Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobić antenę telewizyjną? Telewizor w piwnicy.

robertunio14 02 Feb 2009 16:34 20031 8
    robertunio14
    Level 9  
    Witam. Mam telewizor w małym pomieszczeniu mieszczącym się w piwnicy (mam tam siłownię). Jak zrobić prostą antenę telewizyjną aby odbierała ona niektóre kanały??
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźniki
    SP5ANJ
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Witam.

Dużo prościej jest odwiedzić stronę firmy DIPOL i w cenie około 19zł. masz już antenę.

Pozdrawiam.
    User removed account
    User removed account  
  • Relpol przekaźniki
    robertunio14
    Level 9  
    Jestem początkujący w tych sprawach, jednak chciałbym się trochę z tym "pobawić" i zrobić coś samemu:)
    Radiowiec 2
    Level 31  
    No to kup wzmacniacz od siatki ( regulowany ) i oblicz dipol pętlowy na najniższy z kanałów w twojej miejscowości . Następnie umieść antenę na zewnątrz budynku ponad głowami ludzi by Ci nikt nie zepsuł , a kabel wpuść do piwnicy i po sprawie . Był kiedyś taki facet nazywał się Adam Słodowy ... Pozdrawiam !:))
    marcin_oizo
    Level 28