polecić SRXa ale nie radzę go pakować w closed. Saxy również godne polecenia jednak aby grały konkretnie musiałem wyciąć zabezpieczenie tweeterów na zwrotce, teraz jest ok ale trzeba uważać z mocą i podbiciami. Neo28 bardzo przyjemne cyki, nie tną po uszach a mogą przyjąć sporo wacików. Do wymiany radio (tylko 1 para wyjść RCA)

  • #74 22 Lip 2010 23:39
    ziomal_patryk
    Poziom 10  

    Witam
    Auto to Seicento 0.9

    Słucham głównie techno

    -radio JVC KD-LHX3101
    -gł. przód Pioneer TS-G1003i podpięte pod radio
    -sub Powerbass 2XL-12D obudowa szczelina 60L
    -wzmak Powerbass ASA 400.1
    -kondensator Powerbass 1.2F
    -kable 10mm2 ale w drodze już 35mm2

    Wszystkie elementy świetnie ze sobą współpracują, przód nie nadgania za subem przy większych mocach ale to tylko 10cm głośniki, jakość dźwięku na wystarczającym poziomie, jakość zadowalająca i jak trzeba ,,zatrzęść" to też potrafi. Zestaw w sam raz jak na początek, dopiero zaczynam przygodę z CA bo wszystko kupiłem w ciągu tygodnia, ale w planach wzmacniacz na przód, panele w drzwi i głośniki 2-way Powerbass 3xl-6c, i myślę że n arazie powinno wystarczyć. Pozdro

  • #75 12 Sie 2010 20:33
    Clubber
    Poziom 15  

    Witam.
    Poskładałem i zamontowałem już prawie wszystko. Wrażenia z odsłuchu zwracają włożoną pracę jak i zainwestowane pieniądze, których nie żałuję. he nawet czasem ściszam bas żeby nie robić lipy na mieści i za bardzo się nie wyróżniać ;p
    W końcu to MKIII '93 3 drzwiowy.

    Więc, zestaw się składa z:
    - jednostka główna: Clarion 588r
    - wzmacniacz: Focal Power 4.75
    - przód: Hertz HSK 165.4
    - subwoofer: JBL GTO1204BR 300 watts
    - kable prądowe: 6mm średnicy Gauge Power Cable (jakiś syf 6zł/mb), 4m na + i 1m na -.
    - kostka z bezpiecznikiem 40A przy akumulatorze
    - kable sygnałowe: Qlik 4xRCA na kablu Klotz AC 110;na wtykach RCA Neutrik NYS 352 BG (NYS352BG)-pozłacany;Ekranowany: oplot z plecionki z miedzi OFC;z żyłą uziemiającą(tu jako REMOTE), 3m
    - kable dźwiękowe: 1,5mm2 Acoustique Quality AQ615, 15m
    Powoli przymierzam się do zakupu kondensatora(miernik na + i - na wzmacniaczu pokazuje skoki, które raczej nie służą instalacji auta), ale to za jakiś miesiąc.

    W założeniu było powolne kompletowanie wszystkiego i w powolnym tempie dokładanie coraz to poważniejszych części. Więc na początku było samo radio na mizernych kablach i głośniki bez MDF. Dodałem MDF już lepiej(mniej drżą drzwi). następnie dodałem wzmacniacz na wyjściu głośnikowym(już na Klotz’ie), czyli głos trafiał już wzmocniony przez radio do wzmacniacza. Bardzo głośno można było "tego" słuchać, ale nie miało to nic wspólnego z jakością jaką daje mi teraz sygnał z preOUT. Z wzmacniacza idą 4xRCA odpowiednio dwa dla prawy i lewy kanał przód do zwrotnic. Następne dwa zmostkowane na 3 i 4 kanale na wzmacniaczu na subwoofer. Daje to za*ebiste wrażenie z odsłuchu. Przy funkcji MEGA-BASS daje się słuchać tylko do 15 vol na radiu. Zaś czyste słuchanie w bdb jakości bez M-Bass do 20-22. Powyżej tej głośności nie daje się usiedzieć ze względu na drganie blach jak i masaż pleców dzięki subwooferowi. Rejestrację z tyłu przykleiłem na sylikon łazienkowy(inaczej nie szło wytrzymać w samochodzie, teraz zabierać będę się za przednią ;p )
    Kable zasilające po str kierownicy(minus złapałem w bagażniku na przewodzie 1m), sygnałowe po środku, dźwięk z wzmacniacza po prawej stronie i dalej przez tapicerkę pasażera i pod zegarami przez drzwi do zwrotnicy. Tweetery przykleiłem do podszybia. Trzymają się na sylikon, nie przeszkadza im temperatura(nie odpadają)...
    Nasze Car Audio - wrażenia
    Muzyka słuchana to progressive house/trance, hip-hop, d&b, rap, radio(w takiej kolejności). Sprawdza się na wszystkich rodzajach.
    Nie zmienię zestawu. Jakby ktoś chciał umówić się na odsłuch to zapraszam do Białegostoku. Proszę tylko wziąć ulubioną muzykę ;p
    Niedługo może wrzucę jakiś filmik pokazowy.
    Pozdrawiam.

