Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z pompa lucasa w polo 1.9 sdi 97 r

tometu 09 Lut 2009 20:39 5695 5
  • #1 09 Lut 2009 20:39
    tometu
    Poziom 10  

jestem początkującym mechanikiem i problem mam taki mam na warsztacie polo z 97r 1.9sdi i jest to pierwszy taki model w mojej karierze. ale do rzeczy . Zaczeło sie od tego że samochód ciężko palił aż w końcu przestał całkowicie odpalać z tego co wywnioskowałem pompa wtryskowa nie daje dostatecznego cisnienia paliwa na wtryski gdyż się nie otwierają układ jest oczywiście odpowietrzony, paliwo do wtrysków dochodzi. Moje pytanie jest następujące czy elektozawory znajdujące sie w pompie mają jakiś wpływ na ciśnienie paliwa? i czy za ciśnienie paliwa odpowiadają tylko jej części mechaniczne. potrzebuje również jakiś wiadomości na temat elektroniki tej pompy jakie powinny mieć parametry i ich zadania i czy można je sprawdzić za pomocą np multimetru. SERDECZNIE WSZYSTKIM Z GÓRY DZIĘKUJE

0 5
  • #2 09 Lut 2009 22:39
    leo...

Poziom 16  

daj zdjęcie tej pompy - jeszcze nie widziałem lucasa w polo ...

1
  • #3 10 Lut 2009 07:54
    tometu
    Poziom 10  

dziś wieczorem zamieszcza zdjęcia

0
  • #4 10 Lut 2009 08:23
    skimodedyt
    Poziom 11  

Witam i mała podpowiedź. Jeżeli jest tam pompa lucas to nie jest na 100% sdi a zwykły 1.9 d o symbolu silnika AEF. 1.9 sdi jest wyposażony tylko w pompę bosh i ma symbol silnika AEY lub AHU. Sprawdź na początek symbol silnika.

1
  • #5 10 Lut 2009 08:53
    Sztomel
    Poziom 34  

skimodedyt napisał:
    1.9 sdi jest wyposażony tylko w pompę bosh i ma symbol silnika AEY lub AHU

małe sprostowanie SDI - tylko AEY,
    AHU to TDI z turbosprężarką :wink:

problem z pompa lucasa w polo 1.9 sdi 97 r

0
  • #6 10 Lut 2009 10:35
    trans-serwis
    Poziom 39