Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technika spawania

03 Lut 2009 18:44 16361 17
  • Poziom 16  
    Witam Jestem amatorem spawania (chyba dlatego to pytanie) słyszałem że podczas spawania trzeba bujac elektrodom czy mógłby by mi ktos wyjaśnić kiedy trzeba to robić w jaki sposób trzeba nią wachlowc a jeszcze jedno mam problem gdy chce pospawac np dwie blachy które sa do siebie pod kątem prostym niewiem dlaczego nie ma spawu tylko sam żużel
    Spawam spawarka transformatorową
  • Poziom 22  
    Chcesz się nauczyć spawania z podpowiedzi , lepiej idź na kurs spawania.
  • Poziom 36  
    jurekN ma rację, to trzeba zobaczyć, żeby się nie okazało że coś co wydaje Ci się przyspawane nie spadło komuś na głowę.
  • Poziom 16  
    spawam tylko jakies drobne rzeczy przy domu a nie jakieś konstrukcje stalowe które mogą kogoś zabić dlatego sie pytam o porady aby polepszyć nie co moja technikę
  • Poziom 36  
    Akrzy74 podał ci link do najlepszego forum w tej branży, w jednym temacie ciężko było by zmieścić wszystkie zagadnienia i problemy.
  • Poziom 16  
    Tylko na tym forum nie ma nic (jeżeli czegoś nie dopatrzyłem z góry przepraszam) na temat tego wychylania elektrody podczas spawania spawarką transformatorową tak więc ktoś jak by mógł wyjaśnić mi nie cały proces spawania tego co napisałem wyżej
  • Poziom 16  
    Wie ktoś czy dalej sa tam informacje na ten temat Aby dostać sie do pełnego tekstu trzeba się zalogować a logowanie jest płatne i nie wiem czy to sie opłaca może ma ktoś cos innego najlepiej bez płatnego
  • Poziom 36  
    Lepiej weź flaszkę i idź pogadaj z jakimś spawaczem, pokaże Ci co i jak, z samego czytania niewiele się nauczysz.
    Dobrej nocy. :wink:
  • Poziom 16  
    Jak bym mógł zrobił bym tak bez wahania ale nie znam nikogo kto by udzielił mi tej porady dlatego pisze na forum może jednak znajdzie sie ktoś i wyjaśni mi mój problem