  • #76 30 Sie 2010 18:11
    Hardes
    Poziom 9  

    GOLF V - troszkę tańsza opcja ale dobra jakość - Czyli dla tych, którzy szukają czegoś tańszego niekoniecznie gorszego :P

    Jednostka - Erising ES958V <=- Chiński wynalazek jako jeden z nielicznych godnych polecenia
    Przednie drzwi - trzydrożny system JBL GTO6583C
    Tylne drzwi - dwudrożny JBL GTO508C
    Wzmacniacz - JBL GT5A604e
    i używany Sub - JBL GTO 400W napędzany JBL GTO 2000

    Sub bas mam w bagażniku ale często go odłączam i powiem szczerze, że dla kogoś, kto nie chce zawalać sobie bagażnika ten zestawik jest wystarczający sam w sobie i subwoofer służy bardziej do napędzania sąsiadom stresu niż potrzeby podbijania basu.

  • #77 30 Sie 2010 21:25
    tomilee1987
    Poziom 2  

    Opel Astra I
    Radyjko - Sony CDX-GT630UI
    Przód - wygłuszenie i Hertz DSK 165 pod radyjkiem (już nie długo dojdzie wzmak)
    Subwoofer - Carpower Blackbass-12 w skrzyni 60 litrów z portem szczelinowym
    Wzmacniacz - monoblok Cruch GTX-750 + kondensator Crunch 1F
    Kable 50 mm2

    Całość gra wyśmienicie :D.
    Kiedy trzeba potrafi zatrząść autem.

  • #78 19 Wrz 2010 20:53
    Sinsemillaa
    Poziom 15  

    To i ja dorzucę coś od siebie.
    Muzyka: Reggae, Dubstep, Hip-Hop
    Samochód: Citroen Ax 1.0 1998 3d (akumulator, niestety, tylko 45 Ah);
    Jednostka sterująca: Apine IDA-X301;
    Głośniki przód: Ground Zero GZTC 13mk2 90w rms 130mm (siedzą w miejscach schowków zabudowanych panelami z włókna szklanego i mdf własnej produkcji, gwizdki w słupkach);
    Głośniki tył: Ground Zero GZIC 525c 90w rms 130mm (w miejscach seryjnych, gwizdki na ściankach bocznych);
    Subwoofer: Ground Zero GZIW 300x 350w rms 300mm (Skrzynia closed, 35 l, mdf ok. 25 mm)
    Wzmacniacz: Ground Zero GZUA 4110HP 4x65w rms (lub 2x 210w rms)
    Okablowanie: Blaupunkt GTC1 10mm^2 <--- BARDZO POLECAM TE KABLE, ŚWIETNA JAKOŚĆ!!
    Wytłumienie całych boków w samochodzie matami Apama

    Głośniki przednie podłączone pod wzmacniacz, głośniki tylne pod radio, a subwoofer w mostek na wzmacniaczu. Niestety wzmacniacz troszkę za słaby, ale brakło już funduszy na mocniejszy...

    Całość gra wyśmienicie! Dźwięk jest perfekcyjnie czysty, bas wyraźny i szybki, gdy trzeba potrafi poruszyć tym malutkim samochodem.

