Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak połączenia z internetem po zmianie płyty głównej

05 Lut 2009 12:11 3451 5
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich zainteresowanych. Przejde odrazu do sedna, otóż: Mam router Edimax ADSL2+ i podłączone do niego 2 komputery za pomocą kabelka sieciowego i laptopa za pomoca wi-fi. Na jednym z komputerów stacjonarnych padła mi płyta główna Gigabyte, zmieniłem ją na nową (ze sklepu) ASRock P4i656. Zainstalowałem wszystkie sterowniki łącznie z kartą sieciową i nie chce mi połączyć się z internetem ani z innymi komputerami w sieci domowej. Gdy wchodzę we właściwości połaczenia lokalnego to wyświetla się:
    stan: POŁACZONO
    czas trwania: NAlicza czas połączenia
    Szybkość: 100Kb/s
    Pakiety: Wysłano - również je nalicza
    Odebrano: 0

Na innych komputerach internet działa tylko na tym nie. Nie znam się na sieciach zbytnio wiec prosze o jakieś rady.
  • Poziom 28  
    Pokaż wynik polecenia ipconfig /all z tego komputera.
  • Poziom 17  
    Jeżeli ustawienia w TCP/IP są takie same jak wcześniej, to może w routerze ustawione jest filtrowanie po adresie MAC.
  • Poziom 10  
    ipconfig/all:
    Brak połączenia z internetem po zmianie płyty głównej
  • Poziom 28  
    Wnioskuję że masz Windows XP z SP2

Code:
    Metoda 1: Wyłączanie zapór

Upewnij się, że nie są zainstalowane żadne zapory oraz że Zapora połączenia internetowego systemu Windows XP i Zapora systemu Windows są wyłączone.

* Jeśli jest zainstalowana zapora innej firmy, wyłącz ją.
          Aby uzyskać informacje o sposobie wyłączania danej zapory, zajrzyj do dokumentacji produktu lub skontaktuj się z działem pomocy technicznej jego producenta.
        * Wyłącz Zaporę połączenia internetowego systemu Windows XP. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności: