Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Arrow Multisolution Day
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bloki pomiarowe w V-SCAN VAG 5053 CAN

grabo02 06 Lut 2009 17:59 98880 18
  • #1 06 Lut 2009 17:59
    grabo02
    Poziom 2  

    Witam !

    Mógłby mi ktoś przybliżyć co oznaczają poszczególne wartości w blokach pomiarowych

    wyświetlanych w kanałach od 001-255 na skanerze V-SCAN VAG 5053 ??

    0 18
  • Arrow Multisolution Day
  • #2 05 Maj 2009 16:57
    dimitriew
    Poziom 14  

    Panie kolego wchodzisz sobie w Silnik w blokach pomiarowych wpisujesz 01 masz wtedy bodajże temp silnika paliwa i otoczenia strzałką w dół schodzisz w górne kanały 02, 03 itd. Można to zrobić intuicyjne ponieważ przy wartościach rzeczywistych masz jednostki Volty, Stopnie, itp. W poszczególnych podsystemach jak ABS masz podane prędkości podczas jazdy na każdym z kół, W module komfortu masz podane położenie drzwi i czy są zamknięte. Także nie trzeba wielkiej filozofii. Wiadomo ze nie każde auto diagnozowane będzie mieć wszystko tak samo.

    2
  • #3 05 Lut 2010 18:46
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Dołączam się do prośby. Panowie jeśli posiadacie opis bloków co w danym kanale i w poszczególnych modułach (silnik, abs, licznik,itd.) jest wyświetlane to proszę o zamieszczenie opisu w tym temacie. Ten Vag wyświetla tylko wartości parametrów bez opisu. Owszem można się w niektórych kanałach domyślić co jest wyświetlane ale to tylko na domysł.
    Z góry dzięx.

    3
  • #4 05 Lut 2010 18:53
    wloc
    Spec od samochodów

    VCDS wyświetla większość i też nie wszystkie pozatym są zeszyty serwisowe

    4
  • #5 05 Lut 2010 19:18
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Ok kolego zgadzam się z tobą, ale najpierw to trzeba mieć dostęp do takiego zeszytu. Wiem z reguły, że takie materiały są bardzo rzadko udostępniane. Ale jeśli ktoś dysponuje takim materiałem i był by tak miły udostępnić to niskie ukłony(najbardziej interesują mnie bloki pomiarowe). Jeśli nie to ok zrozumie.

    1
  • Arrow Multisolution Day
  • #7 14 Lut 2010 08:57
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Jeśli ktoś jeszcze zna jakieś strony lub posiada materiały związane z blokami pomiarowymi to bardzo proszę o umieszczenie ich w tym temacie. Najbardziej potrzebuje opis bloków licznika. Natomiast jeśli ktoś ma opis innych modułów nie ukrywam bo się przyda. Jeszcze raz z góry dzięki.

    3
  • #9 10 Maj 2010 18:18
    menixxx
    Poziom 9  

    Bloki pomiarowe na vag 5053
    Ogólne:1

    1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%)
    (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011)

    2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego:

    2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar)
    3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt przepustnicy(potencjometr)(%),
    d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    4-a)RPM,b)napięcie akumulatora (V),c)temp chłodzenia,d)temperatura powietrza dolotowego
    5-a)RPM,b)obciążenie (%),c)prędkość (km/s),d)stan pracy np: bieg jałowy
    6-a)RPM,b)obciążenie (%),c)temperatura powietrza dolotowego,d)wysokość korekty (%)

    Wykrywanie zapłonu

    10-a)RPM,b)obciążenie (%),c)kąt przepustnicy(potencjometr)(%),d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    11-a)RPM,b)temp.płynu chłodzącego,c)temperatura powietrza dolotowego,
    d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    14-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają?na 4 cylinder(N)
    15-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają? na 1,2,3 cylinder(N)
    16-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają? na 4 cylinder(N)
    18-dla DISLA a)Niższy limit RPM (N),b)Górny limit RPM(N),c)Niższy limit RPM (%)d)Górny limit RPM(%)
    -test włączyć silnik 0 oznacza na wszystkich garach,powyżej 0 palą

    Kontrola Kąta zapłonu

    20-4 cylindry (miara w KW)
    22-Kat zapłonu cylindra 1 i 2 przy danych obrotach silnika
    23-Kat zapłonu cylindra 3 i 4 przy danych obrotach silnika

    Kontrola Puk puk napięcia czujnika(wzmacniacz)

    26-Pomiar na 4 cylindrach wartość w (V)
    28-Test knock sensor, short trip(Próba uderzenie sensor)

    Czujniki tlenu

    30-Czujniki 1 i 2 tlenu i ich wartości
    31-Napięcie czujnika tlenu 1V
    32-czujniki tlenu wartość uczenia od do

    Sondy lambda controla-czujniki tlenu

    33-Wartość kontroli sondy lambda
    34-a)RPM.b)temperatura sondy min 400C,c)X ,d)Wynik testu albo ok albo nie ok
    36-a)Czujnik napięcia sensor(V),b)temperatura(C),c)napięcie czujnika nr 2,
    d)Wynik testu ok lub nie ok
    KONTROLA SOND LAMBDA
    37-a)ostatnia wartość(%),b)wartość przetwornika(V)c)X ,d ) system ok lub nie ok KONTROLA SOND LAMBDA
    41-Grzałki Sond lambda 2x Htg.bo.off<--->on(jak się zmieniają to działają)
    43-g/s?Test-zmiana obrotów spowodowana zmienna dawka na wtrysku przy uruchomionym hamulcu,test starzenia się sond.(mają się zmieniać obroty)

    Katalizator

    46-test katalizatora wzrastają obroty przy uruchomionym hamulcu

    Klima

    50-test klima (wzrost obrotów)
    51-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)skrzynia automatick od 0-6,
    d)Napięcie zasilania
    52-Klima 2x RPM
    53-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)napięcie(V),d)generator obciążenia





    Przepustnica

    Zamknięty przełącznik położenia przepustnicy
    54-a)RPM,b)Warunki pracy np: bieg jałowy,c)Kąt przepustnicy(potencjometr),d)Kąt przepustnicy
    (potencjometr)
    Kontrola lotniczej idle

    55-a)RPM,b)Kontrola lotniczej idle,c)Bieżąca wartość uczenia się na biegu,d)Warunki pracy
    56-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)idle zawór powietrza(%),d)Warunki pracy
    57-test Can R-off<---->on-kompresor-idle zawór powietrza przepustnicy

    Adaptacja przepustnicy wgląd

    60-Kąt przepustnicy (%),b)Kąt przepustnicy nr 2,c)elektryczne sterowanie zaworem przepustnicy(N),
    d) Wynik
    61-Esb gas a)RPM,b)Napięcie,c)Uruchomienie kontroli przepustnicy,d)Stan pracy.

    E-gas potencjometr stosunek napięcia
    62-a)Kąt czujnik 1 do napędu przepustnicy od 0 do 100(%),b)Kąt czujnik 2 do napędu przepustnicy
    od 0 do 100(%),c)Czujnik 1 pozycji pedału gazu od 0 do 100(%),d)Czujnik 2 pozycji pedału gazu od 0 do 100(%)

    Tempomat:

    66-a)Aktualna prędkość pojazdu,b)pozycja przełącznika,c)Prędkość pojazdu określona
    d) pozycja przełącznika(pozycje dzwigni)

    Odpowietrzania zbiornika paliwa i badania zaworów

    70-TEST-a)Stopień otwarcia wentylacja zbiornika(%),b)aktywna wartość diagnostyczna(%)d) wynik(Tbv ok?)
    73-Próba szczelności układu paliwa (%) 4 wiersze?

    EGR regulator elektromagnetyczny,adaptacja

    74-a)Zerowa pozycja(V),b)Zatrzymanie maxymalne(V),c)Obecna wartość potencjometru.
    75-test system EGR a)RPM.
    EGR w systemach ciśnieniowych
    76-a)RPM,b)Ciśnienie na kolektorze wlotowym(mbar),c)stopień otwarcia potencjometra(%)
    d)normatywny cykl pracy zaworu EGR(%)
    86-1000
    87-4x0000???
    99-test REG off<--->on-regulacja rozporządzenia sondy lambda
    a)RPM,b)temp płynu chłodzącego,c)regulacja(%),d)zmieniający się wynik off-on(rozporządzenie lambda)

    Readines code-kod gotowość-wtrysk paliwa
    100-a)Gotowe bity,b)temperatura płynu chłodzącego,c)Czas od momentu włączenia silnika,d)Status OBD
    101-układ z pomiarem ciśnienia kolektora ssącego
    a)RPM,b)Ostatnio,c)Średni czas wtrysku(Na spowolnienie = 0)(ms),d)Ciśnienie na kolektorze wlotowym(mbar)
    102-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego,c)temperatury powietrza dolotowego,d)Średni czas wtrysku(ms)
    105-a)RPM,b)Ostatnio(%),c)temperatura płynu chłodzącego.

    Test regulacji lambda

    107-a)RPM,b)średnia wartość rozporządzenia,c)X d)system ok lub nie ok -dodajemy gazu by rozpocząć
    108-test lambda-nieczynny
    109-Test lambda dodatkowy ponoć wyłączony u mnie się włącza ale nie kończy-nieczynny
    110-Obciążenia, pełne obciążenie wzbogacenia
    a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego,c)Średni czas wtrysku,d)kąt przepustnicy (potencjometr)
    111-kontroli ciśnienia Boost
    112-%?
    122-a)RPM,b)określone przekazanie(NM),c) moment silnika(NM),d)no.tor.red-bez interwencji silnika
    125-ABS-pokazuje czy jest
    126-Airbag pokazuje czy jest

    Nastawy podstawowe
    Test 28 udało mi się przeprowadzić wyszedł system ok-trzeba przeprowadzać test w czasie jazdy na wyższym biegu trzymać na 2500RPM dopóty nie wyjdzie test ok trwa to z jakieś 10sekund,gdy będą obroty nie stabilne test będzie się włączał i wyłanczał,
    34 test na sondę wiersz 2 musi być 400C w wierszu 4 B1P1 ok trzymać pedał hamulca
    36 test na starzenie się sond lambda trzymaj hamulec obroty muszą wzrosnąć i 4 wiersz
    B1B2 ok
    37 kontrola sond lambda,trzymać hamulec na zapalonym silniku,i gdy system przejdzie na ok jak wyjdzie nie ok to odczytaj błędy
    41-Grzałki Sond lambda 2x Htg.bo.off<--->on(jak się zmieniają to działają)
    43-g/s?Test-zmiana obrotów spowodowana zmienna dawka na wtrysku przy uruchomionym hamulcu,test starzenia się sond.(mają się zmieniać obroty)
    46 test na katalizator trzymać hamulec na zapalonym silniku dopóty nie przejdzie na ok
    57-test Can R-off<---->on-kompresor-idle zawór powietrza przepustnicy
    60-Adaptacja przepustnicy poczekaj jak test przejdzie na ok
    bez uruchomiania silnika!,silnik min temp 85C,wykasować wartości wyuczone na sterowniku przed adaptacjom,ma nie być błędów!na kompie,akumulator minimum 11,80V,po adaptacji sprawdzić błędy.
    70-test odpowietrzania zbiornika test z off ma przejść na on TbV ok troszkę czasu to
    trwa trzymamy hamulec na zapalonym silniku.czekać jak przejdzie z on na ok!
    107-a)RPM,b)średnia wartość rozporządzenia,c)X d)system ok lub nie ok -dodajemy gazu by rozpocząć.
    to są moje zapiski obsługi vag 5053 testowane na VW polo 1.4mpi 6N2 z 2000r

    7
  • #10 29 Maj 2010 22:36
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Dzięki za wstawkę we własnym imieniu jak i zarówno kolegów wyżej. Jeśli coś, ktoś, znajdzie jeszcze związanego z blokami to umieszczajcie to w tym temacie.

    1
  • #11 07 Lis 2010 01:39
    figo3165
    Poziom 1  

    Witam mam takie pytanko. Czy to urzadzenie ma funkcje korekty licznika? W audi a3 97r 1.6 benzyna. Pozdrawiam

    3
  • #12 07 Lis 2010 13:19
    ele5
    Poziom 26  

    Nie ma.Jak słyszę o cofaniu licznika to aż mnie trzęsie.Potem się kupuje te igiełki po dziadku,nie palone, w niedzielę do kościoła jeżdzone z przebiegiem 180 000 tys km przy roczniku 97............

    1
  • #13 08 Lis 2010 21:17
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Kolego figo3165 po pierwsze to nie na temat kolega tu pisze a po drugie czy kolega zdaje sobie sprawę że jest to nielegalne.

    0
  • #14 08 Lis 2010 21:41
    T5
    Moderator Samochody

    menixxx napisał:
    Bloki pomiarowe na vag 5053
    Ogólne:1

    1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%)
    (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011)

    2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego:

    2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar)
    3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt przepustnicy(potencjometr)(%),
    d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    4-a)RPM,b)napięcie akumulatora (V),c)temp chłodzenia,d)temperatura powietrza dolotowego
    5-a)RPM,b)obciążenie (%),c)prędkość (km/s),d)stan pracy np: bieg jałowy
    6-a)RPM,b)obciążenie (%),c)temperatura powietrza dolotowego,d)wysokość korekty (%)

    Wykrywanie zapłonu

    10-a)RPM,b)obciążenie (%),c)kąt przepustnicy(potencjometr)(%),d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    11-a)RPM,b)temp.płynu chłodzącego,c)temperatura powietrza dolotowego,
    d)rzeczywista kąta zapłonu (n.ot)
    14-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają?na 4 cylinder(N)
    15-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają? na 1,2,3 cylinder(N)
    16-test block aktywny<---->blokowany świece czy odpalają? na 4 cylinder(N)
    18-dla DISLA a)Niższy limit RPM (N),b)Górny limit RPM(N),c)Niższy limit RPM (%)d)Górny limit RPM(%)
    -test włączyć silnik 0 oznacza na wszystkich garach,powyżej 0 palą

    Kontrola Kąta zapłonu

    20-4 cylindry (miara w KW)
    22-Kat zapłonu cylindra 1 i 2 przy danych obrotach silnika
    23-Kat zapłonu cylindra 3 i 4 przy danych obrotach silnika

    Kontrola Puk puk napięcia czujnika(wzmacniacz)

    26-Pomiar na 4 cylindrach wartość w (V)
    28-Test knock sensor, short trip(Próba uderzenie sensor)

    Czujniki tlenu

    30-Czujniki 1 i 2 tlenu i ich wartości
    31-Napięcie czujnika tlenu 1V
    32-czujniki tlenu wartość uczenia od do

    Sondy lambda controla-czujniki tlenu

    33-Wartość kontroli sondy lambda
    34-a)RPM.b)temperatura sondy min 400C,c)X ,d)Wynik testu albo ok albo nie ok
    36-a)Czujnik napięcia sensor(V),b)temperatura(C),c)napięcie czujnika nr 2,
    d)Wynik testu ok lub nie ok
    KONTROLA SOND LAMBDA
    37-a)ostatnia wartość(%),b)wartość przetwornika(V)c)X ,d ) system ok lub nie ok KONTROLA SOND LAMBDA
    41-Grzałki Sond lambda 2x Htg.bo.off<--->on(jak się zmieniają to działają)
    43-g/s?Test-zmiana obrotów spowodowana zmienna dawka na wtrysku przy uruchomionym hamulcu,test starzenia się sond.(mają się zmieniać obroty)

    Katalizator

    46-test katalizatora wzrastają obroty przy uruchomionym hamulcu

    Klima

    50-test klima (wzrost obrotów)
    51-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)skrzynia automatick od 0-6,
    d)Napięcie zasilania
    52-Klima 2x RPM
    53-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)napięcie(V),d)generator obciążenia

    Przepustnica

    Zamknięty przełącznik położenia przepustnicy
    54-a)RPM,b)Warunki pracy np: bieg jałowy,c)Kąt przepustnicy(potencjometr),d)Kąt przepustnicy
    (potencjometr)
    Kontrola lotniczej idle

    55-a)RPM,b)Kontrola lotniczej idle,c)Bieżąca wartość uczenia się na biegu,d)Warunki pracy
    56-a)RPM rzeczywistej wartości,b)RPM określonej wartości,c)idle zawór powietrza(%),d)Warunki pracy
    57-test Can R-off<---->on-kompresor-idle zawór powietrza przepustnicy

    Adaptacja przepustnicy wgląd

    60-Kąt przepustnicy (%),b)Kąt przepustnicy nr 2,c)elektryczne sterowanie zaworem przepustnicy(N),
    d) Wynik
    61-Esb gas a)RPM,b)Napięcie,c)Uruchomienie kontroli przepustnicy,d)Stan pracy.

    E-gas potencjometr stosunek napięcia
    62-a)Kąt czujnik 1 do napędu przepustnicy od 0 do 100(%),b)Kąt czujnik 2 do napędu przepustnicy
    od 0 do 100(%),c)Czujnik 1 pozycji pedału gazu od 0 do 100(%),d)Czujnik 2 pozycji pedału gazu od 0 do 100(%)

    Tempomat:

    66-a)Aktualna prędkość pojazdu,b)pozycja przełącznika,c)Prędkość pojazdu określona
    d) pozycja przełącznika(pozycje dzwigni)

    Odpowietrzania zbiornika paliwa i badania zaworów

    70-TEST-a)Stopień otwarcia wentylacja zbiornika(%),b)aktywna wartość diagnostyczna(%)d) wynik(Tbv ok?)
    73-Próba szczelności układu paliwa (%) 4 wiersze?

    EGR regulator elektromagnetyczny,adaptacja

    74-a)Zerowa pozycja(V),b)Zatrzymanie maxymalne(V),c)Obecna wartość potencjometru.
    75-test system EGR a)RPM.
    EGR w systemach ciśnieniowych
    76-a)RPM,b)Ciśnienie na kolektorze wlotowym(mbar),c)stopień otwarcia potencjometra(%)
    d)normatywny cykl pracy zaworu EGR(%)
    86-1000
    87-4x0000???
    99-test REG off<--->on-regulacja rozporządzenia sondy lambda
    a)RPM,b)temp płynu chłodzącego,c)regulacja(%),d)zmieniający się wynik off-on(rozporządzenie lambda)

    Readines code-kod gotowość-wtrysk paliwa
    100-a)Gotowe bity,b)temperatura płynu chłodzącego,c)Czas od momentu włączenia silnika,d)Status OBD
    101-układ z pomiarem ciśnienia kolektora ssącego
    a)RPM,b)Ostatnio,c)Średni czas wtrysku(Na spowolnienie = 0)(ms),d)Ciśnienie na kolektorze wlotowym(mbar)
    102-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego,c)temperatury powietrza dolotowego,d)Średni czas wtrysku(ms)
    105-a)RPM,b)Ostatnio(%),c)temperatura płynu chłodzącego.

    Test regulacji lambda

    107-a)RPM,b)średnia wartość rozporządzenia,c)X d)system ok lub nie ok -dodajemy gazu by rozpocząć
    108-test lambda-nieczynny
    109-Test lambda dodatkowy ponoć wyłączony u mnie się włącza ale nie kończy-nieczynny
    110-Obciążenia, pełne obciążenie wzbogacenia
    a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego,c)Średni czas wtrysku,d)kąt przepustnicy (potencjometr)
    111-kontroli ciśnienia Boost
    112-%?
    122-a)RPM,b)określone przekazanie(NM),c) moment silnika(NM),d)no.tor.red-bez interwencji silnika
    125-ABS-pokazuje czy jest
    126-Airbag pokazuje czy jest

