Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips 22PFL3403/10 po włączeniu uruchamia dowolny kanał

Martin_x 06 Feb 2009 08:24 3580 10
  • #1
    Martin_x
    Level 2  
    Witam, problem jak w tytule. Po uruchomieniu tv w stan czuwania, i włączeniu (pilotem lub przyciskiem na obudowie), tv włącza dowolny kanał. W czym może tkwić problem?
    W poprzednim telewizorze, również Philips, tylko CRT, po wyłączeniu odbiornika, dajmy na kanale nr 1, po ponownym uruchomieniu, telewizor startował od tego kanału. W 22PFL3403 wyłączam np. na 1, ponowne uruchomienie po chwili i tv startuje, np. na kanale nr 6.
    Dodam, że uruchomienie pilotem ze stanu czuwania przyciskami numerycznymi (0-9), daje podobny efekt - wciskam 1, telewizor włącza np. 9 kanał.
    Proszę o opinię.
  • #2
    ada27
    Level 10  
    Witam. Ja mam ten telewizor od 2 lutego 2009 , ale u mnie nie ma takiego problemu. Gdy wyłączam na 5 kanale, to po uruchomieniu ponownie jest kanał 5.Może to jakaś wada pamięci?
  • #3
    12pawel
    Level 34  
    a czy takie bajery jak zegar itp też się resetują po wyłączeniu tV
  • #4
    ada27
    Level 10  
    Mam pytanie odnośnie tego telewizora.Czy oprócz problemów z pamięcią programów są jakieś wady? Ja mam ten model od tygodnia ale zawiedziona jestem głosem. Z głośników w skali 1 do 8 słychać szum , a do tego jeszcze lekkie pikanie. Cz w twoim telewizorze też tak się dzieje? Będę wdzięczna za wiadomość.
  • #5
    Martin_x
    Level 2  
    12pawel wrote:
    a czy takie bajery jak zegar itp też się resetują po wyłączeniu tV


    Nie, ustawienia pamięci nie zmieniają się po wyłączeniu.

    Dodano po 5 [minuty]:

    ada27 wrote:
    Mam pytanie odnośnie tego telewizora.Czy oprócz problemów z pamięcią programów są jakieś wady? Ja mam ten model od tygodnia ale zawiedziona jestem głosem. Z głośników w skali 1 do 8 słychać szum , a do tego jeszcze lekkie pikanie. Cz w twoim telewizorze też tak się dzieje? Będę wdzięczna za wiadomość.


    Przy niskich ustawieniach głośności (1-10) szum nie występuje. Niemniej jest to Philips - w wielu modelach tego producenta, zarówno w telewizorach, jak i kinach domowych, użytkownicy "zaobserwowali" szumy przy niskich nastawach potencjometru.

    Do innych wad należy zaliczyć długi czas reakcji na zmianę kanału, ale to już kwestia przyzwyczajenia.
  • #6
    ada27
    Level 10  
    Dziękuję bardzo za wiadomość.Zgłosiłam ten problem do serwisu Philips konsument . Mają zabrać go do naprawy. Proszę też skorzystać z tego serwisu.Oni odpisują co zrobić z tym problemem :
    http://www.philips.pl/#/headernav/consumer/ Pozdrawiam
  • #9
    Martin_x
    Level 2  
    Małe resume:
    - po kontakcie z centrum obsługi klienta Philips, tv trafił do autoryzowanego serwisu na 3 dni, gdzie uaktualniono oprogramowanie. Problem rozwiązał się...ale tylko na jakiś czas. Po ok. 6 tygodniach wrócił - tv nie reaguje na próby włączenia pilotem ze stanu stand by (trzeba kilkakrotnie wciśnąć power, żeby się uruchomił). Nie jest to wina pilota, gdyż inny kompatybilny pilot, notabene Philipsa zachowuje się tak samo. Po wyłączeniu na kanale a przyciskiem power, uruchomienie pilotem tym samym przyciskiem powoduje włączenie kanału x, czasem y, czasem z.
    - 2 tygodnie temu powtórnie tv trafił do serwisu z tą sama zdiagnozowaną przeze mnie usterką. O dziwo, dzisiaj dostałem odpowiedź z serwisu, że w tv nie stwierdzono usterki, i jest w pełni sprawny. Za pierwszym razem ją potwierdzili, a teraz już wg nich nie ma...ironia losu.
    Zachowam to bez komentarza. Wychodzi na to, że nieumiejętnie wciskam power na pilocie, a ja już myślałem, że jestem w tym perfekcjonistą:P
    Dodam tylko, że tv jest na gwarancji, a serwis ponownie próbował/ próbuje usunąć tą samą usterkę.
    Jeszcze do mnie tv nie wrócił, ale zastanawiam się co zrobić, jak za miesiąc, dwa sytuacja się powtórzy. Na wymianę na pełnowartościowy egzemplarz, bez ukrytych wad jak widać nie mam co liczyć, bo wg serwisu usterki nie ma:idea:
  • #10
    Martin_x
    Level 2  
    Kontynuując wątek:
    nie lubię czasem mieć racji - jest 21 czerwca i problem powrócił. Po raz kolejny mineło ok 6 tygodni i usterka powróciła jak w zegarku.
    Po II reklamacji serwis usterkę usunął ponownym wgraniem oprogramowania. Niemniej oficjalna wersja brzmi: "brak usterki, testowano sprzęt sprawny".
    Jestem ponownie zmuszony borykać się z Philipsem i ich autoryzowanym serwisem. Po raz trzeci złożę reklamację na tę samą usterkę w ciągu pięciu miesięcy :cry:
    Moje pytanie do Was: czy w takiej sytuacji mogę żądać wymiany telewizora na pełnosprawny egzemplarz?
    Bo jeśli sytuacja się powtórzy, to serwis wgra mi jeszcze raz oprogramowanie i prawem świństwa w połowie sierpnia ponownie problem się powtórzy (gwarancja kończy się w październiku).
  • #11
    ibo5
    Level 11  
    ja osobiscie radzilbym zrobienie mu trybu virgin robi to sie za pomoca kombinacji na pilocie menu 1990 ok nastepnie wylaczyc tv i wlaczyc ponownie powinno sie wlaczym menu startowe ponowne skonfigurowanie kanalow i wszystko ok :)