    Plany na przysłość: Większy subwoofer, mocniejszy wzmacniacz oraz kondensator.

  • #79 04 Paź 2010 22:08
    andywawa80
    Poziom 9  

    Samochód: Honda Civic kombi.
    Radio: jvc kd-r 701
    głośniki przód: Helix B62c
    głośniki tył ( w boczkach w bagażniku): Helix Esprit 169.

    Całość gra naprawdę fajnie. Radio JVC mogę polecić z czystym sumieniem. Świetny dźwięk (naturalny) 3 stopniowy equalizer i bardzo dużo innych opcji do ustawienia. Szybkie USB, czytelny wyświetlacz. Na początku musiałem wymienić całe okablowanie bo te fabryczne w Hondzie było tak cienkie, że głośniki pierdziały. Przednie głośniki zamontowane w drzwiach. Niestety drzwi niewygłuszone ale udało mi się uzyskać efekt, że nic nie trzeszczy. Drzwi były trochę wygłuszone fabrycznie. Elipsy Helix Esprit 169 zamontowane w bagażniku w bocznych schowkach. Schowki idealnie nadały się do zaadoptowania pod głośniki. Były fabrycznie wygłuszone. Poza tym same z siebie tworzą zamkniętą skrzynkę. Wystarczyło wyciąć wyrzynarką odpowiednie otwory i pociągnąć kable. Naczytałem się wiele złego o elipsach więc nie wiedziałem czego mam się spodziewać ale efekt mnie usatysfakcjonował. Bardzo dobrze dopełniają przód a przy tym zdecydowanie wzmocnił się bas. Żadnej sceny mi nie popsuły. Dźwięk jest czyściutki, wyraźny a przede wszystkim naturalny i nie męczy ucha to jak to miało miejsce w moim poprzednim Clarionie. Zastanawiałem się nad wzmacniaczem ale dam sobie spokój bo wszystko gra naprawdę ładnie. Mam jeszcze fabryczne otwory pod sufitem nad tylną kanapą. Jakieś 16 by tam weszły ale dam sobie spokój raczej.
    Plany na przyszłość to zmiana samochodu i zabawa oo nowa:)

  • #80 19 Paź 2010 18:46
    kamil907
    Poziom 28  

    To może i ja opiszę to co mam.
    Auto: Peugeot 405, sedan po FL
    Radio: JVC KD-G731
    Przód: Powerbass s-6c
    Wzmacniacz przód: Clarion APX2121E
    Bagażnik: 2 x Rockford Fosgate R1S412 w skrzynkach closed
    Wzmacniacz tył: Alpine MRP-M450
    Kable RCA Dietz, zasilające 2x 10mm^2
    Drzwi przednie wytłumione matami Boll

    Całość gra dosyć przyjemnie, wystarczająco mocno i szybko czyli tak jak lubię. Suby spięte w 2Ohm więc dostają w sumie 400W RMS. Przód w przyszłości będzie do wymiany ale na razie taki zestaw mnie zadowala.
    Jeszcze tylko fotka bagażnika
    Nasze Car Audio - wrażenia

  • #81 20 Paź 2010 19:56
    kosa1703
    Poziom 13  

    Muzyka: tak na prawdę to chyba wszystkiego po trochu.
    Auto: Audi A6c4 kombi
    Radio: ALPINE CDE-9880R
    Przód: HERTZ HSK-165
    Wzmacniacz przód: Lanzar 2x90w
    Tył: 2xRockford Fosgate P2D215
    Wzmacniacz tył:Lanzar Vibe 261
    Drzwi, bagażnik i cała podłoga wygłuszone
    matami bitumicznymi, taśmą i bitumitem w sprayu
    CarPC
    Monitor: Lilliput 7"
    Jednostka sterująca
    HP E-PC 42
    procesor: Pentium 4 1,80GHz
    ram: 1024mb
    dysk: 2.5"80Gb
    odbiornik GPS USB
    Holux M-215
    bluetooth

  • #82 21 Paź 2010 12:04
    lukasslr
    Poziom 8  

    Auto:Seat Ibiza II 3d
    Radio: Clarion DB 288 RUSB
    Przód: Hertz HSK-165
    Wzmak:Harman/Kardon CA280
    Tył: Hollywood Excursion X2-1080-D2 w 22L closed
    Wzmak II:Alpine MRV-1000
    Kondensator Dietz 1F
    Kable RCA Dietz, zasilające 2x 50mm^2
    Drzwi wygłuszone matami GMS i dodatkowo laminatem w środku oraz gąbką akustyczną miedzy otworami technolog. a tapicerką.

