Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 406 2.0HDI 110KM 99r. Brak mocy nie wkreca na obroty

GUTEEK_LDZ 10 Feb 2009 22:04 15656 12
  • #1
    GUTEEK_LDZ
    Level 2  
    Mam pytanie i jednoczesnie prosbe o pomoc.
    Posiadam autko jak wyzej. Pegeot 406 kombi 2.0HDI 99r. 110KM.
    problem polega na tym ze autko mimo 110KM zachowuje sie momentami mulowato i np: nie kreci wiecej niz do 2.200 obr lub 2.400 obr. Nie chce wiecej. Jak zatrzymam sie i go zgasze odczekam pare sekund i odpale na nowo to problem znika czasem na dluzej czasem na chwile! Jaka moze byc to przyczyna? Gdzie szukac rozwiazania? czy moze to byc filtr paliwa badz powietrza? czy moze filtr FAP?
    Z góry dziekuje za podpowiedzi?

    Proszę doprowadzić tytuł wątka do stanu zgodnego z regulaminem, a konkretnie z punktem 11. W przeciwnym przypadku wątek zostanie usunięty do kosza. robokop
  • #2
    gzresieknysa
    Level 20  
    Szukanie zacznij od diagnostyki.
  • #3
    GUTEEK_LDZ
    Level 2  
    zamierzam na poczatek wymienic mu filtr paliwa na poczatek i zalac go lepszym paliwem moze bedzie jakas poprawa.
  • #4
    kortyleski
    Level 42  
    Raczej niewielka. Samochod na tyle nowy że bez komputera wiele nie zrobisz
  • #5
    GUTEEK_LDZ
    Level 2  
    czyli bez podpiecia sie nie obejdzie?

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    A zna ktos w Łodzi dobrego fachmana zeby to pozadnie i pewnie ustalil i usunol usterke?
  • #6
    asmichał
    Level 2  
    To numer do chłopaka na Strykoską zajmuje sie Francuzmi 605888959
  • #7
    asmichał
    Level 2  
    To numer do chłopaka na Strykoską zajmuje sie Francuzmi 605888959
  • #8
    Artur_
    Level 10  
    W ASO Peugeota płaciłem 80zł za pełną diagnostykę, więc nie wiem czy jest sens jechać do kogoś, kto być może ma wyłącznie tester uniwersalny. Do tego zrobili mi gratis (taka promocja) tzw. przegląd zimowy i znaleźli mi kilka defektów, których inni mechanicy nie zauważyli - np zatarte łożysko na MacPhersonie (faktycznie to nawet kulki powylatywały). Lepiej więc zadzwonić do ASO i zapytać o koszt.
  • #9
    bro2004
    Level 28  
    Kolego w 99roku w 406 nie było FAPu, to tak na przyszłość.
    W klubie 406 juz taki problem zostal rozwiązany jak Twój.
  • #11
    Mariusz256
    Level 11  
    Witam, podobny ja mam problem a nie chcę nowego tematu rozpoczynać.
    Mój problem to taki ze turbo doładowanie wcześniej włączało się przy około 1.8tyś. obr/min. teraz to juz prawie wcale się nie włącza lub tez czasami włącza się przy wyższych obrotach silnika.

    Co to oznacza, ile będzie kosztować naprawa i czy da się bez tego jeździć jak na zwykłym dieslu??

    Serdecznie pozdrawiam.
  • #12
    Cocolino
    Level 10  
    Jeśli nie chcesz wymieniać turbo to lej dobrą ropę najlepiej v-power albo coś podobnego, ja tak zrobiłem oczywiście dalej tak się dzieje ale da się jeździć. Przyczyną tego podobno jest jakiś nagar na turbo tak mówi mechanik (mówił że u niego w aucie tak się działo). Metoda jest tańsza od kupna nowego turbo a najważniejsze da się z tym jeździć.
  • #13
    lukasz1981
    Level 11  
    Trochę odświeżę temat :)
    Mam podobny problem, czasem samochód ma moc, a potem brakuje mu mocy, strasznie kopci i ledwo jedzie nawet jak wciskam pedał do oporu. Wymieniłem filtr powietrza i przepływomierz, ale dalej to samo.
    Myślałem jeszcze, że może nawalać czujnik ciśnienia doładowania.

    Czy ktoś może coś poradzić ?