Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen Xsara II 2,0 HDi zewnętrzna centralka

freedd 11 Feb 2009 10:42 9135 12
  • #1
    freedd
    Level 10  
    Witam.
    Od niedawna jestem użytkownikiem forum elektroda.
    Dwa miesiące temu kupiłem samochód citroen xsara II HDi,
    który ma sterownik BSI. Samochód ten posiadał jeden kluczyk. W punkcie dorabiania kluczy zamówiłem drugi klucz który miał być z pilotem.
    niestety pilota nie da sie zaprogramować próbowałem chyba wszystkie możliwości opisywane na forum.
    Za klucz zapłaciłem 400 zl (miał kosztować 550 ale gość obniżył bo nie działa pilot).
    Postanowiłem teraz kupić sobie zewnętrzną centralkę na allegro i ją zamontować. Nigdy jeszcze nie montowałem centralki do BSI i strasznie sie boje.
    Prosze o sugestie jaką centralkę kupić i jak ją zamontować.
  • #2
    viptradeac
    Level 19  
    Kolego nie kupuj centralki jedz do kogoś kto ma Lexie i oprogramuje ci kluczyk w Lexi trzeba zmienić opcje kluczyka ze jest z pilotem i ot cała filozofia a jak to nie zadziała to trzeba odczytać częstotliwość z kluczyka i taka wprowadzić w Lexi. Cała operacja zajmie co najwyzej 20 minut jak masz kod PIN do kluczyka jak nie masz to z 2h bo trzeba BSI wyciągnąć zczytac dowiedzieć sie jaki jest PIN.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    freedd
    Level 10  
    Za czteroliterowy kod zapłaciłem 100 zł. i na podstawie tego kodu gość z dorabiania kluczy zaprogramował mi immobiliser ale pilota chyba nie umiał.
    w ASO za kluczyk chcą 560 zł plus 120 za kodowanie

    Dodano po 14 [minuty]:

    Aha i facet to programował na systemie COM2000
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    freedd
    Level 10  
    Niestety próbowałem tą metodą i nic to nie dało, a do Francji żeby przyjechać mam trochę daleko. Myślę że udam sie jeszcze raz do tego gościa żeby próbował jeszcze raz to zrobić. Ale jak sprawdzić czy ten kluczyk jest odpowiedni?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    freedd
    Level 10  
    To ja już teraz nie wiem co mam robić!!!
    jechać do tego gościa i jeszcze raz próbowąć zaprogramować( jak on programował to tam nic o pilocie nie pisało)???
    czy jechać do ASO ???
    ma ktoś jakieś pomysły?????
    Żona zaczyna sie powoli wkurzać że tyle kasy ładuje w to auto.
  • #9
    viptradeac
    Level 19  
    KOledzy a co wy taka tragedie robicie z BSI przecież to kwestia wyciągnięcia zczytania i tyle jak sie wsad posypie co jeszcze sie nie zdarzyło przy odczycie jak żyje to co najwyzej kwestia nowego telekodowania. Naprawdę nie ma sie czego bac nie jest to skomplikowane jak ktoś ma Lexie i działał na niej choć raz w życiu to sobie zapewne poradzi. Zdaje mi sie ale Lexia czy Proxia to sa najłatwiejsze serwisówki jakie można było wymyślec. Owszem można tez iść i płacić za kod PIN ale moim zdaniem to wywalenie kasy w błoto.

    Kolego co do kluczyka to tak jak mówiłem możesz sobie dobierać jaki chcesz ale jak w BSI nie uaktywnisz funkcji otwierania zamykania z pilota to ci to nigdy nie zadziała.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    viptradeac
    Level 19  
    Kolego doczytaj poprzednie posty pisałem ze trzeba wyjąć BSI zczytac pamięć i z pamiątki wyciągnąć PIN a Plexia to tak jak mrowisz serwisowka do citroena. I wcale nie twierdze ze serwisowka PIN odczytasz bo tak jak słusznie zauważyłeś takiej opcji nie ma.
    A co do kosztów uzyskania kodu to zalezy bo u mnie w okolicach wiem ze taka opcja to max 50 zł wiec sprawa względna.
  • #12
    freedd
    Level 10  
    W dniu wczorajszym odwiedziłem serwis citroena. Tam sie okazało że kluczyk z pilotem który posiadam jest do samochodu xsara picasso i nie dało sie go uzbroić. tak wiec pozostaje mi kupno nowego kluczyka.
  • #13
    korsarz50
    Level 13  
    Mam problem z bsi. Będę próbował poustawiać parametry bsi. W tej chwili działa mi silnik i większość wyposażenia, lecz pilot nie łączy się z samochodem. Poza tym poważniejszym problemem jest to iż bsi po wyłączeniu silnika nie wyłącza się lecz wszystkie podzespoły pracują dalej, świeci się kontrolka ładowania i nie uaktywnia się stan w którym by mógł działać pilot. dopiero po około godzinie przechodzi w stan awaryjny i gaśnie wszystko. Pilota nie idzie przyuczyć. Próbuję kupić interfejs lexia. Jakieś sugestie z waszej strony?