    Całość gra bardzo fajnie. Bardzo głośny ale czysty i detaliczny przód oraz potężny ale punktualny i szybki tył to właśnie to czego oczekiwałem.
    W przyszłości może wymiana radyjka na coś bardziej jakościowego i ładniejszego :xD
    Wadą tego zestawu jest to że na wiosnę muszę wygłuszyć bagażnik, klapę, nadkola i przy okazji pewnie ścianę grodziową silnika i maskę:) Nie sądziłem że ten 10calowy subik zagra tak potężnie w klozecie.

  • #83 22 Lis 2010 23:03
    mike21
    Poziom 29  

    Trochę sprzętu, które ostatnio się u mnie przewinęło nie wszystko jeszcze testowane z braku czasu. Obecnie siedzi skromne 2x r6a oraz helon 12 spl napędzanym stegiem k2.02, z którego jestem bardzo zadowolony mimo około 600 wat, jakie dostaje gra niesamowicie mocno czysto i nisko az nie chce mi się go wyciągać z auta a włożyłem go tylko na próbe ;p . Wcześniej w tej samej konfiguracji gral CV stroker 12d2, który grał dosyć wysoko, ale z niezłym wykopem niestety nie jest to głośnik dla mnie troszkę brakowało mi zejścia mimo wszystko bardzo fajny głośniczek. Wcześniej był btl w różnych konfiguracjach, ale dopiero, pod RF t40001bd ten głośnik pokazał, na co go stać.

    Na zdjeciach

    Solo 18X
    Fi BTL 18D1 FL
    2x FI btl 18d2 fl
    Helon 12SPL
    CV Stroker 12d2
    XXX COMP 6,5
    2x DLS r6a
    2x REcon FI btl 18
    RF t40001 bd
    Orion 2500d
    2x Steg k2.02

  • #84 26 Lis 2010 21:39
    maly930411
    Poziom 8  

    Auto: VW Vento
    radio: JVC kd-g332
    4 tweetery po dwa na przód i tył blaupunkta pochodzące z vw passata b5:)
    w drzwiach: przód alpine sxe 1750s, tył pioneer ts g1749
    Sub: Alphard PW1203A skrzynia bass reflex
    Wzmak: Peiying PY-2H30R
    muzyka: wszystko po trochu:)
    Jak dla mnie gra w porzadku brakuje tylko wygłuszenia w drzwiach i nie tylko bo sie wszystko trzesie:) jak na sedana z dużym bagażnikiem sub daje rade

  • #85 07 Sty 2011 08:29
    suchy__22__
    Poziom 8  

    Obecnie sprzęt w Golfie 3 kombi
    W skład sprzetu wchodzi
    radio LG LCS500ur
    wzmak CP BH-602
    skrzynia ciśnieniowa z głośnikiem infinity ref1260 zmostkowana oczywiście
    z przodu są narazie seryjne głosniki golfa wysokotonowe i w drzwiach takze, w najblizyszym czasie zamierzam zmienic na cos lepszego


    Pierwszy odsłuch naprawde bardzo dobrze na muzyce pop dance techno, a na muzyce country po wszystkich ustawieniach byłem zaskoczony poprostu miod dla uszu pieknie grało.

  • #86 09 Sty 2011 14:05
    F50
    Poziom 10  

    Moja instalacja:
    Jednostka sterująca : Clarion DRX960
    Wzmacniacze: Alpine V12 MRV-F303, Pioneer GM-X802
    Zestaw odseparowany: Mb Quart seria premium PVI 216
    Subwoofer- Ravemaster VXT154

