Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra II 1.7 dti isuzu 2003r. Szarpanie(dławienie)

tomekfucek 08 Lut 2009 14:48 18089 12
  • #1 08 Lut 2009 14:48
    tomekfucek
    Poziom 2  

    Witam.
    Posiadam samochod opel astraII silnik isuzu 1.7 dti rocznik 2003.
    Mam powazny problem poniewaz od dluzszego czasu wystapila mi usterka mianowicie przy prawidlowej temperaturze silnika 90st zaczyna szarpac dławic silnikiem, gdy jest zimny pracuje prawidlowo. Zaczelo sie to dziac w chwili gdy nadeszly przymrozki i wtedy rowniez padl mi termostat( zostal wymieniony)Juz kilka razy bylem u mechanika podlaczany byl komputer i nie pokazywal zadnych bledow. W ostatnich dniach zdecydowalem sie zostawic samochod w serwisie opla i to nie pomoglo sprawdzili wszystko i powiedzieli identyczne slowa ze niema bledow i ze to jest ciezki temat bo faktycznie jak silnik osiaga temperature 90st zaczyna nim szarpac. Powiedziano mi ze najprawdopodobniej jest to wina paliwa zgestnialo i pompa nie daje rady pobrac sobie odpowiedniej dawki( tylko dlaczego dzieje sie to jak silnik osiaga prawidlowa temp jak jest zimny jest ok????)
    Stosowalem juz najlepsze srodki ktore czyszcza caly uklad paliwowy wraz z pompa i nie pomoglo. Jakies 5 miesiecy temu mialem problem ze sterownikiem na pompie byl regenerowany oraz poinformowano mnie ze jest komputer przegrzany. Czy te obiawy moga miec cos z tym wspolnego????Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc w tej sprawie!!! Pozdrawiam

    0 12
  • #2 08 Lut 2009 17:50
    herc
    Poziom 10  

    W tym silniku sterownik pompy wtryskowej zawsze się przegrzewa. Jeśli był niestarannie zregenerowany , to usterka musi się powtórzyć. Również bez rejestracji błędu DTC. Miałem kilka takich przypadków. Postaraj się podstawić moduł z innego samochodu. Przecież jego się nie programuje. Pozdrawiam.

    0
  • #3 08 Lut 2009 21:43
    tomekfucek
    Poziom 2  

    Z gory dziekuje za informacje duzo mi to pomoglo. W najblizszym czasie postaram sie to sprawdzic. Pozdrawiam

    0
  • #4 14 Lut 2009 17:49
    tomekfucek
    Poziom 2  

    Witam.
    Szukam kogos kto zajal by sie ta sprawa ktora dotyczy opla astry.
    Jestem z krakowa bede wdzieczny za jakiekolwiek namiary .
    Pozdrawiam.

    2
  • #5 12 Mar 2009 17:24
    niuniu36

    Poziom 27  

    witam sterownik pompy do naprawy jak jeszcze tego nie zrobiłeś to daj znac na PW cos zaradzimy

    2
  • #6 12 Mar 2009 18:09
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 12 Mar 2009 18:40
    niuniu36

    Poziom 27  

    Do kolegi elektrit
    jak przed otwarciem dekielka da sie zdiagnozować ,to po otwarciu musi działać jak nastawnik w porządku,przez to nie robię żadnych sterowników jako samych tylko muszę mieć do tego całą pompę albo auto co niektóre po takiej mojej naprawie zrobiły juz blisko 100 tyś km i nic się nie dzieje i wcale nie trzeba zakładać nic mocniejszego
    Pozdrawiam i życzę owocnego podnoszenia dekielków

    1
  • #8 12 Mar 2009 18:43
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 12 Mar 2009 19:01
    niuniu36

    Poziom 27  

    Dobra zamyślenie powinno byc elektrozawór regulacji wydatku paliwa

    Dodano po 2 [minuty]:

    a pompa to NIPPON DENSO V5
    zgadza sie!

    0
  • #10 31 Lip 2009 19:25
    tina777
    Poziom 2  

    Sory że się podpinam ale nie moge założyć swojego tematu Witam Serdecznie. Mam Corse C 1,7 di isuzu.Po kilku godzinnym postoju dziwnie odpala.Zakręci i robi ma ułamek sekundy przerwe tak jakby się zadławiła po czym troszke szarpiąc wchodzi na obroty i jest dobrze,czasami tez przy takim odpaleniu szczególnie rano wyrzuci z rury troche siwego dymu.Dziwne jest to ze zaraz po takim odpaleniu mogę zaraz wyłączyć silnik po czym odpalam i jest normalnie.To wchodzenie na obroty z tym trzęseniem jest podobne do tego jakby zapaliła tylko na dwa lub trzy tłoki a te z kolei pobudzają do pracy te pozostałe.Byłem podpiąć pod komputer w oplu nic nie wykazało,Brak spadku mocy.brak kopcenia podczas jazdy filtr paliwa nowy tylko że filtron.Jak narazie szpece u których byłem drapią się w głowe mówią coś że może schodzi gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy,że może paliwo do bani każą zalać lepsze i dolać mixolu.Znalałem coś podobnego w necie gdzie gość pisze że to kąt wyprzedzenia zapłonu na pompie,co wy myślicie ktoś coś może podpowiedzieć z góry dziękuje

    0
  • #11 31 Lip 2009 23:39
    normales
    Poziom 11  

    Ja mam podobny przypadek. Mam corsę 1.7 cdti 2006r i mam z nią duży problem od paru dni a mianowicie silnik w każdym zakresie obrotów strasznie drży jakby nie palił na jeden cylinder. Nie wiem co sie dzieje.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Ja mam podobny przypadek. Mam corsę 1.7 cdti 2006r i mam z nią duży problem od paru dni a mianowicie silnik w każdym zakresie obrotów strasznie drży jakby nie palił na jeden cylinder. Nie wiem co sie dzieje.

    0
  • #12 04 Sie 2009 12:07
    kasenn
    Poziom 2  

    Witam. Wiecie co jest taka sprawa ,że miałam ten przypadek i rozwiązanie podał mi mechanik z serwisu opla w gdynii.. przekazał nr do Krystiana Mielewczyka z Elektro-Bip w Redzie on co sie wtedy dowiedziałam robi tez to wszystko wysyłkowo i trzeba do niego wysłać \sam sterownik . ale najlepiej jak sobie do niego byście zadzwonili ja jestem zadowolona ponad pół roku temu naprawiał mi w corsie 1,7 a z tego co wiem jest tam te same oprzyżadowanie przy silnikach( tata był mechanikiem to troche wiedzy mam:)) nr to 505-190-713

    -1
  • #13 04 Sie 2009 20:08
    tina777
    Poziom 2  

    a jakie koszty są z tym związane?czy chodzi tu o sterownik pompy wtryskowej kto ci to demontował i potem składał? ogólnie to mechanicy raczej nie bardzo chcą się do tego zabrać

    1