Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

problem z pompa lucasa w polo 1.9 sdi 97 r

tometu 09 Feb 2009 20:39 6019 5
    tometu
    Level 11  
    jestem początkującym mechanikiem i problem mam taki mam na warsztacie polo z 97r 1.9sdi i jest to pierwszy taki model w mojej karierze. ale do rzeczy . Zaczeło sie od tego że samochód ciężko palił aż w końcu przestał całkowicie odpalać z tego co wywnioskowałem pompa wtryskowa nie daje dostatecznego cisnienia paliwa na wtryski gdyż się nie otwierają układ jest oczywiście odpowietrzony, paliwo do wtrysków dochodzi. Moje pytanie jest następujące czy elektozawory znajdujące sie w pompie mają jakiś wpływ na ciśnienie paliwa? i czy za ciśnienie paliwa odpowiadają tylko jej części mechaniczne. potrzebuje również jakiś wiadomości na temat elektroniki tej pompy jakie powinny mieć parametry i ich zadania i czy można je sprawdzić za pomocą np multimetru. SERDECZNIE WSZYSTKIM Z GÓRY DZIĘKUJE
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Multimetr Fluke
    leo...

Level 16  
    daj zdjęcie tej pompy - jeszcze nie widziałem lucasa w polo ...
  • Multimetr Fluke
    tometu
    Level 11  
    dziś wieczorem zamieszcza zdjęcia
    skimodedyt
    Level 12  
    Witam i mała podpowiedź. Jeżeli jest tam pompa lucas to nie jest na 100% sdi a zwykły 1.9 d o symbolu silnika AEF. 1.9 sdi jest wyposażony tylko w pompę bosh i ma symbol silnika AEY lub AHU. Sprawdź na początek symbol silnika.
    Sztomel
    Level 35  
    skimodedyt wrote:
    1.9 sdi jest wyposażony tylko w pompę bosh i ma symbol silnika AEY lub AHU

małe sprostowanie SDI - tylko AEY,
    AHU to TDI z turbosprężarką :wink:

problem z pompa lucasa w polo 1.9 sdi 97 r
    trans-serwis
    Level 39