    Odsłuch:
    Piosenka Andrea Bocelli&Sarah Binghtman - Vivere - bardzo ładne tło wypełniające utwór, dźwięk wydobywający się z głośników potrafi zaciekawić każdego, wysokie tony skręcone na -5db, Q-curve w clarionie na 5, grają neutralnie, doskonała średnica, bass umiarkowany(od tego mam przecież subwoofer) podbicie 80hz na +5db, średnie 500hz na +10db, wysokie tony 12khz + 10db.
    Subwoofer w zamknietej obudowie, gain skręcony na max 30%, w clarionie extra out ustawione na -3 - powyżej jest za mocno.
    Vocal jest bardzo ładny, nie napiszę że fenomenalny bo jest wiele lepszy klocków.
    Przy piosence Dire Straits - Money for nothing - efekt jest powalający, gdy gitarzysta zaczyna riff na instrumencie, słyszeć nawet oddech piosenkarza a przecież Alpina V12 nie jest jakimś tam high-endowym klockiem :) MB Quarty obecnie są pędzone na mostku 2X120watt rms -gain na 30%, raz tylko podpinałem na zwrotnicach w bi-ampingu - wymaga to dużo wolnego czasu by zestroić midbassy oraz wysokie tony :) jednak warto poświęcić ten czas ponieważ słyszeć jeszcze więcej szczegółów :) Niedługo ma zagościć stary Zapco AG360 jednak jeśli będzie to możliwe finansowo to skusze się na Genesisa.
    Podsumowanie tego sprzętu tak na szybko:
    Jednostka sterująca - 350zł
    Wzmacniacz Alpine- 250zł
    Wzmacniacz Pioneer- 300zł
    Mb Quarty PVI 216 - 150$ u nas w Polsce 1100zł
    Tłumienie drzwi - 200zł
    Kable sygnałowe TEC Precision
    Zasilające 10mm2 Phonocar
    Wszystko zainstalowane w Opel Astra F 95r

    Kolejna instalacja:
    Jednostka sterująca: Pioneer KEH 9200 - zmieniarka Pioneer CDX25 6cd
    Procesor DSP : Pioneer DEQ-9200
    Głośniki przód: TEC SPL6pK
    Subwoofer : Ravemaster VXT 154
    Wzmacniacze:
    Przód Alpine V12 taki sam jak w 1 instalacji n
    Subwoofer: Pioneer GM-X802 1X420watt rms

    System zbudowałem bardziej jako pokaz możliwości sprzętu przy zachowaniu jakości dźwięku.
    Odsłuch:
    Michael Jackson - Beat it - na procesorze dsp ustawiony tryb Standard 2way, zwrotnice ustawione następująco : HPF 50hz - 12db, Sub-63hz i 18db i phase reverse 180o , equalizer - pasmo 40hz podbicie +10db, 160hz +8db, 12,5khz + 6db.
    Jakość na poziomie, bass umiarkowany, głośność bardzo duża i małe zniekształcenia harmoniczne.
    Young Jeezy - put on - rewelacyjny kopniak ze subwoofera, przód zgrywający idealnie się z subem, w środku wszystko drżało, podrywało włosy na głowie do góry, przy otwartych drzwiach robiło się takie ciśnienie że ruszało kartką A4.

    Taką instalację posiadałem przez 4 miesiące, zdemontowałem TEC, zciszyłem subwoofer i postawiłem na jakość, dla tego wybór padł na clariona, mb quarty i.... zobaczymy czy Zapco AG360 zadowoli ucho, jeśli nie to będe szukał coś z Audisona, DLS, lub złota seria Sony :)
    Jak ktoś ma pytania co do instalacji to PW.

  • #87 24 Sty 2011 22:45
    cygan40
    Poziom 9  

    No to ja :)

    Muzyka: Electro-house, house, pop, R&B, czasami rap
    Auto: Astra II '01
    Jednostka: Sony CDX-GT500
    Przód: 2xDego Po-650
    Wzmak Przód: Precision Power DCX1000.4
    Sub: RE-Audio SE12d4(br, ale będzie zmiana na closed)
    Wzmak Sub: Precision Power DCX1000.1
    Akcesoria: -Kable 50mm2 spawalnicze
    -3xRCA Dietz
    -Kondensator Dietz 1f
    -maty na drzwiach

    Sub zdecydowanie za wolno pracuje w br, stąd zmiana na closed. Przód gra super:)

