Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

System yamaha do 3000zł (a, H/K AVR138 + DVD28 + JBL SCS178)

Smieszny 05 Lut 2009 13:02 2789 19
  • #1 05 Lut 2009 13:02
    Smieszny
    Poziom 11  

Witam
    Poszukuje systemu YAMAHA do mojego kina domowego.
    Jak wiadomo system ma służyc do ogłądania filmów na dvd jak i do słuchania muzyki. Myslę że do takich celów wystarczy mi 5.1
    Jako że w tych sprawach jestem laikiem mam zasadnicze pytanie.
    Jaki system Yamahy wybrać aby grały wszystkie głośniki pod zwykłym impulsem TV z kablówki. Moi rodzice mają nagłosnienie 5.1 Sony.
    Ale pod zwykłym TV graja tylko 2 przednie głośniki. Dopiero przy dvd wszystko śmiga jak należy.
    Wiem że jest taka możliwość że amplituner możę włączyć pozostałe głośniki w trybie stereo. Czyli, że ze wszystkich kolumn leci to samo.
    (niewiem jak to sie fachowo nazywa). I właśnie o coś takiego mi chodzi.
    Z góry dzieki za odpowiedzi.

0 19
  • #2 05 Lut 2009 13:48
    AddMaster
    Poziom 12  

To się fachowo nazywa w moim Pioneer'ze VSX-516 "6-STEREO" :). Oznacza to, że tył gra to samo co przód (6, bo mam 6.1, a nie 5.1). Pytaj py zakupach, czy da się sygnał stereo puścić przez wszystkie kolumny. Ale większość amplitunerów to powinna mieć. Poza tym powiedz, jakie jest to nagłośnienie SONY, które posiadają Twoi rodzice.

0
  • #3 05 Lut 2009 14:12
    Smieszny
    Poziom 11  

AddMaster napisał:
    Poza tym powiedz, jakie jest to nagłośnienie SONY, które posiadają Twoi rodzice.

Dokładnej nazwy teraz niepamietam.
    Wiem że jest stare dosyć bo ma ok 11lat.
    Więc może dlatego nie ma tej technologii.
    Ale na tamte czasy to było coś.
    Jest tam aplituner , kaseciak, zmieniarka 5cd, i radio fm.
    5 głosników (2 kolumny , reszta mniejszcze i subwoffer).
    Czyli tak jakby wieża podłączona do Tv , rodzicie w tamtych czasach strasznie drogo za to zapłacili.