Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2,5 TD 94r Problem z ECU

09 Lut 2009 21:07 1677 2
  • Poziom 2  
    Witam:) Może by sie nierozpisywać za wiele opiszę całą sytuacje :
    wszystko zaczeło sie od braku ładowania aku i w postach wyczytałem że regulator alternatora(jest BOSCH) można zastąpić zewnętrznym i tak zrobiłem założyłem na próbe reg fiatoski i ładowanie owszem jest ale problem w tym że gdy obroty silnika są wyższe(2500-3000) nagle spada skazówka ciśnienia oleju(nowy czujnik) i mam pytanie czy ECU w jakiś sposób komunikuje sie w tej sprawie z wewnętrznym kompem bo chyba on jest odpowiedzialny za wskażniki i czy jest na to jakieś "lekarstwo" czy poprostu szukać takiego ECU? Dodam że po wyjęciu wytczki z czujnika obrotów silnika problem znika a wskaźnik ciśnienia działa prawidłowo
    Pozdrawiam i z góry Dziękuje za pomoc
  • Poziom 35  
    A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ?
    I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
  • Poziom 2  
    NIe przeładowywuje na 100% przy max obrotach napięcie na aku nieprzekracza 14V a chodziło o prędkościomierz

    Dodano po 5 [minuty]:

    By było Sciślej chodziło o czujnik,który znajduje sie na kole zamachowym