Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uno 1,0i.e. zapłon

02 Lut 2009 21:39 3319 12
  • Poziom 20  
    Witam mam taki problem z fiatem uno 1,0 z roku 1997. Samochód posiasda immboiliser. Objawy są takie iż przy normalnie zagrzanym samochodzie w czasie jazdy stracił moc i silnik zgasł. W domu okazało się że nie ma iskry podczas kręcenia rozrusznikiem. Jedna iskra występuje tylko w momencie wciśnięcia immobilizer. Panowie czy to może być wina czujnika halla i jak ewentualnie sprawdzić jego działanie a dokładniej jaką powinien mieć rezystancje ewentualnie co to może być?
  • Spec od samochodów
    Masy pod aku lub uszkodzony hall dioda i czy są impulsy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Spec od samochodów
    Niech bedzie hall teraz wszystkie czujniki to halle innych typów się niezna
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Raczej padł moduł na aparacie zapłonowym, cewka impulsatora też mogła
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 29  
    Marka i typ: Mirelli SE 101 A.
    Kolejność zapłonu: 1-3-4-2 (nr 1 od strony napędu rozrządu).
    Szczelina powietrzna: 0,3 do 0,4mm.
    Rezystencja czujnika: 758 do 872 Ω.
    To jest cytat z książki, na którą się powołujesz. Niedość, że halla sprawdzają mierząc "rezystencję" to nazwę producenta też przekręcili -powinno być "Magneti Marelli".
    Teraz sam stwierdź co warta jest taka wiedza.
  • Poziom 33  
    Ileż to razy widziałem że nazwe producenta stosuje się do nazywania części, choć by BENDIX. Zjawisko Halla od nazwiska Hall, może czujniki indukcyjne to też jego wynalazek?.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Faktycznie ładne głupoty piszą w książkach i mnie wprowadzili w błąd ale nie miałem jeszcze do czynienia z tym silnikiem. W każdym razie i co najważniejsze usterka naprawiona i można zamknąć temat.