Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 2002 1,9Tdi ATD-problem z pompowtryskami!

inginio 04 Lut 2009 22:56 3219 4
  • #1 04 Lut 2009 22:56
    inginio
    Poziom 15  

    Witam!Mam problem z pompowtryskami który się zaczoł jak kiedyś byłem zmuszony zatankować paliwo na "wiejskiej" stacji.Zalałem za 50zł i po 2-3km auto zaczeło strasznie szarpać.Zapaliła się kontrolka od ESP ze względu na spadek mocy silnika.Jakoś dotoczyłem się do domu.Wypompowałem z baku wszystkie paliwo do zera,wymieniłem filtr paliwa,zalałem nowym paliwem ze sprawdzonej stacji i już było o niebo lepiej.Auto w miare poprawnie zaczeło chodzić ale jadąc nim znów zapalało się ESP.W chwili jego zapalenia było czuć szarpnięcie.Wracając do baku to był w nim tak jakby taki czarny osad na ściankach.Po podpięciu do kompa błędy na wszystkich pompowtryskach.Kasowanie nic nie pomaga bo pojawiają wraz z kontrolką od ESP.Zdemontowałem pokrywe zaworów przeczyściłem kostki(styki) od pompowtrysków ale nic nie pomaga.Po wymianie oleju tak jakby chwilowo było lepiej ale tylko chwilowo.Ma ktoś z was jakiś pomysł?Ogólnie auto chodzi w miare poprawnie tylko jadąc np 80km/h na piątym biegu czuć tak jakby takie znikome szarpanie.Będe dozgonnie wdzięczny za każdą podpowiedź.

  • #2 05 Lut 2009 13:41
    fructon
    Poziom 33  

    jakie masz błedy i czy sprawdzałes cisnienie paliwa na tandempompie

  • #3 05 Lut 2009 16:15
    inginio
    Poziom 15  

    Sory za mój brak wiedzy ale co to jest tandem pompa?I w jaki sposób można na niej sprawdzić ciśnienie?Błedy podam później jak podepne vaga.

  • #4 05 Lut 2009 16:16
    kalimer
    Poziom 11  

    Szczerze polecam płyn do czyszczenia wtrysków, ale tylko na stacji SHELL w takiej podłużnej butelce do diesla (uwaga są też do benzyny na jednej półce). Koszt jakoś 8,5 zł, jest na 40 l ale wlej na 25l, można nawet 2 razy. Nie słuchaj ludzi którzy będa pisali żebyśnie wlewał bo rozszczelnisz silnik itp. Bzdury, głupoty ludzi którzy za ostanie pieniądze kupili autko albo wzieli na raty (to ci którzy przez przejazd kolejowy najchętniej przepcahli by swój samochód bo szkoda zawieszenia)
    Ja stosowałem to w GOLF II, GOLF III, GOLF IV, AUDI A4 96, A3 2004, VW CADDY i wielu moich kolegów również. Ale tylko orygionalne shell'a

  • #5 05 Lut 2009 19:01
    inginio
    Poziom 15  

    KALIMER dzięki za pomoc.Spróbuje tym preparatem.Niemam nic do stracenia.Sprawdziłem błędy i po ostatnim ich skasowaniu wrócił tylko jeden:
    17678 Pump-Jet Valve:Cylinder 4(N243) Regulation Range Exceeled
    P1270-35-10---Intermittent
    Poprzednio były te same błędy tylko że na pozostałych cylindrach.Prosze o jakąkolwiek pomoc.Będe wdzięczny za wszystkie sugestje.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo