Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Onkyo TX-DS575X - podłączenie do TV i DVD.

SewO2009 08 Lut 2009 11:41 9125 7
  • #1 08 Lut 2009 11:41
    SewO2009
    Poziom 9  

Cześć!

Chciałem Was poprosić o wsparcie, opinie i sugestie. Sam w poniższej tematyce jestem laikiem i proszę o pomoc. (jeżeli nie w tym dziale umieściłem posta - prosze o przekierowanie)

Moje pytanie dotyczy EFEKTYWNEGO podłączenia amplitunera Onkyo TX-DS575X + dwóch podłogowych głośników B&W DM 602.5 S3 oraz zewnetrznego playera WIWA /divx itd/ - do telewizora (stary - wejscie EURO + czincze).

Stan obecny : /zobrazowany na dołączonym zdjęciu/
    podłączenie WIWA do TV za pomocą Euro (jakiś podstawowy)
    podłączenie WIWA audio - za pomocą czinczy do amplitunera
    podłączenie WIWA do amplitunera za pomoc kabla COAXIALNEGO

podłączenie amplitunera do TV czinczami - audio.

Stan pożadany :
    efektywny.
    Taki który pozwoli w przyszłości zmigrować na HDMI player + TV /plazma/

Co mi teraz przeszkadza:
    - widoczne sa przebicia ekranu telewizyjnego podczas oglądania filmów DIVX = może to kwestia jakości kabli ?
    - nie moge puscic muzyki z playera - bez podłączenia TV. Działa tylko gdy TV mam włączone...
    - nie wiem czy nie lepiej byłoby użyc np kabli optycznych ? nie znam sie.

Przy okazji - prosze o sugestie - co moglbym w przyszlosci dodać.
    Brakuje mi subwoofera + 3 glosników /speeker + 2 do dolby/ - to wiem, jednak zastanawiam sie które produkty mógłbym dokupić do pełnego zestawu.
    Niestety chyba na B&W mnie już chyba nie stać.

Z góry dziękuje Wam za pomoc.
    S.

1 7
  • #2 09 Lut 2009 19:46
    pioart
    Poziom 37  

Witam