Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E32 735i, 90r Falujące obroty

04 Lut 2009 15:27 8723 16
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich serdecznie od jakiegoś czasu jestem posiadaczem BMW 735i 90 roku, od samego początku mam problem z silnikiem, który nierówno chodzi, faluje na obrotach, ogólnie chodzi nierówno, gdy się rozgrzeje sytuacja sie trochę poprawia ale i tak jest daleka od ideału... Wymienione zostały świece, kable zapłonowe, chłodnica która była nieszczelna, pompa wody, wszystkie filtry i olej. Problem nie ustał! czy orientuje się ktoś czym morze być spowodowana tak zła praca silnika, proszę o pomoc.
  • Poziom 32  
    Oprócz tych wymian sprawdzałeś cokolwiek , jakaś diagnostyka?
  • Spec od samochodów
    przewody podciśnieniowe proponuję sprawdzić
  • Poziom 23  
    To może być przeplywka,sonda,krokowy,nieszczelny dolot.Podepnij go pod kompa może wykarze.Czasami pomaga reset kompa(jak u mnie BMW 520).
  • Poziom 13  
    Sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego i przeplywomierz. Mniemam ze LPG masz i jakis strzal juz z niego byl??
  • Poziom 9  
    Witam sprawdzałem szczelność przewodów podciśnieniowych, reset również był robiony, z przepływomierzem też wszystko w porządku... Mam sekwencję i żadnego strzału nie miałem od założenia... Pozostaje mi sprawdzenie silniczka krokowego, układu dolotowego i sondy, zajmę się tym najszybciej jak będę mógł... Mam pytanie czy może być to wina niewłaściwych luzów na zaworach?? jakie powinny być wartości luzów na kolektorach??
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Luzu zaworowe wg. AutoData'y powinny wynosic (przy rozgrzanym silniku do 90st) 0.30 ssace i 0.35 wydechowe
  • Poziom 9  
    Witam, silniczek krokowy wyczyszczony, luzy na zaworach ustawione i niby jest lepiej ale tylko na benzynie i przy rozgrzanym silniku jutro jadę do gazownika bo po przełączeniu na gaz obroty skaczą od 500 do 1500...
  • Poziom 11  
    Krokowy w "Buniach" to częsta przypadłość... Jeżeli na benzynie jest ok aaa na gazie źle to wina gazu.
    Zastanawiam się nad Twoimi luzami zaworowymi...jeżeli mówisz że dopiero na rozgrzanym silniku jest lepiej a i jeszcze ta sonda.
  • Poziom 9  
    co znaczy (krokowy w "buniach") sorry ale nie łapie, w tym tygodniu planuję się wybrać na diagnostykę żeby podłączyli go pod komputer może to coś wykaże... teraz jest już lepiej ale na rozgrzanym silniku bo na zimnym nadal faluje chociaż nieznacznie...
  • Poziom 11  
    Już się poprawiam;
    Problem z silniczkiem krokowym w BMW......
    Nie masz za co przepraszać ja to rozumiem :]

    Słuchaj a pochwal się ile to Ci pali na tej sekwencji?? Sam jakiś czas temu myślałem o E32 ale każdy psioczy że to smok... Przepraszam że tak nie w temat.
  • Poziom 9  
    W cyklu mieszanym pali ok 13 litrów, a w trasie poniżej 10 litrów gazu... chyba będę jednak musiał wymienić silnik krokowy bo to czyszczenie za wiele nie dało, nie wiem czy opłaca się kupować używkę, czy lepiej odżałować trochę kasy i kupić nowy...?
  • Poziom 11  
    Eee to tak strasznie Ci nie pali.. :]
    Wiesz jak to z używkami :] aaa nowe to nowe tyle że drogie :/
    A próbowałeś przeczyścić go jakimś WD40?? Ja u siebie tak robiłem w Corrado i dawało efekt tyle że na krótka metę...
  • Poziom 11  
    Pawel735 napisał:
    Luzu zaworowe wg. AutoData'y powinny wynosic (przy rozgrzanym silniku do 90st) 0.30 ssace i 0.35 wydechowe


    Chyba coś źle popatrzyłeś.

    0.35mm dla silnika o temperaturze powyżej 80°C albo 0.30mm dla silnika poniżej 35°C.

    Regulacje przeprowadza się co 20 000 km.

    Nie wydaje mi się żeby to był silniczek krokowy, podmień go od kogoś komu silnik pracuje ok. Będziesz wiedział.
  • Poziom 11  
    dołączam się do tematu też mam taką bawarkę i dolkładnie ten sam problem! zachowuje się tak jakby nie pracowała na wszystkie cylindry i na obrotach ni czorta niema mocy! tyle że w mojej niema silnika krokowego mam elektroniczną przepustnicę i to ona jakoś tam się ustawia przy obrotach! przekopałem prawie wszystko i nic zachowuje się tak jakby wtryski podawały nierówną dawkę paliwa!
    ma ktoś jakieś pomysły?
  • Poziom 9  
    koledzy ja mam 3,0 też mam taki problem nie wiem jak jest przy lpg
    bo tego nie toleruje w bmw i nie chcę widzieć w mojej beti
    ale w e30 miałem podobną usterkę i pomogło dopiero po wymianie oleju i resecie inspektora i wtedy nawet bryka lepiej goniła tak że tu jest problem
    ja na dniach wymieniam olej czy pomoże dam znać