Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki na tylną półke czy może kolumienki w obudowie ?

george1812 04 Lut 2009 01:06 1017 4
  • #1 04 Lut 2009 01:06
    george1812
    Poziom 9  

Mam pytanko do was nie znam się za bardzo na car audio a chciałbym kupić głośniki na tył auta. Kupuję radio pioneer deh 2120 jakie polecalibyście głośniki na tył ? jakiej mocy ? i czy na półkę free air czy może taki pomysł jakieś kolumienki do bagażnika (i nie chodzi mi tu o skrzynie bassową) Nie chce kupować wzmacniacza.
    Czy takie głośniki jak jbl cs395e na półkę o mocy 70 watt rms każdy nadawały by się ? Zalezy mi na tym aby bass był dynamiczny a nie "buuuczący" . I jeszcze czy to prawda ze głośniki free air na półce nie zagraja bardzo niskich częstotliwości w przeciwieństwie do skrzyńbassowych ?

0 4
  • #2 04 Lut 2009 01:10
    pita1988
    Poziom 28  

george1812 napisał:
    I jeszcze czy to prawda ze głośniki free air na półce nie zagraja bardzo niskich częstotliwości w przeciwieństwie do skrzyńbassowych ?

Oczywiscie ze nie zagraja tak jak zkrzynia basowa

0
  • #3 04 Lut 2009 01:11
    george1812
    Poziom 9  

czyli gorzej ?

0
  • #4 04 Lut 2009 01:37
    pita1988
    Poziom 28  

Oczywiscie ze gorzej I to nie podlega dyskusji ;)
    Jesli naprawde chcesz miec ladny bas Dynamiczny i nie buczacy To zainwestuj w subwoofer i wzmacniacz.
    Mowisz o tylnej polce A w przednich drzwiach masz jakies glosniki??
    Bo jesli nie to na poczatek najlepszym rozwiazaniem bedzie zainwestowaz w przodr a dopiero pozniej myslec o reszcie...

0
  • #5 04 Lut 2009 11:47
    Runcajs
    Poziom 25