Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

audi A3 1999r. - jak to jest z tym fabrycznym autoalarmem?

stopi 02 Feb 2009 19:31 4582 5
  • #1
    stopi
    Level 28  
    Witam! Mam Audi A3 1.9TDI r. 1999, model 8L, 115KM 3-drzwiowy. Jest tam centralny zamek i niby działa (ł), ale już nie działa bo ostatnio chcieli mi prawdopodobnie buchnąć auto i mam cały zamek w tylnej klapie pogięty jak i od kierowcy też :/ Abstrachując już od próby kradzieży (prawd. chodziło o całe auto, bo nigdy nie zostawiam radia ani tym podobnych rzeczy w aucie, żadnych głośników dobrych nie ma ani nic takiego) chodzi mi o to, dlaczego mój zamek nie pika podczas zamykania/otwierania. Jak to jest z tą syreną i jak się ją włącza/wyłącza?



    Mam oczywiście fabryczny kluczyk z przyciskami. Pompka w nadkolu kręci, wszystko ok. Nic natomiast w liczniku nie miga. Nie widzę, żeby jakiś immobilliser w ogóle działał, a z tego co wiem, to jest w liczniku.

    Można jakoś sprawdzić, czy ta syrena działa? Generalnie jak zamknę auto i załączę alarm (muszę osobno, bo w związku z włamaniem po przekręceniu pompka nie wciąga zamków), kierunkowskazy migną, to potem jak otwieram już nie migają. Ale nawet jak pompka działała normalnie to nie było żadnego sygnału syreny podczas zamykania/otw.
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    stopi
    Level 28  
    No właśnie tego nie wiem:/ Czyli pomimo tego, że kierunkowskazy migają to może go nie być? Jak zatem najprościej to sprawdzić czy w ogóle mam alarm?
  • #4
    pkhenr
    Level 32  
    jak jest alarm to bedzie wyłacznik na słupku za kierowcą do wył. ultradźwięków,Czujniki albo w panelu lampki nad lusterkiem (takie jak wywietrzniki )albo w tylnych lampkach ,Malo który ma alarm ,Możesz poprostu zamknąć pilotem bedac w środku i po minucie się poruszać ,możesz sprawdzić wersje czy wyjechała z fabryki z alarmem .Miałeś duuuuuuuużo szczęscia,załozyć musisz alarm (niezaleznie od tego czy masz fabryczny)i zrobić inne sugerowane rzeczy dlatego modelu(forum )
  • #5
    stopi
    Level 28  
    Zbudowałem własne zabezpieczenie na kod przy wykorzystaniu małej klawiaturki telefonicznej, wyświetlacza LCD i procesora, który zaprogramowałem. Muszę tylko ulepszyć obwód resetu procka, bo nie zawsze działa poprawnie.

    Nie będę się chwalił jak działa i co robi, bo boję się, że złodziej może to przeczytać np. (mam schizy teraz na punkcie kradzieży i zabezpieczeń). Zamontuje jeszcze jakiś ukryte zabezpieczenia własnej produkcji, o których tylko ja będę wiedział. No i jakiś alarmik obowiązkowo.

    Montowałem kiedyś alarm Ampio w Oplu Corsa, ale tu są zamki pneumatyczne jak zapewne każdy zorientowany wie i nie wiem za bardzo jak to ugryźć i jakie fakty trzeba uwzględnić przy pneumatyku. Z tego co wiem z reguły powinno się montować bezpilotówkę, gdy jest centralny fabryczny.

    Co poleciłbyś najlepiej do tego auta? Nie zamierzam kupować alarmów z syreną w komplecie za 60zł. Myślę o czymś w miarę dobrym, tak w granicach 250-300zł.

    A propo's samej próby kradzieży - widać, że raczej zawodowiec tego nie robił, bo zamek jest cały powgniatany i pokruszony. Po prostu na hama ktoś próbował przekręcić, żeby otworzyć.
  • #6
    User removed account
    Level 1