Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zenit a AUDI 2.4

09 Lut 2009 21:34 2142 4
  • Poziom 9  
    Witam. Mam mały problem z moją instalacją a mianowicie ciężko przełącza się na gaz z rana a VAG pokazuje błąd ubogiej mieszanki (od czasu do czasu zapala się check ale nie często).
    Z tym przełączaniem na gaz z rana czytałem trochę na forum i podobno zenity nie lubią mrozów, ale ja jestem w UK i tu takich mrozów nie ma. Z rana jak jade do roboty to temp na zewnątrz jest około 0 - 3 a więc nie jest tak zimno jak w polsce.
    Graty mojej instalki to wtryski VALTEK, parownik AGC P-250, komp ZENIT,
    Zrobiłem zrzuty ekranu i moja konfiguracja wygląda następująco:

    No i przeszukałem forum w poszukiwaniach instrukcji obsługi do JZ 2005 i nie ma nigdzie a chciałbym wiedzieć jak wprowadzać nowe wartości lub cokolwiek korygować i jak potem zapisywać to na kampie gazu.
    Poprostu chcę sobie jakoś dać sam rade bo w UK nie ma gazowników.
  • Poziom 11  
    Co tzn. ciezko przerzuca na gaz z rana?? Przełącza i gaśnie czy wcale nie przełącza lub przełącza za późno?? W tej instalacji nie trzeba niczego zapisywać w pamięci komputera, wszystko jest zmieniane na bierząco. Warto sobie przed przystąpieniem do czegokolwiek zapisać konfigurację na dysku komputera, żeby pozniej w razie potrzeby wrócić do pierwotnej konfiguracji.
    Gaz w Anglii się montuje i baaardzo dużo specjalistów wyjechało z Polski. Proponuje na którymś z portali emigracyjnych dać ogłoszenie a powinno się kilku odezwać.
  • Poziom 9  
    Ciężko się przełącza tzn gaśnie, jak nie przegazuje konkretnie to nie załapie.
    Poradziłem się dzisiaj mojego gazownika. Jestem teraz w UK a tu gaz jest gorszej jakości i vag pokazał błąd słabej mieszanki. Międzyczasy wtrysków benzyny na benzynie były mniejsze niż na gazie więc gazownik stwierdził że to przyczyna słabej mieszanki i skorygowałiśmy wykres zmieniając nachylenie i offset.
    Czy to jest wystarczająca korekta czy na nowo powinno się robić mapę i ten cały zabieg? Gdybym chciał na nowo zrobić mapę to jak to najlepiej zrobić? Jaki ustawić zakres obrotów do robienia mapy i jak jechać samochodem(jakie trzymać obroty, w jakich przedziałach przyspieszać i jak szybko) aby zrobić to jak najlepiej i zebrać jak najlepsze punkty?
    A muj wykres wygląda teraz tak
  • Poziom 15  
    pytnie pierwsze to kiedy zakladales ta instalacje. po drugie pierwsze slysze zeby gaz w uk byl gorszej jakosci niz w polsce. po nastepne ten reduktor co posiadasz nie nadaje sie do tego autka. po autokalibracji parametr nachylenie powien byc pomiedzy 0.9-1.1 a offset pomiedzy 1.5-2.5 wtedy masz prawidlowo dobrane dysze takze polecam reset ecu i auto kalibracje wtedy bedziemy wiedzieli co dalej. jezeli masz stary typ map sensora aa-612 to nie zbierzesz sam map potrzebujesz do tego drugi czujnik kalibracyjny. jak cos to zapraszam do siebie mieszkam w londynie i zajmuje sie lpg
  • Poziom 9  
    Instalka była zakładana rok temu. Przed wyjazdem do UK po ostatnich świętach w polsce wszystko było ok, wszystko było ustawione, jadąc przez niemcy też super. Tylko zajechałem do anglii kłopoty. Zamówiłem interfejs do Zenita i po podłączeniu okazało się że mieszanka jest zbyt uboga bo chodząc na gazie wydłuża czasy wtrysków benzynowych, a w polsce były one prawie takie same czyli tak jak powinno być więc nie mów mi że gaz nie jest gorszy bo od roku na gazie w anglii nie jeżdżę. Mój gazownik pomógł mi wszystko ustawić tłumacząc prze tel i teraz jest dobrze no i offse i nachylenie mam już w normie o której mówisz i czasy wtrysków benzynowych na gazie i na benzynie sie zgadzają.
    Wniosek: co gaz to inne ustawienia bo i w polsce zdarzają się anomalia jakości gazu.