  • #88 27 Sty 2011 15:39
    ikswokirdna
    Poziom 2  

    Witam :)
    Samochód: Suzuki SX4 - nowy 2010r.
    Radio: Kenwood DNX 9260BT
    Przod: system Focal KPS165
    Tył: Focal 165V30
    Sub: μ-Dimension Glow 08.100 - pod siedzenie
    Wzmak: Helix H400
    Kabelki: przewody audio DLS i głośnikowe Hollywood energetic CCA SC 12
    Wygluszone drzwi - przód Dynamat + Dynaxorb, tył - STP + Dynaxorb
    Muzyka - wszystko :)
    Całość gra całkiem przyzwoicie :) :):):)
    Pozdrawiam.
    Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia Nasze Car Audio - wrażenia

  • #89 15 Lut 2011 12:19
    DarekMr
    Poziom 9  

    Samochód vectra b HB, najogólniej mówiąc "czarna muza"
    Radio Kenwood z serii KDC - wyprowadzone dwie pary RCA- pełne sterowanie przód/tył z radia.
    -wzmacniacz Alpine mrv t707 zasila infinity ref 1260 w zamkniętej obudowie.
    -Rocksford fosgate x500 zasila: przód hertz dsk+ tył magnat clasic 213
    -dach, bagażnik, klapa, tył nadkola, wszystkie drzwi wytłumione. maty app+ dekarskie +"baranek", pianki akustyczne w miejscach wolnych od wilgoci.
    -Kable Rca podwójnie ekranowane, głośnikowe 2*2,5 kw, kondensator 1.2 F, zasilanie 35kw.
    -Generalnie stawiałem na możliwość dalszej rozbudowy, dość konsekwentnie wytłumiona karoseria, kableki na wyrost.
    -Co do przetworników jestem dośc zadowolony- hertze troszkę ostro grają- twetery, sub dość nisko schodzi, jak dla mnie bardzo precyzyjny bass.
    Najważniejsze że "granie karoserii" zostało niemalże całkowicie wyelminowane- tylna lotka, przednie nadkola, lusterka, do tego można by się jeszcze przyczepić. (ale to tylko przy najniższym zejściu).
    pozdro

  • #90 20 Mar 2011 17:59
    piotrekzx6r
    Poziom 11  

    Jako, że od ostatniego wpisu wszystko z auta wyleciało i zagościły inne sprzety to napiszę jeszcze raz.
    Jednostka sterująca: Alpine CDA-9835R
    Woofery: Rainbow Sax (były Dls r6 ale jeden zakończył żywot i kupiłem na próbę Sax-y)
    Średniaki: Tang-band w2-780sd
    Tweetery: u-dimension pro xt2
    Subwoofer: Re Audio Se12d2
    Wzmacniacz wooferów: Audison Vr209
    Wzmacniacz średniaków i tweeterów: Audison lr604xr
    Wzmacniacz subwoofera: Rodek r2180a
    Kondensator: Helix power cup 1F
    Kable: Dietz 2*50mm2
    Alternator:120A

    Auto bez zmian, furtki oczywiście porządnie wygłuszone. Muzyka każda z naciskiem na czarną muzę i rap. Początkowo w planach był 2 way, ale teraz także mogę stwierdzić, że r6 ze względu na brak średnicy w dwóch drogach nie idą. Rozwiązaniem miało być dołożenie niedrogiego średniaka. Zakupiłem średniaki i nie zdążyłem ich zamontować i spalił się jeden r6. W ich miejsce zakupiłem Sax-y. Średnicy zdecydowanie więcej, ale kop nieco mniejszy. Całość gra bardzo przyjemnie. Za dużą jak dla mnie dynamikę (żeby nie powiedzieć ostrość) Alpiny temperują Audisony. Dźwięk jest naturalny i przejrzysty. Subwoofer chociaż jest typowym ciśnieniowcem na co dzień pełni funkcję uzupełniacza w zamkniętej skrzyni. A jak chce narobić większego zamieszania też jest możliwość. Całość jest cięta aktywnie z Alpiny i aktywnej zwrotki. Myślę, że wreszcie mam to co chciałem: uniwersalny sprzęt do przyjemnego słuchania a zarazem zadymiarza, który prostuje blachy w aucie.