    Nastawy podstawowe
    Test 28 udało mi się przeprowadzić wyszedł system ok-trzeba przeprowadzać test w czasie jazdy na wyższym biegu trzymać na 2500RPM dopóty nie wyjdzie test ok trwa to z jakieś 10sekund,gdy będą obroty nie stabilne test będzie się włączał i wyłanczał,
    34 test na sondę wiersz 2 musi być 400C w wierszu 4 B1P1 ok trzymać pedał hamulca
    36 test na starzenie się sond lambda trzymaj hamulec obroty muszą wzrosnąć i 4 wiersz
    B1B2 ok
    37 kontrola sond lambda,trzymać hamulec na zapalonym silniku,i gdy system przejdzie na ok jak wyjdzie nie ok to odczytaj błędy
    41-Grzałki Sond lambda 2x Htg.bo.off<--->on(jak się zmieniają to działają)
    43-g/s?Test-zmiana obrotów spowodowana zmienna dawka na wtrysku przy uruchomionym hamulcu,test starzenia się sond.(mają się zmieniać obroty)
    46 test na katalizator trzymać hamulec na zapalonym silniku dopóty nie przejdzie na ok
    57-test Can R-off<---->on-kompresor-idle zawór powietrza przepustnicy
    60-Adaptacja przepustnicy poczekaj jak test przejdzie na ok
    bez uruchomiania silnika!,silnik min temp 85C,wykasować wartości wyuczone na sterowniku przed adaptacjom,ma nie być błędów!na kompie,akumulator minimum 11,80V,po adaptacji sprawdzić błędy.
    70-test odpowietrzania zbiornika test z off ma przejść na on TbV ok troszkę czasu to
    trwa trzymamy hamulec na zapalonym silniku.czekać jak przejdzie z on na ok!
    107-a)RPM,b)średnia wartość rozporządzenia,c)X d)system ok lub nie ok -dodajemy gazu by rozpocząć.
    to są moje zapiski obsługi vag 5053 testowane na VW polo 1.4mpi 6N2 z 2000r
    I tu niestety możesz wprowadzić kogoś w błąd.W dieslu jest całkiem inaczej więc dopisz na początku postu że to tyczy się benzyny.A po za tym ten sprzęt mocno pokazuje głupoty-nie wszystkie ale większośc.Np silnik w t5 2.5 tdi i błąd typu wentylator nadmuchu z tyłu.A była nie podłączona wtyczka do klapy na kolektorze ssącym:D

    2
  • #15 24 Gru 2010 22:01
    krychast
    Poziom 20  

    Temat stary ale nie będe zakładał nowego.Czy za pomocą VAG 5053 można stwierdzić realny przebieg licznika.Skaner ma opcje "licznik" ale szczerze mówiąc nie wiem co można ta zrobić.

    0
  • #16 20 Gru 2011 21:05
    maximus925
    Poziom 1  

    do licznika vag can comander 2.5 robi mniej więcej od 2000 do 2004 czyli EDC 15
    po wymianie licznika miałem proble z ustawieniem swojego kupiłem TuLink

    1
  • #17 09 Mar 2012 14:59
    czoper261
    Poziom 8  

    Witam,odgrzewam kotleta :D czy ktoś ma jakąś rozpiskę bloków pomiarowych dla diesla (VAG5053)byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

    3
  • #18 09 Mar 2012 16:30
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  

    Raczej nie ma takowej rozpiski poza zeszytami serwisowymi, i tym co już zostało opisane.

    0
  • #19 01 Maj 2015 15:51
    hudy
    Poziom 12  

    Witam.
    Poszukuję informacji nt. tego urządzenia diagnostycznego.
    Chodzi mi o to czy da się tym urządzeniem wprowadzić auto w taki tryb diagnostyczny jak w VCDS.
    Mianowicie chodzi mi o kanał 11 silnik tdi i sprawdzenie działania gruszki od turbosprężarki. W VCDS ustawia sie kanał 11 i przechodzi sie w BS i wtedy gruszka od turbosprężarki pracuje naprzemiennie 0 i 100% i można wizualnie zobaczycz czy pracuje w pełnym zakresie.

    Czy vag5053 potrafi to, a jeśli tak to jak można tego dokonać?

    4