Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

małe ciśnienie paliwa w escorcie 94r. 1.6 16v

01 Lut 2009 10:44 2051 15
  • Poziom 9  
    witam mam problem z moim escortem w postaci małego ciśnienia paliwa powinien mieć 3 bary a ma zaledwie 1.9 bara gdzie szukać przyczyny tak małego ciśnienia proszę o pomoc
  • Poziom 26  
    Na początek wymień filtr paliwa i znów zmierz ciśnienie.
  • Poziom 16  
    Mogła pompka paść, lub zaworek na listwie albo masz nieszczelność w postaci uszkodzonych uszczelek.
  • Poziom 9  
    auto pali od kopa cały układ szczelny i nie szarpie po gwałtownym dodaniu gazu tylko wolna się zbiera
  • Poziom 11  
    sprawdż zawór ciśnienia na listwie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    auto nigdy nie było na gazie i pompa jest dobra wymieniłem filtr paliwa i ciśnienie mam 2.1 zaworek jest ok nie jest zabrudzony gdzie dalej szukać myślałem o regulatorze ciśnienia czy to nie jego wina
  • Poziom 33  
    Pompa paliwa. Stare już to auto, miała prawo się zużyć.
  • Poziom 23  
    Looknij na styki w przekazniku pompy . Mialem ostatnio takie cos ze pompa przestala krecic ,napiecie na wtyczce niby bylo 12V ale bez obciazenia.Okazalo sie ze styki w przekazniku byly przypalone i stawialy duzy opor .Podmien przekaznik i zobaczysz.Jesli bedzie to samo to pompa konczy zywot.
  • Poziom 33  
    Nie rób sobie problemu,na pewno już wiele widziała?. Przy 1 Bar też będzie ok.
  • Poziom 9  
    przekażniki jak i skrzynkę mam nowe pompa chodzi bez problemu tak przynajmniej mi się wydaje a jak spadnie mi do 1 bara to niewyobrażam sobie jazdy teraz muszę go dusić a potem już chyba nie pojedzie 140/h to sukces przy takim ciśnieniu co mam
  • Poziom 16  
    Może szukasz przyczyny w ciśnieniu, a ona siedzi gdzie indziej np. skorodowane złącza czy uszkodzony element taki jak przepływomierz czy potencjometr najlepiej weź złącze i odczytaj błędy, a może rozrząd przeskoczył o ząbek.
  • Poziom 9  
    przepływka jest ok i błędów też niema a rozrząd robiłem w serwisie forda i tam też go podpinali w celu sprawdzenia błędów i nic nie wykryli
  • Poziom 12  
    Sprawdź czy coś leci przelewem do zbiornika jeżeli nie to wina zbyt małej wydajności pompy, a jeżeli leci paliwo przelewem to wina leży po stronie regulatora ciśnienia
  • Poziom 33  
    Masz problem z pompką. Skoro masz zasilanie ok i przewody są całe nie zagniecione to czego szukasz?
  • Moderator Samochody
    Weź kombinerki i zaciskaj przewód powrotny paliwa przy pracującym silniku patrząc na manometr, jak ciśnienie wzrośnie to regulator, jak nie to pompa lub przewód pomiędzy nią a deklem zbiornika